Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Hvordan reagerte du når du fant ut at de var ekte? 

Ble litt kvalm og kjente på skrekken/frysninger fra de gamle marerittene 😅Ganske merkelig følelse, jeg var ikke gammel når jeg drømte de. Det startet før jeg gikk på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, mia83 skrev:

Jeg hadde lagt meg og skulle sove, men så dukket en bekymring opp så jeg får ikke sove :redd: sikkert ikke farlig men jeg bekymrer meg for alt og ingenting. :sukk:

Åh sånt er så kjipt :hug:  Lurt å gjøre noe annet en liten stund sånn at du kanskje tenker på noe annet og kan sove etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Åh sånt er så kjipt :hug:  Lurt å gjøre noe annet en liten stund sånn at du kanskje tenker på noe annet og kan sove etterpå. 

Skal prøve å lese litt tenkte jeg. Takk for omtanken :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg hadde lagt meg og skulle sove, men så dukket en bekymring opp så jeg får ikke sove :redd: sikkert ikke farlig men jeg bekymrer meg for alt og ingenting. :sukk:

Sånn er vondt! :klem: 

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ble litt kvalm og kjente på skrekken/frysninger fra de gamle marerittene 😅Ganske merkelig følelse, jeg var ikke gammel når jeg drømte de. Det startet før jeg gikk på skolen. 

Det skjønner jeg! Ekkelt!

Husker jeg drømte om en stor fugl en gang, ikke mareritt og ikke gjentagende, men det var så ekte at jeg trodde det ikke var en drøm. Og så senere så jeg den på TV, animert, for det var en forhistorisk kjempe fugl. Og den var jo lik. Husker fremdeles at den stod bak gjerdet til besteforeldrene mine og flakset med vingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Takk for klemmen :hug:

Håper du får sove godt uten vonde drømmer :klem1:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Frøkensina skrev:

Uff Håper du også får sove godt uten mareritt :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Peanut skrev:

Følte meg som den eneste i dag som gikk ut i kjole... 3791C37C-D8CA-4DB4-867F-A2DB734F8C47.gif.6cd04c318d7f8347d590e011f119bf1c.gif

Jeg hadde på meg skjørt i dag! Så du var ikke helt alene :jepp:

59 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg tusler i seng .. natta! ❤

Det burde jeg gjort for lenge siden :ler: Men skal sove nå! :sovne:

53 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den er veldig bra, en av mine favoritt serier.

Jeg liker den og :jepp: 

Jeg har fikset symaskinen min i dag! Den har ikke villet gå bakover, fant sannsynligvis ut hvorfor når jeg åpnet bittelitt :fnise: (Relativt) Tettpakket med støv! Men nå går den som den skal! 
Har funnet ut at jeg skal prøve å sy meg litt klær. Føler det er litt for mye som ikke passer min kropp, så i stedet for å kaste bort penger på klær jeg plutselig ikke liker/føler meg vel i, har jeg noe som er tilpasset min smak og samtidig kan sees som unikt :) 

Endret av FruN
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Det skjønner jeg! Ekkelt!

Husker jeg drømte om en stor fugl en gang, ikke mareritt og ikke gjentagende, men det var så ekte at jeg trodde det ikke var en drøm. Og så senere så jeg den på TV, animert, for det var en forhistorisk kjempe fugl. Og den var jo lik. Husker fremdeles at den stod bak gjerdet til besteforeldrene mine og flakset med vingene. 

Jøss så merkelig! Litt artig at besteforeldrene dine fikk besøk av en forhistorisk fugl ved gjerdet.

19 minutter siden, mia83 skrev:

Skal prøve å lese litt tenkte jeg. Takk for omtanken :klem:

Lesing er lurt :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FruN skrev:

Jeg hadde på meg skjørt i dag! Så du var ikke helt alene :jepp:

Det burde jeg gjort for lenge siden :ler: Men skal sove nå! :sovne:

Jeg liker den og :jepp: 

Jeg har fikset symaskinen min i dag! Den har ikke villet gå bakover, fant sannsynligvis ut hvorfor når jeg åpnet bittelitt :fnise: (Relativt) Tettpakket med støv! Men nå går den som den skal! 
Har funnet ut at jeg skal prøve å sy meg litt klær. Føler det er litt for mye som ikke passer min kropp, så i stedet for å kaste bort penger på klær jeg plutselig ikke liker/føler meg vel i, har jeg noe som er tilpasset min smak og samtidig kan sees som unikt :) 

Åhhh :hoppe: Så spennende! Skulle gjerne kunnet sy 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jøss så merkelig! Litt artig at besteforeldrene dine fikk besøk av en forhistorisk fugl ved gjerdet.

De trodde sikkert det hadde rablet for meg når jeg påstod det var en gigant fugl der. Hadde vel nesten det når jeg ikke klarte å skjønne forskjell på drøm og virkelighet. 🤪

Men nå må jeg slokke lyset og sove noen timer. Natta folkens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

De trodde sikkert det hadde rablet for meg når jeg påstod det var en gigant fugl der. Hadde vel nesten det når jeg ikke klarte å skjønne forskjell på drøm og virkelighet. 🤪

Men nå må jeg slokke lyset og sove noen timer. Natta folkens! 

:fnise: Sov godt, natta! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen kuttet ned kjeglegrana og kjøpte seg trillebår fordi han skal bygge platting. Den blir ikke ferdig til sankthans. Kanskje til hundedagene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Daryl Dixon skrev:

@FruN du er en multikunstner du! 

:sjenert: :blomst:

5 timer siden, Frøkensina skrev:

Åhhh :hoppe: Så spennende! Skulle gjerne kunnet sy 😅

Jeg skal ikke påstå jeg er flink, altså :ler: Men har basisen inne, bare ikke sydd så mye klær :) Men gleder meg til å prøve, og å fortsette på stakken min :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker knapt Macbooken min når jeg har padde og fon. Nesten 6 måneder siden siste bruk og det er vel egentlig greit å bruke den jevnlig...? 🤔 En pc hadde vært død. Den her den lever alltid i beste velgående :blink: 8 år gammel Mac og still going strong :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...