Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Cid skrev (8 minutter siden):

Hadde noen Disney bøker som barn, ga de vekk for noen år siden til kompis med baby datter

Jeg har mange, niesene mine leste de, så sønnen min, sparer de til jeg får barnebarn🧑‍🦳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (4 timer siden):

Vagt beslektet: norsk sjokolade er visst i verdensklasse 😀 i alle fall ifølge bekjente fra Midt-Østen og Nord-Afrika 😊

Men det er jeg i grunnen helt enig i. Pappa også, han er forkjemper for norsk sjokolade uansett hva annet land det sammenlignes med.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt et blad som heter Historie og leser det i kveld.

I dag har jeg lært at en av mennene i brødreparet bak Kelloggs corn flakes var stor motstander av onani og sex generelt. Han og kona levde på separate rom hele livet, og adopterte 42 (!) barn i stedet for å få egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å pakke, fordi det alltid blir for mye med :blink:

Hjelper ikke at jeg har oppgradert bagen min til 130l heller, så plass til alt for mye i den 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: Hele helgen og i dag, blir sikkert flere dager, har jeg hatt vondt i halsen og sånn morsom 🤧 Nei, det er ikke covid, men vanlig forkjølelse. Husker ikke sist jeg var vanlig forkjølet, en gang før 2019 tror jeg <_< 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har rotet for mye rundt i tråder her og nå bare vil finne ut hva som egentlig er greia med han «luftbananen». ?!😂🙈😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

:forkjola: Hele helgen og i dag, blir sikkert flere dager, har jeg hatt vondt i halsen og sånn morsom 🤧 Nei, det er ikke covid, men vanlig forkjølelse. Husker ikke sist jeg var vanlig forkjølet, en gang før 2019 tror jeg <_< 

God bedring Peanut ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Eneste jeg har lagt er på meg

Jeg og, har vært og spist middag hos fetteren min 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Fetter Anton?

Mye hyggeligere enn Anton 😊

Han er mye eldre enn meg da og eldste sønnene hans er på din alder 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Mye hyggeligere enn Anton 😊

Han er mye eldre enn meg da og eldste sønnene hans er på din alder 😀

70 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (3 timer siden):

Men det er jeg i grunnen helt enig i. Pappa også, han er forkjemper for norsk sjokolade uansett hva annet land det sammenlignes med.

De liker at den smaker mye men ikke er for søt. Godteri fra Midt-Østen er ofte veldig søtt (godteriet fra Pakistan er SPESIELT søtt, der snakker vi kokos marinert i sirup 😆).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...