Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. mai 2020 #113481 Del Skrevet 25. mai 2020 Nydelig vær i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mai 2020 #113482 Del Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, Titania skrev: Den vokser, og jeg har brannsår på fingeren 😅 Veldig pent arbeide dette. Så fin! Og nydelig farge også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 25. mai 2020 #113483 Del Skrevet 25. mai 2020 For tre år siden begynte jeg min reise mot bedre helse. Ved hjelp av sunn kost og regelmessig, moderat til intens mosjon har jeg gått ned snart 60 kg. Det er vel og bra, men en ting jeg ikke var forberedt på var at kroppen min skulle bli så ... posete. Det er som å ha på seg en stor one-piece av menneskeskinn lørdag så jeg meg selv i speilet før jeg dusjet. Da var one-piecen blitt et nummer større og hang rundt hoftene mine. Da begynte jeg å gråte. Det siste året har det vært mye gråt. Legen sier at en dag får jeg dekket brystreduksjon og operasjon til fjerning av hud, men det vil jeg ikke ennå. Uansett kan det virke som om at å gå ned i vekt ikke bare er en dans på roser selv om man når målene sine. Det kan være tøft å venne seg til en ny kropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 25. mai 2020 #113484 Del Skrevet 25. mai 2020 Venter på livstegn fra en jeg er svært glad i. Bare blitt borte, jeg klarer ikke tenke på annet.. uke 7 nå.. sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. mai 2020 #113485 Del Skrevet 25. mai 2020 Så utrolig flink og sterk du er @AmandaVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. mai 2020 #113486 Del Skrevet 25. mai 2020 9 minutter siden, SinfulBby said: Venter på livstegn fra en jeg er svært glad i. Bare blitt borte, jeg klarer ikke tenke på annet.. uke 7 nå.. sukk Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. mai 2020 #113487 Del Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Veldig pent arbeide dette. Så fin! Og nydelig farge også 🙂 Takk 😄 Den er litt lysere egentlig, men telefonen ville ikke vise det frem slik idag. Hehe 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mai 2020 #113488 Del Skrevet 25. mai 2020 27 minutter siden, AmandaVI skrev: For tre år siden begynte jeg min reise mot bedre helse. Ved hjelp av sunn kost og regelmessig, moderat til intens mosjon har jeg gått ned snart 60 kg. Det er vel og bra, men en ting jeg ikke var forberedt på var at kroppen min skulle bli så ... posete. Det er som å ha på seg en stor one-piece av menneskeskinn lørdag så jeg meg selv i speilet før jeg dusjet. Da var one-piecen blitt et nummer større og hang rundt hoftene mine. Da begynte jeg å gråte. Det siste året har det vært mye gråt. Legen sier at en dag får jeg dekket brystreduksjon og operasjon til fjerning av hud, men det vil jeg ikke ennå. Uansett kan det virke som om at å gå ned i vekt ikke bare er en dans på roser selv om man når målene sine. Det kan være tøft å venne seg til en ny kropp. ❤️ men godt gjort er det da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mai 2020 #113489 Del Skrevet 25. mai 2020 26 minutter siden, SinfulBby skrev: Venter på livstegn fra en jeg er svært glad i. Bare blitt borte, jeg klarer ikke tenke på annet.. uke 7 nå.. sukk Håper du hører fra personen snart da. Så kjedelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 25. mai 2020 #113490 Del Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Håper du hører fra personen snart da. Så kjedelig ❤️ Når noen bare blir borte, mot sin vilje og man ikke hører noe.. så må man jo på ett tidspunkt gå videre men hva hvis denne personen dukker opp om ett år. Er ting det samme da? Hvordan kutter man følelser og lar sårene gro? Vanskelig å heale når det aldri ble en avslutning, og alt kom ut av det blå.. venter hver dag.. men snart ikke mere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. mai 2020 #113491 Del Skrevet 25. mai 2020 Sykt bra jobbet @AmandaVI! Selv har jeg kranglet med vekten alt for mange år, og aldri klart å komme ordentlig i gang med å gjøre noe med det. Men forrige uke gikk jeg en 1,5 mil, og skal på tur igjen idag - så håper jeg er inne på en driv som kan holde ting gående. Er kresen som fy og mangler energi etter jobb, så det blir liksom lettvinte løsninger når det kommer til mat ofte. Men blitt flinkere, og mindre porsjoner, så får bare håpe vekta er enig etterhvert også 😛 Skal man følge bmien er det -100 kilo som skal til for å bli normalvektig, så skal bli spennende å se hvordan dette går 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. mai 2020 #113492 Del Skrevet 25. mai 2020 4 timer siden, Titania skrev: Den vokser, og jeg har brannsår på fingeren 😅 Det var veldig pent strikket. Hva skal det bli? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. mai 2020 #113493 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg er så varm i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. mai 2020 #113494 Del Skrevet 25. mai 2020 Is er ikke feil nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. mai 2020 #113495 Del Skrevet 25. mai 2020 Is er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 25. mai 2020 #113496 Del Skrevet 25. mai 2020 Is hørtes ut som en god idé nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 25. mai 2020 #113497 Del Skrevet 25. mai 2020 På 24.5.2020 den 12.38, Peanut skrev: Kake! Kanelkake Yums! Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 25. mai 2020 #113498 Del Skrevet 25. mai 2020 2 timer siden, AmandaVI skrev: For tre år siden begynte jeg min reise mot bedre helse. Ved hjelp av sunn kost og regelmessig, moderat til intens mosjon har jeg gått ned snart 60 kg. Det er vel og bra, men en ting jeg ikke var forberedt på var at kroppen min skulle bli så ... posete. Det er som å ha på seg en stor one-piece av menneskeskinn lørdag så jeg meg selv i speilet før jeg dusjet. Da var one-piecen blitt et nummer større og hang rundt hoftene mine. Da begynte jeg å gråte. Det siste året har det vært mye gråt. Legen sier at en dag får jeg dekket brystreduksjon og operasjon til fjerning av hud, men det vil jeg ikke ennå. Uansett kan det virke som om at å gå ned i vekt ikke bare er en dans på roser selv om man når målene sine. Det kan være tøft å venne seg til en ny kropp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2020 #113499 Del Skrevet 25. mai 2020 3 timer siden, AmandaVI skrev: For tre år siden begynte jeg min reise mot bedre helse. Ved hjelp av sunn kost og regelmessig, moderat til intens mosjon har jeg gått ned snart 60 kg. Det er vel og bra, men en ting jeg ikke var forberedt på var at kroppen min skulle bli så ... posete. Det er som å ha på seg en stor one-piece av menneskeskinn lørdag så jeg meg selv i speilet før jeg dusjet. Da var one-piecen blitt et nummer større og hang rundt hoftene mine. Da begynte jeg å gråte. Det siste året har det vært mye gråt. Legen sier at en dag får jeg dekket brystreduksjon og operasjon til fjerning av hud, men det vil jeg ikke ennå. Uansett kan det virke som om at å gå ned i vekt ikke bare er en dans på roser selv om man når målene sine. Det kan være tøft å venne seg til en ny kropp. Du er råtøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 25. mai 2020 #113500 Del Skrevet 25. mai 2020 2 timer siden, SoWhat? skrev: ❤️ men godt gjort er det da! Takk 🤗 skal aldri gi opp ❤ 2 timer siden, Titania skrev: Sykt bra jobbet @AmandaVI! Selv har jeg kranglet med vekten alt for mange år, og aldri klart å komme ordentlig i gang med å gjøre noe med det. Men forrige uke gikk jeg en 1,5 mil, og skal på tur igjen idag - så håper jeg er inne på en driv som kan holde ting gående. Er kresen som fy og mangler energi etter jobb, så det blir liksom lettvinte løsninger når det kommer til mat ofte. Men blitt flinkere, og mindre porsjoner, så får bare håpe vekta er enig etterhvert også 😛 Skal man følge bmien er det -100 kilo som skal til for å bli normalvektig, så skal bli spennende å se hvordan dette går 🤪 Hvis du skal ned så mye anbefaler jeg deg å gå til en ernæringsfysiolog og evt også en personlig trener. De kan hjelpe deg med en overkommelig kost og treningsplan. Så bra at du har funnet en aktivitet du liker! 😊 Få en henvisning fra legen din. Da betaler du en egenandel som går på frikort etterhvert. Det første året er knallhardt - man hører mye om sulten og søtsuget, men ikke så mye om diaréen, influensaen og blodtrykkssvingningene som kommer når kroppen venner seg til en helt ny bakterieflora. Men kommer du deg igjennom det blir det den nye normalen og da går du ikke tilbake. Det første året kan det være greit å veie seg ukentlig, men ikke bli for opptatt av tallet på vekten. Helheten er uendelig mye viktigere. Da jeg startet hadde jeg metabolsk syndrom. Nå har jeg mye sunnere verdier enn de fleste 25-åringer (jeg er 31 år). Badevekta sier ingenting om det. Ikke BMI heller. Forresten, går du med staver forbrenner du mye mer, trener flere muskelgrupper og skåner knær og hofter. Bare et forslag 😊 En annen ting man ikke hører nok om er hvor viktig det er å hvile. Få mye søvn om natten og legg deg på sofaen etter trening og dra deg litt 😃 en annen veldig viktig ting er å belønne deg selv og takke deg selv for store og små mål. Forrige måned var jeg hos frisøren, denne måneden kjøpte jeg en pent brukt sykkel ❤ kommer jeg under neste desimal før jul skal jeg kjøpe et veldig fint par sko 😄 ønsker deg lykke til. Det er litt av et prosjekt du har foran deg 💐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå