Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

lurven skrev (2 minutter siden):

Du modnes sammen med eplene i september

Det var godt sagt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panthera Pardus skrev (3 minutter siden):

I dag er det sommersolverv, på torsdag er det sankt hans...........det er snart høst igjen....

Gleder meg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

På torsdag starter ferien. Bil er leid, mann cruiser meg av gårde og tre retters på fiskerestaurant er booket. Før vi sover og farter med båt videre Stas❤️

Jeg får ikke ferie i år. Men vi skal en tur til Oslo i august elns. Og så får vi besøk av naboen til lurven 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

På torsdag starter ferien. Bil er leid, mann cruiser meg av gårde og tre retters på fiskerestaurant er booket. Før vi sover og farter med båt videre Stas❤️

Håper på litt updates fra ferien, men da har du vel ikke så mye tid til å leke med oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (5 minutter siden):

Huff :( 

Kråker er kjempesmarte, vanskelig å holde borte.

Kanskje hvis du skaffet et par katter av type god jeger, noen katter er gode til å ta kråker og skjærer. Bare noen da.

Ja har inntrykk av at de sjelden blir tatt av katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja har inntrykk av at de sjelden blir tatt av katter.

Tror skjærer blir tatt oftere, de er mer aggro mot katter og det er veldig farlig for dem hvis katta kan sine ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina

Dæven det gikk fort, ja det er meg Leoparden, 😅

Nå er jeg fornøyd 😁

At jeg ikke kom på den kombinasjonen tidligere (da hadde jeg sluppet alt dette tullet)

Endret av Athena Catalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg fornøyd 😁

At jeg ikke kom på den kombinasjonen tidligere (da hadde jeg sluppet alt dette tullet)

Håper du ikke bytter igjen, litt vanskelig å følge med, fant ut først i går at du var leopard😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
lurven skrev (Akkurat nå):

Håper du ikke bytter igjen, litt vanskelig å følge med, fant ut først i går at du var leopard😄

Lover :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (5 minutter siden):

Nå er jeg fornøyd 😁

1965-pontiac-catalina-2-2-coupe.thumb.jpg.5987eb552379dd4a872b06b72257bfad.jpg

Jeg har hatt en Catalina, min var fra 1966 - den på bildet er samme farge, bare et år eldre. Savnes! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
inakristine skrev (8 minutter siden):

For et fiiiint navn! 😍  (Skal du bytte navn på dagboken din?

Takk. 

Ja, må bare finne ett passede navn først :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

1965-pontiac-catalina-2-2-coupe.thumb.jpg.5987eb552379dd4a872b06b72257bfad.jpg

Jeg har hatt en Catalina, min var fra 1966 - den på bildet er samme farge, bare et år eldre. Savnes! 

Det var en fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (14 minutter siden):

Det var en fin bil :)

Ja, og perfekt til dates siden setet foran et en stor "sofa" så man kan sitte inntil hverandre  og kjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 timer siden):

Fastlegen beklaget seg og det fremkom at det var en misforståelse, men det trigget veldig mye i meg. Ikke rart med lite søvn, kaotiske dager, lite mat, motvillig utskrivelse fra psykiatrisk… og så kom den kommentaren.

Jeg hadde ønsket å få bli på døgnposten inntil jeg hadde blitt tatt inn til OCD-behandling. OCDen vekk.

Jeg har slitt med psykisk sykdom hele livet, men av en eller annen grunn har jeg klart meg uten akuttinnleggelser. Nå har jeg hatt to akuttinnleggelser på under 3 måneder pga OCD.

Jeg har andre diagnoser også, men akkurat nå er det OCD som har tatt over hele livet mitt. Jeg har tatt meg i å lese på nyhetene fordi jeg ikke kan redegjøre for om jeg har drept noen eller ikke.

For meg, som har slitt med så mye skyldfølelse og vært livredd for at andre skal ha det vondt, så er jo dette ren tortur. Jeg ser meg selv i bilder som den verste forbryter, mens det siste jeg ønsker er å skade noen. Jeg vil si at dette nesten er verre enn å bli utsatt for skade selv, som jeg har blitt mange ganger.

Det er verre for meg å føle at jeg skader andre, enn at andre faktisk skader meg. Bare tanken på at andre skulle oppleve det samme, eller enda verre, at det skulle være min skyld direkte at andre ble utsatt for vold, overgrep, m.m er helt, helt uutholdelig. Tankene pumper og pumper, og jeg har begynt å unngå situasjoner hvor tvangstankene oppstår. Jeg vil jo ikke skade noen. Det er påtrengende, uønskede, tanker jeg aldri ønsker å leve ut. 

Det har vært så mye lidelse med denne OCDen at jeg vil nesten si at det er det verste jeg har vært borti. Som et samvittighetsfullt og empatisk menneske som bare vil andre godt, er dette ikke til å leve med. Så jeg har blitt desperat og tenkt at nå holder det. Nå må jeg ha akutt hjelp.

Det som har vært positivt med akuttinnleggelsen denne gangen er at ting nå begynner å skje. Medisiner. Det skal sendes henvisning til poliklinikk og OCD-team litt brennkvikt, slik at jeg har et behandlingstilbud mens jeg venter på oppstart hos traumeavdelingen. Jeg får oppfølging fra AAT. Og det skal søkes om døgnbemannet bolig for mennesker med psykiske lidelser.

Jeg skjønner at man noen ganger må være litt tydelig. Heller bare dra opp på legevakten og nekte å dra før man får hjelp. Hjelpen kommer jo ikke på døra. Man blir nødt til å kjempe for å bli hørt, dessverre.

OCD er noe forbanna dritt 😕 men man kan vel aldri bli helt kvitt dem? Jeg har hatt tvangstanker i 20 år nå og det som har skjedd er at om jeg tvinger meg selv til å ikke gjøre eller tenke det tvangstankene sier så forsvinner de med tiden eller er ikke like plagsomt lenger, men det kommer alltids noen nye med tiden

TheHairyToothfairy skrev (46 minutter siden):

Nå reklamerer Europris med "superuke". Jeg hører bare "super-ruke". 

Moden jeg? Lol no. 

Super kuke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...