Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører samboer snorke fra andre enden av huset, gjennom stengte dører. Er det mulig... 

Skrevet
14 minutter siden, Daryl Dixon said:

Hører samboer snorke fra andre enden av huset, gjennom stengte dører. Er det mulig... 

Har han forsøkt å bli kvitt snorkingen?

Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Har han forsøkt å bli kvitt snorkingen?

Nei, han sier han skal. Men det har han sagt i 3 år. 🤔

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Skjønner, jeg utsetter ting alt for lenge jeg også. 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Har han sjekket seg for søvnapné?

Skrevet
9 hours ago, Daryl Dixon said:

Min kan ligge på sofaen i første etasje å snorke og jeg hører det opp i 2 etasje. Dør stengt i mellom :blink: Da snorker man heftig altså. Men jeg synes det er litt søtt og jeg :rodmer:

Skrevet
SVK skrev (9 timer siden):

Skjønner, jeg utsetter ting alt for lenge jeg også. 

Det skjønner jeg, kan gjøre det jeg og. Men 3 år!!! 

FruN skrev (2 timer siden):

Har han sjekket seg for søvnapné?

Nei, han sier han ikke gidder forde han er slank og frisk. :dry: Men tror så absolutt han har noe sånn.

Peanut skrev (37 minutter siden):

Min kan ligge på sofaen i første etasje å snorke og jeg hører det opp i 2 etasje. Dør stengt i mellom :blink: Da snorker man heftig altså. Men jeg synes det er litt søtt og jeg :rodmer:

Kan min komme og overnatte hos deg da, så skal du få høre hvor koselig det er? 😆

• Liker 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

Det skjønner jeg, kan gjøre det jeg og. Men 3 år!!! 

Nei, han sier han ikke gidder forde han er slank og frisk. :dry: Men tror så absolutt han har noe sånn.

Kan min komme og overnatte hos deg da, så skal du få høre hvor koselig det er? 😆

Haha! Det har lite å si! Det er ofte at overvektige kan få det, men det betyr ikke at normalvektige ikke gjør det! Gubben min er ikke stor, og han har søvnapné. 
Det er en veldig enkel test, den kan til og med tas hjemme. Søvnapné kan være livsfarlig, så han vet det.. 

Skrevet
FruN skrev (22 minutter siden):

Haha! Det har lite å si! Det er ofte at overvektige kan få det, men det betyr ikke at normalvektige ikke gjør det! Gubben min er ikke stor, og han har søvnapné. 
Det er en veldig enkel test, den kan til og med tas hjemme. Søvnapné kan være livsfarlig, så han vet det.. 

Han er klar over det, han jobber innen helse. Han følger opp folk med blandt annet slike plager. Det er bare så rart at han ikke vil innse det om seg selv. Han har en sperre der, og det er litt uforstående når det kan endres på en så enkel måte. 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (58 minutter siden):

Han er klar over det, han jobber innen helse. Han følger opp folk med blandt annet slike plager. Det er bare så rart at han ikke vil innse det om seg selv. Han har en sperre der, og det er litt uforstående når det kan endres på en så enkel måte. 

Ja.. 🙄 
Håper han tar til vettet snart - for dere begges del! 

• Liker 1
Skrevet
Villfisker skrev (16 timer siden):

I dag prøvde jeg forresten noe nytt. Shampo såpestykke, i stedet for flytende. Helt greit, men jeg liker den jeg pleier å bruke bedre da. Lett å ta med på reise og på hyttetur, hvis man skal det da 😛 

Dagens dumme spørsmål: :ler: Hvordan fungerer de shamposåpestykkene egentlig? Skummer man det i hendene før man har det i håret eller gnikker man med såpa mot håret? Blir det skikkelig rent med slikt? Er vel mer lettvint med flytende varianten :klo:

Skrevet
FruN skrev (58 minutter siden):

Ja.. 🙄 
Håper han tar til vettet snart - for dere begges del! 

Vi får tro det. Jeg begynner å synes det er frustrerende. 

Gjest Tenk positivt
Skrevet
Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Vi får tro det. Jeg begynner å synes det er frustrerende. 

Få tak i en brosjyre om søvnapne å gi han, d kan være farlig 

Gjest Villfisker
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Dagens dumme spørsmål: :ler: Hvordan fungerer de shamposåpestykkene egentlig? Skummer man det i hendene før man har det i håret eller gnikker man med såpa mot håret? Blir det skikkelig rent med slikt? Er vel mer lettvint med flytende varianten :klo:

Ikke dumt i det hele tatt. Har stilt det samme spørsmålet selv. 🤣 Noen gnir det rett i håret, men jeg gjør ikke det. Såper ut i håndflata, så det blir som når man fordeler sjampoen i hendene. Den er noe mykere enn andre såpestykker, og skummer mer, som shampo gjør. 

Blir rent ja, men foretrekker den flytende. Lettvint på tur. Slipper lekkasje, og graps. Var gøy å prøve. 🙂

Skrevet
Villfisker skrev (1 minutt siden):

Ikke dumt i det hele tatt. Har stilt det samme spørsmålet selv. 🤣 Noen gnir det rett i håret, men jeg gjør ikke det. Såper ut i håndflata, så det blir som når man fordeler sjampoen i hendene. Den er noe mykere enn andre såpestykker, og skummer mer, som shampo gjør. 

Blir rent ja, men foretrekker den flytende. Lettvint på tur. Slipper lekkasje, og graps. Var gøy å prøve. 🙂

De fra Lush er veldig gode. Jeg gnir det i håret. Og ja det blir rent. 😄 

Gjest Villfisker
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

De fra Lush er veldig gode. Jeg gnir det i håret. Og ja det blir rent. 😄 

De har jeg ikke prøvd, men det var helt ok med såpestykkeform også ja. Kjøper nok flere. Lettere å ta med seg, hvis jeg skal noe. :) 

Skrevet (endret)

Jeg vasket håret på onsdag.

Jeg prøver å få til å vaske håret hver onsdag, men noen ganger blir det tirsdag eller torsdag. Onsdag passer best.

Og jeg må bare si: DET ER HEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!!

Og i aften blir det helt sikkert pizza :danse:

Endret av Zenobia
Det siste var ikke helt uinteressant, men jeg lever farlig og lar det stå.
Skrevet (endret)
4 hours ago, Daryl Dixon said:

Er han sånn person som aldri går til legen? Jeg hadde en legenabo som nektet å gå til lege uansett hvor syk han var.

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (43 minutter siden):

Er han sånn person som aldri går til legen? Jeg hadde en legenabo som nektet å gå til lege uansett hvor syk han var.

Ja, nettopp sånn er det! Han datt jo i stigen og slo av ribbein for ca 2 år siden. Ikke kunne han puste, og hostet blod,men nei da, det gikk bra. Men da hørte jeg ikke på han så klart. Og mente at han skulle hjem med en gang, for det var bare småtteri. Så er han stikk motsatt mot meg, så fort jeg nyser så er det nesten full blålys. Nå merker jeg at jeg klager litt, og jeg er veldig takknemlig for å ha han, men den staheten er helt urokkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...