Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

SVK skrev (40 minutter siden):

@Peanut Står i Aftenposten at en av Oslos beste iskrembutikker Gioia er i ditt nabolag. Har du smakt den? 

https://www.aftenposten.no/oslo/byliv/i/47pG3g/oslo-guide-italiensk-gelato-softis-med-bacon-og-deilige-sorbeter-her-faar-du-den-beste-iskremen-i-oslo

Dit må jeg ta meg en tur 😀😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Peanut said:

Mnjo, men den beste isen jeg har smakt noensinne fant jeg i Funchal på Madeira  ^^, 

Hva slags iskrem var det du fikk på Madeira?

5 minutter siden, Entern said:

Dit må jeg ta meg en tur 😀😀😀😀

Jeg også. Har satt det på listen over steder jeg må besøke neste gang jeg er i Oslo. :essen2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Det er kjedelig å sitte på i bil i mange mil 😴

Spesielt hvis noen i bilen tygger tyggis :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste tråden: «Lang biltur med 2,5-åring - uten nettbrett» og kom til å tenke på foreldrene mine som tok meg med på kjøretur da jeg var rundt 1-1,5 år. Vi tok biltur i en gammel hvit boble fra Pittsburgh i Pennsylvania ned til New Mexico og opp igjen med buss (bilen sa takk og farvel) :laugh: Jeg gjorde visst særs lite ut av meg, enten så ut av vinduet eller sov. Det eneste jeg husker spesielt fra den turen er White Sands i NM for jeg husker jeg prøvde å spise litt hvit sand. Det så jo ut som iskrem! :sikle: 

Har for øvrig små «drypp» av ting som har skjedd fra veldig tidlig alder  <_<

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Leste tråden: «Lang biltur med 2,5-åring - uten nettbrett» og kom til å tenke på foreldrene mine som tok meg med på kjøretur da jeg var rundt 1-1,5 år. Vi tok biltur i en gammel hvit boble fra Pittsburgh i Pennsylvania ned til New Mexico og opp igjen med buss (bilen sa takk og farvel) :laugh: Jeg gjorde visst særs lite ut av meg, enten så ut av vinduet eller sov. Det eneste jeg husker spesielt fra den turen er White Sands i NM for jeg husker jeg prøvde å spise litt hvit sand. Det så jo ut som iskrem! :sikle: 

Har for øvrig små «drypp» av ting som har skjedd fra veldig tidlig alder  <_<

Heh husker du når du var 1 år? Hvordan er det mulig :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste jeg husker var da jeg var 3 år og begynte i barnehagen. Husker første dagen min i barnehagen og jeg husker også første bursdagen jeg feiret i barnehagen. Da fikk jeg kongekrone. 👑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Så da husker du at du ble ammet med? 😅

SVK skrev (1 minutt siden):

Yngste jeg husker var da jeg var 3 år og begynte i barnehagen. Husker første dagen min i barnehagen og jeg husker også første bursdagen jeg feiret i barnehagen. Da fikk jeg kongekrone. 👑

Sykt gode hukommelse dere, jeg trodde min var god som klarer å huske tilbake til jeg var 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Sykt gode hukommelse dere, jeg trodde min var god som klarer å huske tilbake til jeg var 5

Jeg har ikke god hukommelse, jeg glemmer det meste av det jeg burde husket. :ler: Men akkurat første fagen i barnehagen husker jeg godt fordi jeg var så imponert over lekestativene og første bursdagen i barnehagen husker jeg godt fordi jeg gledet meg lenge til å få den kongekronen de lagde av papir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Cid said:

Så da husker du at du ble ammet med? 😅

Jeg ble ikke ammet. Jeg ble gitt flaske av faren min. Moren min fikk en eller annen forgiftning og måtte være på sykehus noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

Husker fra jeg var ca 2 år at jeg ble "angrepet" av en hund

Jeg ble også trakassert* av hund som toåring men husker ikke. Hundeskrekken satt i lenge 😭

*=diger bokser som sleiker meg i fjeset, jeg ble vettskremt 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg ble også trakassert* av hund som toåring men husker ikke. Hundeskrekken satt i lenge 😭

Jeg har aldri likt hunder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (Akkurat nå):

😄 ja den hunden hoppet bare på meg så jeg falt, var en schvær scähfer som bare ville leke

Ikke farlig det som skjedde, men førte til at jeg også var redd for hunder de neste 10-15 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

😄 ja den hunden hoppet bare på meg så jeg falt, var en schvær scähfer som bare ville leke

Ikke farlig det som skjedde, men førte til at jeg også var redd for hunder de neste 10-15 årene

Omtrent akkurat det samme her og!!!! BROREN MIN som Med All Respekt gutta sier 😊😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...