Anonymburker Skrevet 28. juni 2022 #167541 Del Skrevet 28. juni 2022 Apropos gamle slektninger; min oldefar fikk sitt første av fem barn som 39-åring. Det var godt over 100 år siden, og det må ha vært veldig gammelt den gang. Er jo gammelt selv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juni 2022 #167542 Del Skrevet 29. juni 2022 Anonymburker skrev (19 minutter siden): Apropos gamle slektninger; min oldefar fikk sitt første av fem barn som 39-åring. Det var godt over 100 år siden, og det må ha vært veldig gammelt den gang. Er jo gammelt selv i dag. Ikke så gammelt når folk i 60 åra får barn 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juni 2022 #167543 Del Skrevet 29. juni 2022 Fikk ikke sove mer Noen andre våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167544 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (9 minutter siden): Fikk ikke sove mer Noen andre våkne? Alltid. Samme døgnrytme på ferie. Masse kaffe og krimbok🙂 er det fint vær der? Helt spesielt ute nå syns jeg. Sitter ute med jakke på i fuglekvitter💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juni 2022 #167545 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Alltid. Samme døgnrytme på ferie. Masse kaffe og krimbok🙂 er det fint vær der? Helt spesielt ute nå syns jeg. Sitter ute med jakke på i fuglekvitter💙 Høres koselig ut , kaffe på meg også, laget nettopp en cappuccino. Været er nydelig, litt små kaldt enda og fugleorkester 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juni 2022 #167546 Del Skrevet 29. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167547 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (40 minutter siden): Fikk ikke sove mer Noen andre våkne? Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Alltid. Samme døgnrytme på ferie. Masse kaffe og krimbok🙂 er det fint vær der? Helt spesielt ute nå syns jeg. Sitter ute med jakke på i fuglekvitter💙 Athena Catalina skrev (25 minutter siden): Høres koselig ut , kaffe på meg også, laget nettopp en cappuccino. Været er nydelig, litt små kaldt enda og fugleorkester 🥰 God morgen 😊 Akkurat stått opp 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167548 Del Skrevet 29. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): God morgen 😊 Akkurat stått opp 🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167549 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Koselig morgen i Danmark? 😀😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juni 2022 #167550 Del Skrevet 29. juni 2022 God morgen @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167551 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): God morgen @Entern Cappuccino og fugleorkester høres perfekt ut 😊 Fin morgen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167552 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (36 minutter siden): Høres koselig ut , kaffe på meg også, laget nettopp en cappuccino. Været er nydelig, litt små kaldt enda og fugleorkester 🥰 Åå deilig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167553 Del Skrevet 29. juni 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Koselig morgen i Danmark? 😀😊 Jaaa. Snart kaffe 2. og rugbrød med reker og egg. Og Anne Holt-bok og masse fugler og blikkstille vann her i havna. Og om en time.. morgensvøm💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juni 2022 #167554 Del Skrevet 29. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Cappuccino og fugleorkester høres perfekt ut 😊 Fin morgen? 😊 Jepp, men skulle ønske jeg fikk sove noen timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167555 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Jepp, men skulle ønske jeg fikk sove noen timer til. Samme her men hyggelig med lang morgen da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167556 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jaaa. Snart kaffe 2. og rugbrød med reker og egg. Og Anne Holt-bok og masse fugler og blikkstille vann her i havna. Og om en time.. morgensvøm💙 Høres godt & fint ut 😊 morgensvøm 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni 2022 #167557 Del Skrevet 29. juni 2022 Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #167558 Del Skrevet 29. juni 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️ Grei bussjåfør, spør om han kan både hente å kjøre deg akkurat der du bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167559 Del Skrevet 29. juni 2022 Titania skrev (3 minutter siden): Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️ Snill bussjåfør 😊😊😊 Håper du får fin tur til Skåne 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167560 Del Skrevet 29. juni 2022 Entern skrev (28 minutter siden): Høres godt & fint ut 😊 morgensvøm 🤩 Jaaa.. fikk til og med litt vaniljeskyr med hakket mørk sjokolade til frokostdessert Elsker svøm 08.00. I 27 grader inne. Uten barn. Så kan jeg være slappfisk på veranda resten av dagen Håper du har fin morgen selv om den startet tidligere enn du ville🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå