Entern Skrevet 30. juni 2022 #167741 Del Skrevet 30. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Har du en fin dag? 🤗 Ja ganske, men altfor varmt 🥵 ellers ok 😊 du da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2022 #167742 Del Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja ganske, men altfor varmt 🥵 ellers ok 😊 du da 😊 Det er bra Ja, flott dag 😄 Masse bading og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #167743 Del Skrevet 30. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er bra Ja, flott dag 😄 Masse bading og kos Så fint 😀 regner med at badetemperaturen er ok 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2022 #167744 Del Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Så fint 😀 regner med at badetemperaturen er ok 😄 Jeg har ikke sjekket den men den er helt grei. Litt kaldt men det går 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 30. juni 2022 #167745 Del Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Liker du sport generelt? Kan gjerne se på eller spille tennis. Jeg blir ikke helt fra meg av å se fotball sammen med andre, og Formel 1 brukte være spennende. Men jeg liker vel mange andre ting mye bedre enn sport. Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Enig, vi driver og prøver styre unna veier som er stengt mellom da og da og planlegger sen Købenankomst.. Er du i København nå? Jeg hadde litt lyst til å dra dit sammen med søskenbarnet mitt, men jeg tror vi kjører sørover heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #167746 Del Skrevet 30. juni 2022 AliceNextDoor skrev (3 minutter siden): Kan gjerne se på eller spille tennis. Jeg blir ikke helt fra meg av å se fotball sammen med andre, og Formel 1 brukte være spennende. Men jeg liker vel mange andre ting mye bedre enn sport. Er du i København nå? Jeg hadde litt lyst til å dra dit sammen med søskenbarnet mitt, men jeg tror vi kjører sørover heller. Nei ankommer lør kveld. Da er det ca over tror jeg🙂👍 håper det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. juni 2022 #167747 Del Skrevet 30. juni 2022 AliceNextDoor skrev (43 minutter siden): Da får jeg bilen min tilbake etter at min onkel og pappa har reparert vannlekkasje, skiftet frontrute og ordnet litt småting som ikke var så bra. Og da kan jeg rømme litt. Det var litt met spennende enn sykling, ja. God kjøretur 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 30. juni 2022 #167748 Del Skrevet 30. juni 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det var litt met spennende enn sykling, ja. God kjøretur Tusen takk! Oppdage verden er alltid mye mer spennende enn å se på andre streve. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. juni 2022 #167749 Del Skrevet 30. juni 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Oppdage verden er alltid mye mer spennende enn å se på andre streve. Det er sant, det er nok av det ellers. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. juni 2022 #167750 Del Skrevet 30. juni 2022 Jaja, da blir det å spare penger litt fremover da <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #167751 Del Skrevet 30. juni 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Jaja, da blir det å spare penger litt fremover da <_< Bra å spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #167752 Del Skrevet 30. juni 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Jaja, da blir det å spare penger litt fremover da <_< Oisann? Hva skjer? 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juni 2022 #167753 Del Skrevet 30. juni 2022 Som en konsekvens av hjertesykdommen hans, blir pappa veldig sliten ut over kvelden driver og sovner i stolen mens vi ser på tv. Han våkner hver reklamepause, og klager på den forbanna reklamen. Kanskje ikke så rart, nå det er det eneste han ser 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #167754 Del Skrevet 30. juni 2022 Titania skrev (14 minutter siden): Som en konsekvens av hjertesykdommen hans, blir pappa veldig sliten ut over kvelden driver og sovner i stolen mens vi ser på tv. Han våkner hver reklamepause, og klager på den forbanna reklamen. Kanskje ikke så rart, nå det er det eneste han ser Oi oi oi 😅 Uflaks da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juni 2022 #167755 Del Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Oi oi oi 😅 Uflaks da 😅 Jepp 😛 Tror nok ikke han hadde fulgt med så mye uansett - House var ikke favoritten hans da det var nytt heller 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juni 2022 #167756 Del Skrevet 30. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #167757 Del Skrevet 30. juni 2022 Titania skrev (6 minutter siden): Jepp 😛 Tror nok ikke han hadde fulgt med så mye uansett - House var ikke favoritten hans da det var nytt heller 😅 Fattern prøvde å se House og hatet det intenst 😅 På den annen side, da fattern endelig fikk sett den siste Blackadder sesongen digget han det litt ekstra pga samme skuespiller😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juni 2022 #167758 Del Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Fattern prøvde å se House og hatet det intenst 😅 På den annen side, da fattern endelig fikk sett den siste Blackadder sesongen digget han det litt ekstra pga samme skuespiller😆😆😆 Haha 😄 Har ikke sett så veldig mye Blackadder, men det er gøy 😄 Ramlet ut på slutten av House, så har en plan om å få sett det på nytt, men det var det å komme så langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #167759 Del Skrevet 30. juni 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Haha 😄 Har ikke sett så veldig mye Blackadder, men det er gøy 😄 Ramlet ut på slutten av House, så har en plan om å få sett det på nytt, men det var det å komme så langt Må advare om at siste Blackadder sesong er litt trist (men ekstremt morsom og min favoritt - bør vises i historietimen egentlig) og i nest siste sesong er hver episodetittel en Austenparodi («Duel and Duality» osv) 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 30. juni 2022 #167760 Del Skrevet 30. juni 2022 Titania skrev (25 minutter siden): Som en konsekvens av hjertesykdommen hans, blir pappa veldig sliten ut over kvelden driver og sovner i stolen mens vi ser på tv. Han våkner hver reklamepause, og klager på den forbanna reklamen. Kanskje ikke så rart, nå det er det eneste han ser Hehe, sånn er pappa også! Han kan ofte våkne til litt, og plutselig svare på ting som har blitt sagt av andre i stua, imens han fortsatt er i halvsøvne. Og så sovner han rett etterpå igjen.. Mamma er helt fortvilet, fordi han alltid skal spole tilbake flere ganger, når de ser på film i lag.. For han kommer seg jo aldri gjennom hele, uten å sovne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå