Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Gjenferdet said:

Jeg har også legeskrekk, men det er fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og er livredd for å måtte kle av meg. :alice:

Iphone Anxiety GIF by Saint Hoax - Find & Share on GIPHY

Huff, ikke lett dette med psyken. Har ikke angst, men herre så mye jeg gjør som er  svært kontraproduktivt og ulogisk. 

Endret av SVK
Skrevet

Jeg har en rar fasinasjon over de tre søster skipene Titanic, Britannic og Olympic. Og syntes det var interessant å lese om Violet Jessop, som overlevde forliser på Titanic, Britannic og ulykken på Olympic. Historien om Titanic kjenner alle, og Violet jobbet på skipet som stuepike (tror jeg). Hun ble med i en livbåt. Hun jobbet og på Olympic når en annen båt kjørte inn i den og lagde hull i skroget, høsten før Titanic forliste. På Britannic var hun sykepleier. Båten ble brukt for å transportere sårede soldater under 1.verdenskrig. Den gikk antagelig på vannminer, og den sank i 1916. Hun overlevde etter å ha havnet i vannet og var nær ved å gå rett i propellen da hun ble sugd under vann. Hun ble kalt Miss unsinkable. Som liten overlevde hun og tuberkolose, døde 84 år av hjerteinfarkt. 

Kom også over denne, ikke om søster skipene nevnt over, men lell a gitt.. søte OscarFB_IMG_1620330367686.jpg.e136e995f16d084924aad0b96db7311d.jpg

Skrevet
Rumle skrev (16 minutter siden):

c4d3d544e48eb7955ac69c5bb02cc969.jpg

Nå tar jeg og blodtrykkskatten kvelden .. natta fine folk :vinke:

Natta til deg og katta.

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (19 minutter siden):

Jeg er spesielt redd for strenge og autoritære typer. 

Heldigvis har ingen leger oppført seg strengt mot meg, men jeg frykter dem likevel. 

Skikkelig legeskrekk ? 

Skrevet
SVK skrev (5 minutter siden):

Huff, ikke lett dette med psyken. Har ikke angst, men herre så mye jeg gjør som er svært lite logisk og lite produktivt. 

Det er ikke bare. :sukk::troest:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg har en rar fasinasjon over de tre søster skipene Titanic, Britannic og Olympic. Og syntes det var interessant å lese om Violet Jessop, som overlevde forliser på Titanic, Britannic og ulykken på Olympic. Historien om Titanic kjenner alle, og Violet jobbet på skipet som stuepike (tror jeg). Hun ble med i en livbåt. Hun jobbet og på Olympic når en annen båt kjørte inn i den og lagde hull i skroget, høsten før Titanic forliste. På Britannic var hun sykepleier. Båten ble brukt for å transportere sårede soldater under 1.verdenskrig. Den gikk antagelig på vannminer, og den sank i 1916. Hun overlevde etter å ha havnet i vannet og var nær ved å gå rett i propellen da hun ble sugd under vann. Hun ble kalt Miss unsinkable. Som liten overlevde hun og tuberkolose, døde 84 år av hjerteinfarkt. 

Kom også over denne, ikke om søster skipene nevnt over, men lell a gitt.. søte OscarFB_IMG_1620330367686.jpg.e136e995f16d084924aad0b96db7311d.jpg

Hun Violet må ha vært en av verdens modigste. Hun hadde opplevd at både Titanic og Olympis sank også velger hun å tjenestegjøre på søsterskipet Britannic under krigstid!

Herre for en dame! 

Skrevet
grease80s skrev (2 minutter siden):

Jeg liker føtter!

200-3.gif.86659d665a092eb28f6a91c84b3e6df3.gif

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Daryl Dixon said:

Skikkelig legeskrekk ? 

Vet ikke om jeg kan kalle det legeskrekk.  Jeg er generelt redd for alt jeg tror kan være ubehagelig. 

5 minutter siden, Gjenferdet said:

Det er ikke bare. :sukk::troest:

:hjerte:

Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Hun Violet må ha vært en av verdens modigste. Hun hadde opplevd at både Titanic og Olympis sank også velger hun å tjenestegjøre på søsterskipet Britannic under krigstid!

Herre for en dame! 

Olympic sank ikke da, men var nok like før. Olympic ble reparter og gikk i mange år, før de hugde den opp. Litt trist. Men modig ja!! Tøffeste jenta i klassen det der. Hun passet og på en baby i livbåtene etter Titanic, så når de ble reddet så rev moren babyen vekk. Og mange år senere fikk hun tlf om hun hadde passer på en baby, og hun svarte, ja og var forundret fir ung en viste om det. Den som ringte sa det var henne, og så la på ..

Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg kan kalle det legeskrekk.  Jeg er generelt redd for alt jeg tror kan være ubehagelig. 

:hjerte:

Får håpe du slipper unna ubehageligheter. :klem:

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Får håpe du slipper unna ubehageligheter. :klem:

Takk og samme tilbake! :klem:

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

Takk og samme tilbake! :klem:

Jeg er så vant til det jeg nå.... :sjenert:

Skrevet

Jeg har ikke sett filmen om Britannic. Den må jeg se. Nydelig musikk på denne snutten. 

Skrevet
3 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg er så vant til det jeg nå.... :sjenert:

:hug:

Sånn skal det ikke være og håper det endrer seg fort. 

Annonse
Skrevet

Synd de hugde Olympic.... Det var det første skipet, Titanic ble bygget og var bittelitt større enn O, men hadde større lager plass. Britannic ble bygget basert på å utbedre Titanic, B var og større. I utgangspunktet het Britannic Gigantic.

Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

:hug:

Sånn skal det ikke være og håper det endrer seg fort. 

Noe må man leve med, det er min last  her i livet. Så kommer ikke unna. Får heller finne det positive utenom. 

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Daryl Dixon said:

Synd de hugde Olympic.... Det var det første skipet, Titanic ble bygget og var bittelitt større enn O, men hadde større lager plass. Britannic ble bygget basert på å utbedre Titanic, B var og større. I utgangspunktet het Britannic Gigantic.

Angående det å ta vare på kulturminner.  I Mekka i Saudi Arabia har de ødelagt huset der profeten  Muhammed ble født, huset der profeten Muhammed gikk på skole, osv. Alt dette har skjedd etter andre verdenskrig og ble gjort av de saudiske myndighetene som styrer Saudi Arabia etter islamske lover.  Merkelig hvordan angivelig supermuslimske myndigheter ikke ønsker å ta vare på kulturminner fra deres største profet.

Handler naturligvis om penger, det var mer økonomisk å bruke tomten til andre ting enn kulturminne. 

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...