Frøkensina Skrevet 23. mai 2020 #113201 Del Skrevet 23. mai 2020 Kanskje Zoeys spilleliste er bra? Skal prøve den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. mai 2020 #113202 Del Skrevet 23. mai 2020 5 minutter siden, Rumle skrev: Du må prøve den i hagen din, den er så fin og veldig lett å få til Nydelig i buketter 😍 Det er notert, skal prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2020 #113203 Del Skrevet 23. mai 2020 (endret) 2 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Det er notert, skal prøve det. Når du først har en er den superlett å dele så du får flere, er ekstremt villig (lager luftrøtter overalt) Endret 23. mai 2020 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. mai 2020 #113204 Del Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Rumle skrev: Når du først har en er den superlett å dele så du får flere, er ekstremt villig (lager luftrøtter overalt) Da må jeg spørre.... Hva er luftrøtter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2020 #113205 Del Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Da må jeg spørre.... Hva er luftrøtter? Ooooog da kan jeg innrømme at etter jeg skrev det ble jeg sittende å lure på om det faktisk heter luftrøtter, eller om det bare er noe jeg kaller det 🤔😄 Uansett! Det jeg tenker på er sånne små anlegg til røtter på stengelene som "søker" mot jord for å spre seg. Det er ofte sånne på jordbærplanter også, mulig du har sett det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. mai 2020 #113206 Del Skrevet 23. mai 2020 34 minutter siden, Rumle skrev: Ooooog da kan jeg innrømme at etter jeg skrev det ble jeg sittende å lure på om det faktisk heter luftrøtter, eller om det bare er noe jeg kaller det 🤔😄 Uansett! Det jeg tenker på er sånne små anlegg til røtter på stengelene som "søker" mot jord for å spre seg. Det er ofte sånne på jordbærplanter også, mulig du har sett det? Kan ikke si jeg har lagt merke til det. Men skal se etter om jeg får sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. mai 2020 #113207 Del Skrevet 23. mai 2020 Forglemmegei selvsår seg mye også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mai 2020 #113208 Del Skrevet 23. mai 2020 Begynner å lure her jeg nå. Her om dagen satt jeg i ene stua mot kjøkkenet her, og plutselig smalt en skapdør igjen på kjøkkenet. Jeg bare "?", og trakk på skuldrene. Så skjedde det samme kvelden etter. Jeg tok det fremdeles easy. I kveld hadde jeg besøk, og da slo vannkokeren seg på. Vi hørte et knepp og så at vannet kokte. Før den slo seg av. Gjesten min "???" Jeg visste ikke hva jeg skulle si, tok det fremdeles piano, og sa at sånt skjer (!) Nå satt jeg her alene, og plutselig slår TV seg på. Jeg skvatt fordi volumet var høyt. Fjernkontrollen ligger på bordet. Da jeg kom hit så sa broren min at det var litt lyder og litt rare ting her. Jeg har overhodet ikke opplevd det før for skapdøra smalt igjen. Det var ikke gjennomtrekk. Rare greier. Jeg er ikke redd altså. Jeg tar det helt rolig, men jeg lurer jo på hva som forårsaker dette?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2020 #113209 Del Skrevet 23. mai 2020 10 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Kan ikke si jeg har lagt merke til det. Men skal se etter om jeg får sånne. 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Forglemmegei selvsår seg mye også Tror det! 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Begynner å lure her jeg nå. Her om dagen satt jeg i ene stua mot kjøkkenet her, og plutselig smalt en skapdør igjen på kjøkkenet. Jeg bare "?", og trakk på skuldrene. Så skjedde det samme kvelden etter. Jeg tok det fremdeles easy. I kveld hadde jeg besøk, og da slo vannkokeren seg på. Vi hørte et knepp og så at vannet kokte. Før den slo seg av. Gjesten min "???" Jeg visste ikke hva jeg skulle si, tok det fremdeles piano, og sa at sånt skjer (!) Nå satt jeg her alene, og plutselig slår TV seg på. Jeg skvatt fordi volumet var høyt. Fjernkontrollen ligger på bordet. Da jeg kom hit så sa broren min at det var litt lyder og litt rare ting her. Jeg har overhodet ikke opplevd det før for skapdøra smalt igjen. Det var ikke gjennomtrekk. Rare greier. Jeg er ikke redd altså. Jeg tar det helt rolig, men jeg lurer jo på hva som forårsaker dette?