Entern Skrevet 4. juli 2022 #168441 Del Skrevet 4. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Æsj, ja her også. I bøtter og spann 🤣 Du som har hus hører sikkert masse regn mot tak og vindu da🥰det koseligste jeg vet🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. juli 2022 #168442 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Du som har hus hører sikkert masse regn mot tak og vindu da🥰det koseligste jeg vet🥰 Ja, masse lyd 😁 Det er koselig Men torden kan jeg spare meg for. Er så mye lyd 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168443 Del Skrevet 4. juli 2022 Er frustrert over mitt Manchester Uniteds manglende ambisjoner på overgangsmarkedet! En falmet storhet er hva de er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #168444 Del Skrevet 4. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Ja, masse lyd 😁 Det er koselig Men torden kan jeg spare meg for. Er så mye lyd 😛 Det er mest lynet jeg misliker sjøl 😅 men ja kraftig torden nærme meg er ikke så hyggelig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. juli 2022 #168445 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det er mest lynet jeg misliker sjøl 😅 men ja kraftig torden nærme meg er ikke så hyggelig 😅 Ja det er også uhyggelig:( Nei, ikke når det braker forferdelig rett over hodet iallefall 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #168446 Del Skrevet 4. juli 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Hvem er den sprekeste? Olav thon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #168447 Del Skrevet 4. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja det er også uhyggelig:( Nei, ikke når det braker forferdelig rett over hodet iallefall 🤣 Ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #168448 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (5 minutter siden): Er frustrert over mitt Manchester Uniteds manglende ambisjoner på overgangsmarkedet! En falmet storhet er hva de er.. De har jo brukt mange penger de siste årene da, uten suksess, kanskje de er mer forsiktige nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168449 Del Skrevet 4. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): De har jo brukt mange penger de siste årene da, uten suksess, kanskje de er mer forsiktige nå Ja, men det går så himla tregt. Alle andre klubber er proaktive og har gjort meste av overgangsjobben allerede. Med tanke på hvor dårlige vi var forrige sesong, så MÅ det jo handles. Spesielt om Ronaldo også forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #168450 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (6 minutter siden): Ja, men det går så himla tregt. Alle andre klubber er proaktive og har gjort meste av overgangsjobben allerede. Med tanke på hvor dårlige vi var forrige sesong, så MÅ det jo handles. Spesielt om Ronaldo også forsvinner. Ja men hvem skal de kjøpe? Det et jo begrenset med gode spillere og mange av de beste er jo allerde i andre klubber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. juli 2022 #168451 Del Skrevet 4. juli 2022 Bagen begynner å bli greit pakket. Gruer meg som vanlig til å drasse på den i morgen 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168452 Del Skrevet 4. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men hvem skal de kjøpe? Det et jo begrenset med gode spillere og mange av de beste er jo allerde i andre klubber Nei, de kan ikke plukke fra øverste hylle lengre. Klubben er et virus og ikke mange ønsker seg dit. De må først få vinnermentaliteten tilbake, komme seg til CL og så kanskje lokke de bedre spillerne til seg. Etter 9 år på blindspor tar det lang tid å komme tilbake. Bare å se på Liverpool fra 1990 og frem til Klopp kom. Og eventuell signering av Christian Eriksen er bare enda et eksempel på en aldrende spiller United henter, og som er ute etter en siste lukrativ kontrakt. Tror ikke han har mye å tilføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. juli 2022 #168453 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (21 minutter siden): Er frustrert over mitt Manchester Uniteds manglende ambisjoner på overgangsmarkedet! En falmet storhet er hva de er.. Christian Eriksen ble klar i dag. Er han ikke bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168454 Del Skrevet 4. juli 2022 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): Christian Eriksen ble klar i dag. Er han ikke bra nok? Jeg tviler. Men man kan vel ikke si nei til en gratis gammel-dansk(e)😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. juli 2022 #168455 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jeg tviler. Men man kan vel ikke si nei til en gratis gammel-dansk(e)😁 Hva tenker du om at Ronaldo ønsker seg bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #168456 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jeg tviler. Men man kan vel ikke si nei til en gratis gammel-dansk(e)😁 Gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168457 Del Skrevet 4. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Gammel? Christian Eriksen, ja. Født i 1992, 30 år. Altså en gammel spiller i fotballsammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #168458 Del Skrevet 4. juli 2022 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Hva tenker du om at Ronaldo ønsker seg bort? Trist, siden han er min favorittspiller. Men man vet jo ikke hvilke problemer han eventuelt skaper i garderoben. De andre syns kanskje ambisjoner om å vinne er litt skummelt😅 Så da må Ronaldo bort. Det er veldig forståelig fra Ronaldos side at han vil bort. Han vil spille i CL. Det unner jeg han, men bare ikke i Chelsea eller en annen klubb i PL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #168459 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (10 minutter siden): Nei, de kan ikke plukke fra øverste hylle lengre. Klubben er et virus og ikke mange ønsker seg dit. De må først få vinnermentaliteten tilbake, komme seg til CL og så kanskje lokke de bedre spillerne til seg. Etter 9 år på blindspor tar det lang tid å komme tilbake. Bare å se på Liverpool fra 1990 og frem til Klopp kom. Og eventuell signering av Christian Eriksen er bare enda et eksempel på en aldrende spiller United henter, og som er ute etter en siste lukrativ kontrakt. Tror ikke han har mye å tilføre. Ja enig, de bør satse på å få frem noen unge talenter og tenke litt lenger frem i tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #168460 Del Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (6 minutter siden): Christian Eriksen, ja. Født i 1992, 30 år. Altså en gammel spiller i fotballsammenheng. Kan spille i mange år til, mange holder på til de er i slutten av 30 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå