Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden):

Kjører gjennom Oslo. Tror ikke vi skal inn i byen 🤣 Kvakken tør ikke kjøre der 😱 🤣

Skjønner jeg godt! Har kjørt i sentrum av Oslo 1 gang, og da kjørte jeg feil avkjøring i Operatunnelen, og gjett hvem som endte med å kjøre innenfor ring 1 for å komme seg frem 😭 har aldri vært så livredd bak rattet, haha.

Har heldigvis kjøpt leilighet rett ved ring 3, så der skal jeg tørre å kjøre :reise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Jeg kan komme på jobben og skape masse hodebry

Du vil bare leke med bilene😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå har jeg så mye trøbbel med egne biler at jeg vil helst slippe. Kanskje jeg trenger tømme følelsene mine til en psykolog? Nytter ikke med hun andre for hun bruker bilsituasjonen min mot meg til mobbing.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg godt! Har kjørt i sentrum av Oslo 1 gang, og da kjørte jeg feil avkjøring i Operatunnelen, og gjett hvem som endte med å kjøre innenfor ring 1 for å komme seg frem 😭 har aldri vært så livredd bak rattet, haha.

Har heldigvis kjøpt leilighet rett ved ring 3, så der skal jeg tørre å kjøre :reise: 

Snakket meg gjennom mitt første år i Oslo i bil. 
«nå skal du ligge her, pass på han  her skal du,vente, her skal du ta til høyre, pass på ham,. «. Haha loset meg snakkende gjennom. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Du er litt for gammel for min avdeling🤪

Hun på kontoret vårt mener jeg er fire år siden jeg hele tiden har så mye spørsmål :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Snakket meg gjennom mitt første år i Oslo i bil. 
«nå skal du ligge her, pass på han  her skal du,vente, her skal du ta til høyre, pass på ham,. «. Haha loset meg snakkende gjennom. 

😂 ser det for meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden):

Akkurat nå har jeg så mye trøbbel med egne biler at jeg vil helst slippe. Kanskje jeg trenger tømme følelsene mine til en psykolog? Nytter ikke med hun andre for hun bruker bilsituasjonen min mot meg til mobbing.

Når menn spør om å tømme seg via meg i ferien,..#den følelsen😖🤣

Det blir dyrt da mister håretetannfeinnkrever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (14 minutter siden):

Dagens andre innrømmelse: Jeg har ikke lappen og har ingen planer om å ta den. Jeg bor i Oslo og det er jo ikke meningen at man skal kjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Dagens andre innrømmelse: Jeg har ikke lappen og har ingen planer om å ta den. Jeg bor i Oslo og det er jo ikke meningen at man skal kjøre her.

Nei virkelig, sentrum er føkkings bermudatriangelet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Når menn spør om å tømme seg via meg i ferien,..#den følelsen😖🤣

Det blir dyrt da mister håretetannfeinnkrever. 

Jammen jeg har ikke koffert! Jeg bruker bag. Æresord! (Lo litt selv)

Jeg er veldig rik, jobber jo hele tiden. Ferdig klokka fire og har jobbet siden fire.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg er fra bygda, man tar lappen dagen etter 18-årdagen og dating består i at begge stopper bilen på bensinstasjonen så snakker man ut gjennom ruta fra sin bil med den andre i timesvis. 😍🤣

Redigert, følte jeg burde tagge @TheHairyToothfairy på denne bare

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden):

Jeg kan komme på jobben og skape masse hodebry

Og strippe?

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Eller seg selv

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig helt enig! :). Kommer til å bruke kollektiv til/fra jobb og alle andre steder jeg skal. Bor i gangavstand til dagligvarebutikk, så slipper bil dit. Kommer ikke til å bruke bilen med mindre jeg skal kjøre ut av Oslo til familie.  

Kommer fra bygda, og der va det "obligatorisk" med lappen når man fylte 18. Stakkars pappa som var sjåfør i 18 år 😅

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei virkelig, sentrum er føkkings bermudatriangelet 

Da tar jeg heller en rundkjøring i religion-tråden 🤪 – eller penistråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er da null stress, bare å passe på å ikke kjøre ned for mange personer med samme bil for mange dager på rad 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (Akkurat nå):

Er egentlig helt enig! :). Kommer til å bruke kollektiv til/fra jobb og alle andre steder jeg skal. Bor i gangavstand til dagligvarebutikk, så slipper bil dit. Kommer ikke til å bruke bilen med mindre jeg skal kjøre ut av Oslo til familie.  

Er det mye toll der nå? Skal visst komme flere toller her i Ålesund snart, så glad jeg ikke har bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fra bygda, man tar lappen dagen etter 18-årdagen og dating består i at begge stopper bilen på bensinstasjonen så snakker man ut gjennom ruta fra sin bil med den andre i timesvis. 😍😉

Det høres underlig hyggelig ut 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Oslo er da null stress, bare å passe på å ikke kjøre ned for mange personer med samme bil for mange dager på rad 

Sånt som skjer om man spiller gta før man skal ut å kjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Og strippe?

Eller seg selv

Samme her

Finnes ikke nok penger i verden til at jeg skal strippe.

....eller. hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Sånt som skjer om man spiller gta før man skal ut å kjøre 

Farlig combo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...