Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112901 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) Nå fremover strømmes det en del nattjazz og festspillkonserter mm. på nett (hos bt og NRK som jeg vet om) om noen her skulle være interessert i slikt. I kveld klokken 18.00 spilles Morgon og kveld av Jon Fosse fra et naust uti havgapet 😍 Og klokken 21.00 blir det vikingmusikk (Einar Selvik m/band) fra Håkonshallen. @Hoppetaujenta den siste konserten er kanskje noe for deg? Endret 21. mai 2020 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2020 #112902 Del Skrevet 21. mai 2020 Ja, kanskje det? Går en bare på youtube klokka litt før ni og...leter litt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 21. mai 2020 #112903 Del Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Rumle skrev: Gaah jeg hakke lyst â gå ut og slite og dra mer i villbringebærene! Er helt mørbanket i hele kroppen etter gårsdagens økt, de vil virkelig ikke opp! Villbringebær er såå godt, men jeg skjønner at du har noen gjenstridige busker som står i veien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 21. mai 2020 #112904 Del Skrevet 21. mai 2020 Har gått tur med daten. Han har to barn, så vi lot som om vi tilfeldigvis møtte hveandre borti gata, og så gikk vi "tilfeldigvis" tur sammen. Det var veldig hyggelig da 🙂 og barna var mest opptatt av alt annet enn oss voksne. Søte unger 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112905 Del Skrevet 21. mai 2020 44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, kanskje det? Går en bare på youtube klokka litt før ni og...leter litt da eller? Jeg tror det vil bli lagt ut direktelinker både på bt og NRK (er ikke sikker, men antar det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112906 Del Skrevet 21. mai 2020 24 minutter siden, SoWhat? skrev: Villbringebær er såå godt, men jeg skjønner at du har noen gjenstridige busker som står i veien? Jo det er kjempegodt, men de er fryktelig aggressive når de trives. Fikk ikke tatt de i fjor og det betaler jeg dyrt for i år! Har maaaange igjen enda. Og det ekstra kjedelige er at man blir ikke kvitt de, kan kun holde de nede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. mai 2020 #112907 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg har vært på kjøretur, som passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112908 Del Skrevet 21. mai 2020 23 minutter siden, SoWhat? skrev: Har gått tur med daten. Han har to barn, så vi lot som om vi tilfeldigvis møtte hveandre borti gata, og så gikk vi "tilfeldigvis" tur sammen. Det var veldig hyggelig da 🙂 og barna var mest opptatt av alt annet enn oss voksne. Søte unger 🙂 Så koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 21. mai 2020 #112909 Del Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, Rumle skrev: Jo det er kjempegodt, men de er fryktelig aggressive når de trives. Fikk ikke tatt de i fjor og det betaler jeg dyrt for i år! Har maaaange igjen enda. Og det ekstra kjedelige er at man blir ikke kvitt de, kan kun holde de nede. Å..ok. Det visste jeg ikke. Trodde alt kunne forsvinne om en tok det med rota, men skjønner at det ikke er så enkelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 21. mai 2020 #112910 Del Skrevet 21. mai 2020 2 minutter siden, Rumle skrev: Så koselig 😊 Ja 🙂 veldig veldig hyggelig mann 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112911 Del Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Å..ok. Det visste jeg ikke. Trodde alt kunne forsvinne om en tok det med rota, men skjønner at det ikke er så enkelt da. I wish 😊 Greien er at man får ikke tatt hele roten, eller man kan sikkert hvis man graver opp hele hagen og fjerner absolutt alt, men det har jeg ikke kapasitet til (eller ønske om), så da må det bli sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112912 Del Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Ja 🙂 veldig veldig hyggelig mann 🙂 Så bra ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. mai 2020 #112913 Del Skrevet 21. mai 2020 4 minutter siden, Rumle skrev: Jo det er kjempegodt, men de er fryktelig aggressive når de trives. Fikk ikke tatt de i fjor og det betaler jeg dyrt for i år! Har maaaange igjen enda. Og det ekstra kjedelige er at man blir ikke kvitt de, kan kun holde de nede. Leste at om man graver 60cm ned i bakken, freser opp jorden og fyller på ny og sår gress så blir de borte. 😉 Nytt prosjekt til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112914 Del Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Leste at om man graver 60cm ned i bakken, freser opp jorden og fyller på ny og sår gress så blir de borte. 😉 Nytt prosjekt til sommeren. Ja nettopp, det kommer ikke til å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. mai 2020 #112915 Del Skrevet 21. mai 2020 Hm, trur jeg må komme meg ut av huset en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. mai 2020 #112916 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg skal zoome om litt. Men først skal jeg slippe ned persiennene og ordne håret. Jeg satt litt på verandaen i ettermiddag. Det var sol, men så fort det kom litt vind, ble det for kaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. mai 2020 #112917 Del Skrevet 21. mai 2020 Nå er jeg hjemme igjen. Var på Plantasjen for å se om de hadde noen grønnsaksplanter,men der var det rimelig utplukka. Bare noen pjuskete stakkarer igjen. Så dro jeg på bensinstasjonen for å kjøpe masse usunne saker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. mai 2020 #112918 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg kjenner folk som sier Rotweilere er farlige og blodtørstige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2020 #112919 Del Skrevet 21. mai 2020 Den første boken om Pippi Langstrømpe kom ut for 75 år siden. Pippis fulle navn er, Pippilotta Viktualia Rullgardina Chrysmynta Efraimsdatter Langstrømpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2020 #112920 Del Skrevet 21. mai 2020 Konserten sendes direkte på bt.no nå i alle fall @Hoppetaujenta Tror det er åpent for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå