Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ååh 😍 Har sett i hager hos andre noen epletrær med rosa blomster nå, det er så fint! Bra timing da :fnise:

Jaaa! Har to epletrær til som ikke har antydning til blomstring enda, så det blir laaaang blomstring i år! 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

Men, det ser jo veldig rart ut?

:fnise: Ja det ser litt snodig ut, om du vil kan du jo klippe de ned? Men jeg vil beholde de i håp om at buskene kan vokse seg litt høyere etterhvert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaaa! Har to epletrær til som ikke har antydning til blomstring enda, så det blir laaaang blomstring i år! 🥰

:rodmer: Så herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:fnise: Ja det ser litt snodig ut, om du vil kan du jo klippe de ned? Men jeg vil beholde de i håp om at buskene kan vokse seg litt høyere etterhvert. 

Ja, tror jeg beskjærer de etter blomstring :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg ble litt engstelig og usikker i dag. I dag kom en ung mann fra hjemmesykepleien, sikkert ganske fersk sykepleier. Han var hyggelig og virket trygg på det han gjorde. Men så ble han plutselig så klønete og så usikker ut, etter at min samboer gikk igjennom rommet og til kjøkkenet. Tenkte at det er kanskje ubehagelig for noen å måtte inn der det bor to mannfolk sammen.. Kanskje han synes det er unaturlig og i værstefall ekkelt. Og han kommer jo tilbake om ikke så lenge, og da synes jeg litt synd på han og..

Husk at sykepleiere et mennesker og! De kan gjøre feil, og de kan trenge tid til å snu hjernen sin litt rundt. Det betyr ikke at de er negativt til din livsstil, bare at de må fordøye, spesielt om de er unge❤️ ikke legg noe i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Rumle skrev:

Nesten alle rhododendroene har startet blomstringen nå også, fin tid! 🥰

😍 På hytta gikk jeg nesten glipp av en av de som var best i år, fikk sett den litt på hell nå. En med rosa klokker og runde blader 🥰 Dessverre skulle den ha blitt vannet uka før, blomstene hadde tørket litt uten å folde seg helt ut.

Og så blomstret de små lilla. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

😍 På hytta gikk jeg nesten glipp av en av de som var best i år, fikk sett den litt på hell nå. En med rosa klokker og runde blader 🥰 Dessverre skulle den ha blitt vannet uka før, blomstene hadde tørket litt uten å folde seg helt ut.

Og så blomstret de små lilla. 

Godt du rakk å få det med deg! ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja jeg så det før i dag. Helt sprøtt å telte der, de hadde utrolig flaks!

Ja, helt utrolig at de ignorerte advarselen fra han som bor der da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Forglemmegei er den søteste blomsten jeg vet om 😊

Den er nydelig ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Jeg viste ikke hvordan forglemmegei så ut. Nå vet jeg det, og har lært noe nytt. 

Du må prøve den i hagen din, den er så fin og veldig lett å få til :jepp: Nydelig i buketter 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...