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. mai 2020 #113210 Del Skrevet 23. mai 2020 Elektromagnetisme kanskje, har sett noen programmer som tyder på at elektromagnetisme kan ligge bak mange rare opplevelser og der hvor folk mener det spøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mai 2020 #113211 Del Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Rumle skrev: Tror det! Rare greier ja. Men jeg er en nøktern person. Men jeg begynner jo å lure her 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. mai 2020 #113212 Del Skrevet 23. mai 2020 Nå er det kaldt her, og jeg sitter å dupper på sofaen og er kvalm, så nå finner jeg sengen, før det blir for skummel paranormal stemning her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mai 2020 #113213 Del Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Elektromagnetisme kanskje, har sett noen programmer som tyder på at elektromagnetisme kan ligge bak mange rare opplevelser og der hvor folk mener det spøker. Ja, ok. Har ikke vært redd i det hele tatt. Nå slo TV seg av. Og på igjen 😄 jez 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2020 #113214 Del Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Nå er det kaldt her, og jeg sitter å dupper på sofaen og er kvalm, så nå finner jeg sengen, før det blir for skummel paranormal stemning her. Natta, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mai 2020 #113215 Del Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Nå er det kaldt her, og jeg sitter å dupper på sofaen og er kvalm, så nå finner jeg sengen, før det blir for skummel paranormal stemning her. God natt. Det er nok en ikke-så-skummel grunn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. mai 2020 #113216 Del Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Nå er det kaldt her, og jeg sitter å dupper på sofaen og er kvalm, så nå finner jeg sengen, før det blir for skummel paranormal stemning her. Håper kvalmen gir seg, god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. mai 2020 #113217 Del Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja, ok. Har ikke vært redd i det hele tatt. Nå slo TV seg av. Og på igjen 😄 jez Jeg har en kjøkkenvifte som går bananas med ujevne mellomrom uten at jeg rører den 😅 Men det er bare den da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mai 2020 #113218 Del Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg har en kjøkkenvifte som går bananas med ujevne mellomrom uten at jeg rører den 😅 Men det er bare den da. 🙂 ja, mye rart som skjer av naturlige grunner, men som virker rart. Jeg er en ganske laid back sjel som ikke reagerer så veldig på merkelige ting. Men jeg lurer jo litt 😅 jeg bruker å lukke alle skapdører. Alltid. Så lurte på hvorfor den smalt igjen da. Men "glemte" det like fort. Det ble bare litt mange ting nå 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. mai 2020 #113219 Del Skrevet 23. mai 2020 3 timer siden, Rumle skrev: Eføy, villbringebær og bjørnebær altså, en evig kamp Sibirkornell som har vokst seg vill er også et helsike å kjempe mot.. Glad jeg fikk god hjelp til å få vekk driten (Har ingenting i mot sibirkornfll, bare akkurat den busken. Begynte å bli trestamme på den..) 8 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Nå er det kaldt her, og jeg sitter å dupper på sofaen og er kvalm, så nå finner jeg sengen, før det blir for skummel paranormal stemning her. God natt! Snart natta her og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. mai 2020 #113220 Del Skrevet 23. mai 2020 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har en kjøkkenvifte som går bananas med ujevne mellomrom uten at jeg rører den 😅 Men det er bare den da. Husker komfyrvakten vi hadde i den gamle leiligheten. Den skrudde av strømmen til ovnen selv på dager ovnen ikke ble brukt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå