Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, FruN skrev:

Husker komfyrvakten vi hadde i den gamle leiligheten. Den skrudde av strømmen til ovnen selv på dager ovnen ikke ble brukt.. 

Bra det ikke var omvendt da og den skrudde PÅ komfyren 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Bra det ikke var omvendt da og den skrudde PÅ komfyren 😅

Sant nok :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Apropos har jeg nylig kjøpt meg mitt første brannslokningsapparat :ler: 

👍😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

👍😊

Men kommer jeg til å skjønne hvordan jeg bruker det hvis jeg trenger det? 😅 Lurer også på hvor jeg skal ha det hen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kommer jeg til å skjønne hvordan jeg bruker det hvis jeg trenger det? 😅 Lurer også på hvor jeg skal ha det hen.

Jeg har ikke funnet det helt ut enda selv :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så for nodn dager siden en video av noen smarte brannballer, som ligner bowlingkuler, som man bare kan ha liggende rundt omkring og kaste rett inn i brannen om noe skjer. Håper de kommer på market i Norge!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Så for nodn dager siden en video av noen smarte brannballer, som ligner bowlingkuler, som man bare kan ha liggende rundt omkring og kaste rett inn i brannen om noe skjer. Håper de kommer på market i Norge!

Det hørtes smart ut! Får håpe det :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde meg stekte poteter, egg og løk pluss sopp og tomater. Sen kveldsmat. Får håpe ikke komfyren slår seg på av seg selv. Men de ballene hørtes lurt ut! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Lagde meg stekte poteter, egg og løk pluss sopp og tomater. Sen kveldsmat. Får håpe ikke komfyren slår seg på av seg selv. Men de ballene hørtes lurt ut! 

Nam! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekte porter er noe av det aller beste jeg vet, skikkelig comfort food ❤ Lager det egentlig altfor sjelden! Steker du de rå eller kokt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Market :ler:

:ler: La ikke merke til det en gang 😅

1 minutt siden, Rumle skrev:

Hvordan går det med det du sådde @Frøkensina? Jeg fant endelig litt spider her og der i dag :hoppe:

Det er kun minimelonene som har spirt! Men det har spirt 7 av dem da :hoppe: ikke at jeg aner hvordan jeg skal få plass til så mamge men :ler: Har ikke kommet en eneste erteblomst eller sukkerert opp enda. Hva med deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Rumle skrev:

Stekte porter er noe av det aller beste jeg vet, skikkelig comfort food ❤ Lager det egentlig altfor sjelden! Steker du de rå eller kokt? 

Elsker poteter, og stekte er en favoritt. Nå stekte jeg kokte. Men jeg har stekt de rå også. Utrolig godt med løk og litt rømme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: La ikke merke til det en gang 😅

Det er kun minimelonene som har spirt! Men det har spirt 7 av dem da :hoppe: ikke at jeg aner hvordan jeg skal få plass til så mamge men :ler: Har ikke kommet en eneste erteblomst eller sukkerert opp enda. Hva med deg?

Så gøy!! :jepp: Jo, jeg vet ikke hva som har spirt enda, skrev ikke navn på! 😄  Menneheeee sommerblomster? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Elsker poteter, og stekte er en favoritt. Nå stekte jeg kokte. Men jeg har stekt de rå også. Utrolig godt med løk og litt rømme. 

Jaaa! 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...