Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Idag blåser det ganske mye, men er knallvarmt i solen. Og jeg er hjemme alene med hunden 🐶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (6 minutter siden):

Det var om en far som skulle på butikken for å kjøpe sigaretter, men så kom han aldri hjem igjen. 

Filmen duets? Ser at en far dro for å kjøpe sigaretter der men kom aldri hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere skrevet om narrativet som drammensere dannet seg om at det var systemet som ikke hjalp meg som gjorde at jeg levde min livsstil. Det er et annet narrativ de samme galningene har utstyrt seg med og det er at de har overbevist seg selv om at jeg går rundt i en alkoholisme sykdom som jeg lider av daglig og som jeg prøver og ønsker å komme meg ut av osv.

de stalkerbikkjene der er ikke langt unna meg slik at når de ser at jeg ikke har kjøpt alkohol på noen dager så er de overbevist om at jeg forsøker å slutte med alkohol og skal da være hjelpere som da stiller seg rundt ølhylla i butikkene jeg går inn i og sier " skal ikke ha, skal ikke ha " , som en slags terapitanke som jeg skal lytte til..det at de galningene der syntes at det er friskt og helt i orden at de forgriper seg på et annen privatperson på det settet viser hvor syk dem er. De er blottet for enhver refleksjon over hvordan de mener jeg opplever atferden deres, hvordan deres atferd påvirker min livskvalitet osv, til det kreves empati og det eier dem ikke.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg lider ikke av alkoholen, jeg nyter hver eneste jævla halvliter jeg drikker og nyter hver eneste promille den gir meg av beruselse og jeg kommer aldri til å slutte å drikke alkohol så lenge jeg lever. Så enkelt er det. Jeg syntes de kan finne noen andre de kan forbarme seg over for å få tilfredsstilt sadismen sin i å se konsekvensene på et annet menneske ved å forgripe seg på det hver eneste dag. for det er den sadismen der som er drivkraften . Å se et annet menneskets livskvalitet bli herpet som følge av sine forgripelser. 

Jeg kommer aldri til å bli noen gammel mann som sitter på en blåkorsinstitusjon og bøtter ned på ti kanner kaffi om dagen  , og en annen ting er at når disse sadistene har gitt seg selv privilegiet til å løpe rundt å kalle meg alkoholiker , ja så skal ihvertfall jeg ha privilegiet til å boltre meg i alkohol. Jeg sitter nesten daglig med historier hvordan lykkelige mennesker forteller om at " slik ble jeg kvitt kreften ", " slik ble jeg frisk etter hjertefeil ", "nytt liv etter slag ", osv osv rehabiliterte narkomaner som er fri fra narkomani..men alkoholikeren vil aldri bli frisk , kun tørrlagt..den gamle kristne moralen og hatet til alkoholen er fortsatt gjeldende. I min verden er du enten alkoholiker eller så er du det ikke. Enten er du fysisk avhengig av alkohol ,eller så er du det ikke. Derfor sier jeg helt klart og tydelig, skal folket pådytte meg en slik diagnose så skal ihvertfall jeg nyte diagnosen med mest mulig godt i glasset. PUNKTUM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Det var om en far som skulle på butikken for å kjøpe sigaretter, men så kom han aldri hjem igjen. 

Minnet meg veldig om en Simpsons episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Merkverdig nok fikk jeg lyst på doughnuts  :nigo:

Applefritters som man får kjøpt på MyUglyBaby :hjerter:

Aldri merkverdig å ha lyst på doughnuts 🥳😀 særlig de fra MyUglyBaby🥳😀

🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Aldri merkverdig å ha lyst på doughnuts 🥳😀 særlig de fra MyUglyBaby🥳😀

🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

Spesielt navn 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (1 time siden):

Filmen duets? Ser at en far dro for å kjøpe sigaretter der men kom aldri hjem

Den har jeg ikke sett.

Entern skrev (1 minutt siden):

Minnet meg veldig om en Simpsons episode

Ja, Simpsons var det, da var det ikke en film, men en tegneserie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Spesielt navn 😛

Ja 😅 men de har store gode doughnuts🍩😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (8 minutter siden):

Den har jeg ikke sett.

Ja var Nelsons far som skulle ut å kjøpe sigaretter og stakk av 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (9 minutter siden):

Den har jeg ikke sett.

Ikke jeg heller men i følge denne listen var det den eneste filmen som har ekte mennesker som inneholdt en far som dro for å kjøpe sigarett :P 

https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ParentNeverCameBackFromTheStore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja var Nelsons far som skulle ut å kjøpe sigaretter og stakk av 😀

Det husker jeg men han kom tilbake til slutt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Det husker jeg men han kom tilbake til slutt da

Ja men lurer på om det skjedde etter at jeg sluttet å følge med🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Ja men lurer på om det skjedde etter at jeg sluttet å følge med🤔

Jeg liker best 90 talls episodene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (5 minutter siden):

Jeg også 👍

Men liker generelt sesongene opp til sesong 20, etter sesong 20 så har jeg ikke likt noen av episodene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Men liker generelt sesongene opp til sesong 20, etter sesong 20 så har jeg ikke likt noen av episodene 

Synes de bedret seg litt rundt filmen eller deromkring etter å ha vært mindre bra en periode men så ble det fort helt håpløst og nå orker jeg rett og slett ikke 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (13 minutter siden):

Synes de bedret seg litt rundt filmen eller deromkring etter å ha vært mindre bra en periode men så ble det fort helt håpløst og nå orker jeg rett og slett ikke 😑

Jeg har sesong 1-20 på dvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...