Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Entern said:

Jeg ble også trakassert* av hund som toåring men husker ikke. Hundeskrekken satt i lenge 😭

*=diger bokser som sleiker meg i fjeset, jeg ble vettskremt 😭

2 minutter siden, lurven said:

😄 ja den hunden hoppet bare på meg så jeg falt, var en schvær scähfer som bare ville leke

Ikke farlig det som skjedde, men førte til at jeg også var redd for hunder de neste 10-15 årene

Det skjønner jeg veldig godt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

Trodde ikke det var mulig å kunne huske ting fra før 5 års alderen, bare bilder

Å joda, jeg har også minner fra jeg var 2 år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri likt hunder 

Jeg synes hunder er helt ok og kan like dem men er ikke glad i dem sånn jeg er glad i katter 🐱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Jeg synes hunder er helt ok og kan like dem men er ikke glad i dem sånn jeg er glad i katter 🐱

Etter min erfaring så er de ofte aggressiv og bjeffer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Etter min erfaring så er de ofte aggressiv og bjeffer 

Mange ja.

Noen er blide og rolige og hyggelige da 😊

Kommer an på oppdragelse men også rase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 29.6.2022 den 17.16):

Bilder da?

Nei. Minner.

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Nei. Minner. Minne om et seksuelt overgrep som 2 åring. Minne om omsorgsovertakelse. Minner fra beredskapshjemmet. Jeg husker hvor jeg sov, hvordan huset så ut, at det var huskestativ utenfor, at jeg gjemte meg i en bil og nektet å gå ut, at vi lagde rullekake, navn på naboen, butikktur, hvem som var på besøk, rommet til eldste barnet med data, hushjelp som var mørk i huden osv osv. Alle minner før fylte 3 år.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (36 minutter siden):

Spesielt hvis noen i bilen tygger tyggis :haar:

Ingen fare for det her 😅 

Godt vi nærmer oss fremme, for jeg er tørst etter 3,5 time på tur 😅 Bare 40 min igjen i følge GPSen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tvillingsjel said:

Nei. Minner. Minne om et seksuelt overgrep som 2 åring. Minne om omsorgsovertakelse. Minner fra beredskapshjemmet. Jeg husker hvor jeg sov, hvordan huset så ut, at det var huskestativ utenfor, at jeg gjemte meg i en bil og nektet å gå ut, at vi lagde rullekake, navn på naboen, butikktur, hvem som var på besøk, rommet til eldste barnet med data, hushjelp som var mørk i huden osv osv. Alle minner før fylte 3 år.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg husker fra før jeg var 5 år er 2 ting fra jeg var 3 år. Det ene var når jeg falt og slo meg ute på jordet hjemme hos mamma når vi bodde hos hennes daværende kjæreste, det andre er fra i barnehagen når jeg klarte å trakke på en tegnestift 😨 Har alltid syntes at nåler er veksle uhyggelig å ha i nærheten, generelt skarpe ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tråden «Alle sier de elsker at barn er herlig ærlige men» så kom jeg og på et minne fra da foreldrene mine og jeg ventet på buss i New Mexico et sted. Tok noen timer med venting. Det var et par med en jente med Downs syndrome. Hun lekte med meg og det eneste jeg husker der var at det var gøy og at hun var hyggelig. Senere sa mine foreldre at foreldrene sa at pga at jenta hadde Downs så ville ingen barn leke med henne. De hadde også sagt at de synes det var så hyggelig at mine foreldre snakket til datteren deres og at hun og jeg lekte. 
Ja? Det var jo ikke noe galt med henne  <_<

Lurer på hvordan det går med henne nå ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 minutter siden):

Jeg er kjempe glad i hunder, også vet jeg ikke helt hvordan man egentlig blir venn med en katt🙈 Men når jeg ser en katt som ligger og soler seg eller noe, blir jeg alltid i godt humør🥰 De er kjempefine skapninger!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 minutter siden):

Eneste jeg husker fra før jeg var 5 år er 2 ting fra jeg var 3 år. Det ene var når jeg falt og slo meg ute på jordet hjemme hos mamma når vi bodde hos hennes daværende kjæreste, det andre er fra i barnehagen når jeg klarte å trakke på en tegnestift 😨 Har alltid syntes at nåler er veksle uhyggelig å ha i nærheten, generelt skarpe ting

Uff, det var ikke hyggelige minner☹️

Jeg husker også lite fra den alderen. Men husker spesielt en gang når de eldre jentene i bhg, ikke ville la meg leke med dem. Da ble hånden min klemt i døren, fordi de prøvde å sperre meg ute:unsure: Ble helt knust💔😭😂

Endret av Blå knapp
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (5 minutter siden):

Jeg er kjempe glad i hunder, også vet jeg ikke helt hvordan man egentlig blir venn med en katt🙈 Men når jeg ser en katt som ligger og soler seg eller noe, blir jeg alltid i godt humør🥰 De er kjempefine skapninger!

Katter er litt rare sånn. Har blitt venner med en gammel svart katt der jeg bor, han er blid og sosial 😊 det er en annen katt i området og 😊 mens en annen er avmålt og en fjerde ikke liker folk 😆 tror jeg 😆

Den smyge langs beina greia er samme greia som når hunder snuser på oss, mer eller mindre, når de har gjort det «kjenner» de oss 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Katter er litt rare sånn. Har blitt venner med en gammel svart katt der jeg bor, han er blid og sosial 😊 det er en annen katt i området og 😊 mens en annen er avmålt og en fjerde ikke liker folk 😆 tror jeg 😆

Den smyge langs beina greia er samme greia som når hunder snuser på oss, mer eller mindre, når de har gjort det «kjenner» de oss 😊

Jeg er en sånn person som helst vil bli likt av alle(inkludert katter), så det er kanskje derfor jeg liker hunder litt bedre:fnise:

Åh, det skal jeg huske på til neste gang jeg møter en katt:lillesky:❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (5 timer siden):

Der er en katt i nærheten av der mamma bor som bruker å komme bortom henne av og til, ene gangen når jeg skulle dra derfra så fulgte katten etter meg og begynte å smyge langs beina mine 😅 føltes litt rart

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (27 minutter siden):

Uff, det var ikke hyggelige minner☹️

Jeg husker også lite fra den alderen. Men husker spesielt en gang når de eldre jentene i bhg, ikke ville la meg leke med dem. Da ble hånden min klemt i døren, fordi de prøvde å sperre meg ute:unsure: Ble helt knust💔😭😂

Jeg ble mobbet av to jenter på ene barneskolen jeg gikk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Der er en katt i nærheten av der mamma bor som bruker å komme bortom henne av og til, ene gangen når jeg skulle dra derfra så fulgte katten etter meg og begynte å smyge langs beina mine 😅 føltes litt rart. Har klipp av det faktisk hehe

Han skjønte nok at dere har en felles venn(moren din) og ville bli kjent med deg 😊

Katter kjenner deg når de har satt lukt på deg ved å smyge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (31 minutter siden):

Jeg er en sånn person som helst vil bli likt av alle(inkludert katter), så det er kanskje derfor jeg liker hunder litt bedre:fnise:

Åh, det skal jeg huske på til neste gang jeg møter en katt:lillesky:❤️

Katter er veldig sånn vil de bli kjent så sier de fra 😀 noen liker å koses med andre vil bare mjaue litt om dagen sin 😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...