Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Alkoholist
19 timer siden, Daryl Dixon skrev:

20200521_184026.thumb.jpg.a297febf9f1ad3a1c9b1d6199d7a559d.jpg

Jeg kjenner folk som sier Rotweilere er farlige og blodtørstige.

Det er kun hvis de har dårlig oppdragelse. Jeg kjenner folk som sier at bulldogen er farlig og, men det er fordi enkelte folk bruker de som kamphunder. De er snille og passer både til en eier og som familiehund så lenge de har gode eiere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
8 minutter siden, Alkoholist skrev:

Det er kun hvis de har dårlig oppdragelse. Jeg kjenner folk som sier at bulldogen er farlig og, men det er fordi enkelte folk bruker de som kamphunder. De er snille og passer både til en eier og som familiehund så lenge de har gode eiere. 

Pitbull ble og brukt som "barnepike" før. Deres rykte er ødelagt av mennesker. Det er mennesker som ødelegger. Og mange burde ikke få lov å ha dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Pitbull ble og brukt som "barnepike" før. Deres rykte er ødelagt av mennesker. Det er mennesker som ødelegger. Og mange burde ikke få lov å ha dyr. 

Jepp, det stemmer. Ja, det er dessverre alt for mange mennesker som ikke burde ha dyr. Mennesker har også med vilje køddet til alt for mye med avl av hunder og ødelagt genene til flere raser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på bytur i dag. 
Jentungen fikk hentet bok på biblioteket (gave fra helsestasjonen/biblioteket i forbindelse med 4-årskontroll), jeg leverte bok, kjøpte sykkelolje, symaskinolje, brødformer, sokker til guttungen, jakke til jentungen, lørdagsgodt, dopapir og boblemix. 
Så ble det restaurantpizza stekt hjemme til middag :jepp: 

Nå er jeg blakk :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Enig med deg. Har kjent folk som har hatt såkalte "farlige" hunder, og de har vært de mest menneskeglade hundene jeg har møtt. Og det er sant! Fine og flinke folk som har vært eiere. De kjenner til rasen de har, og oppdrar dem riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Vi har vært på bytur i dag. 
Jentungen fikk hentet bok på biblioteket (gave fra helsestasjonen/biblioteket i forbindelse med 4-årskontroll), jeg leverte bok, kjøpte sykkelolje, symaskinolje, brødformer, sokker til guttungen, jakke til jentungen, lørdagsgodt, dopapir og boblemix. 
Så ble det restaurantpizza stekt hjemme til middag :jepp: 

Nå er jeg blakk :ler: 

Hehe "nå er jeg blakk"

Men du fikk mye fint da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hehe "nå er jeg blakk"

Men du fikk mye fint da! 

Absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Skjønner ikke hvorfor Kristian Ødegård må kneppe opp skjorta så mye at alt brysthåret tyter frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke utført NOEN form for husarbeid i dag.

Okei, joda, jeg har ryddet på plass klær. Men det er også det hele.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 21.5.2020 den 19.53, Daryl Dixon skrev:

20200521_184026.thumb.jpg.a297febf9f1ad3a1c9b1d6199d7a559d.jpg

Jeg kjenner folk som sier Rotweilere er farlige og blodtørstige.

Vi som har fått hunden vår bitt av slike sier det. Den rasen der i feile hender :riste:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...