Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (På 22.5.2020 den 21.40):

Litt som på Peter Pan!:jepp:

original-1.gif.070beb0a69b3d325b1eaae4314b9b822.gif

portalene var spennende og fine drømmer. Nå er det mest mareritt som gjentar seg.  :forvirret:

Ekspander  

Jaaa 😍 Så fin gif! Det kan jeg tenke meg :ninuskapus: 

Kjedelig :troest: Stort sett mareritt som gjentar seg i min erfaring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
  Rumle skrev (På 22.5.2020 den 21.43):

Jeg tusler i seng .. natta! ❤

Ekspander  

Sleep tight.

Frøkensina skrev (På 22.5.2020 den 21.45):

Jaaa 😍 Så fin gif! Det kan jeg tenke meg :ninuskapus: 

Kjedelig :troest: Stort sett mareritt som gjentar seg i min erfaring også.

Ekspander  

Du har ikke søvnparalyse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (På 22.5.2020 den 21.46):

Sleep tight.

Du har ikke søvnparalyse? 

Ekspander  

Jo noen ganger :jepp: Men tror ikke de har vært del av gjengangerne. Som barn drømte jeg mamge ganger at en enorm slange var på vei opp til rommet mitt og at den kunne presse seg flat gjennom dørsprekken :haar: Men ikke før jeg ble voksen har jeg skjønt at så store slanger faktisk finnes 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
  Frøkensina skrev (På 22.5.2020 den 21.59):

Jo noen ganger :jepp: Men tror ikke de har vært del av gjengangerne. Som barn drømte jeg mamge ganger at en enorm slange var på vei opp til rommet mitt og at den kunne presse seg flat gjennom dørsprekken :haar: Men ikke før jeg ble voksen har jeg skjønt at så store slanger faktisk finnes 😅

Ekspander  

:redd: Herregud, slanger altså! Den filmen Anaconda hjemsøkte meg i mange år! Og for noen år siden leste jeg om ei dame i Indonesia som ble spist av en slange. Grusomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 22.5.2020 den 22.07):

:redd: Herregud, slanger altså! Den filmen Anaconda hjemsøkte meg i mange år! Og for noen år siden leste jeg om ei dame i Indonesia som ble spist av en slange. Grusomt! 

Ekspander  

😅 Den har jeg ikke sett heldigvis, men jeg kom over noe om anacondaer på en naturfilm :bond: Det leste jeg og, helt forferdelig :sjokkbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
  Frøkensina skrev (På 22.5.2020 den 22.10):

😅 Den har jeg ikke sett heldigvis, men jeg kom over noe om anacondaer på en naturfilm :bond: Det leste jeg og, helt forferdelig :sjokkbla:

Ekspander  

En mann prøvde å bli spist levende, han hadde beslyttelses utstyr da, men måtte gi seg. Gale gale mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 22.5.2020 den 22.14):

En mann prøvde å bli spist levende, han hadde beslyttelses utstyr da, men måtte gi seg. Gale gale mann!!

Ekspander  

:sjokkert: Herregud da!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutter aldri å bli sjokkert over hva folk utsetter seg for frivillig. Synes det er ekstra creepy med anacondaer pga de drømmene jeg hadde som barn uten at jeg i det hele tatt visste at de eksisterte. Akkurat som at marerittene var ekte eller jeg har manet de fram til eksistens eller noe 🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
  Frøkensina skrev (På 22.5.2020 den 22.22):

Slutter aldri å bli sjokkert over hva folk utsetter seg for frivillig. Synes det er ekstra creepy med anacondaer pga de drømmene jeg hadde som barn uten at jeg i det hele tatt visste at de eksisterte. Akkurat som at marerittene var ekte eller jeg har manet de fram til eksistens eller noe 🤪

Ekspander  

Hvordan reagerte du når du fant ut at de var ekte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lagt meg og skulle sove, men så dukket en bekymring opp så jeg får ikke sove :redd: sikkert ikke farlig men jeg bekymrer meg for alt og ingenting. :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...