Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Gaustatoppen eller Gausta er et fjell ovenfor Rjukan i Tinn kommune og delvis i Tuddal i Hjartdal kommune i Telemark. Det har en høyde på 1 883 meter over havet og er fylkets høyeste fjell. Det er ca. 1 600 meter fra dalbunnen og opp til toppen. 

Gaustatoppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Galdhøpiggen er Fastlands-Norges, Skandinavias og Nord-Europas høyeste fjell. Det har en høyde på 2 468,9 meter over havet. Fjellet ligger i Jotunheimen i Lom kommune i Innlandet fylke, på Jotunheimplatået på ca. 2 000 moh., og selve piggen stikker 420 meter over. 

Galdhøpiggen - Jotunheimen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Trolltunga er et fjellutspring på 1100 moh, rundt 700 meter over Ringedalsvatnet, i Skjeggedal ved Tyssedal i Ullensvang kommune, Vestland fylke. Fjellformasjonen har, etter spektakulære bilder delt på internett de seneste årene tiltrukket seg et stort antall besøkende

Trolltunga - Vandring in Tyssedal, Ullensvang - Hardangerfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg dusjet fant pus en juletrekule et eller annet sted, knuste den og la halvparten i genseren jeg gikk med i dag. Og nå har jeg trøbbel, fordi hvem vet hvor og hvordan han fikk tak i den, og hvor han la resten. Vel, god natt. :sove:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2020 den 15.06, Frøkensina skrev:

Jeg blir så nervøs av mamma i blant, det passer dårlig når det gjør at jeg ikke kommer meg avgårde for å hjelpe henne 😅 Hennes nerver-> mine osv :rolleyes:

Uff. ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Catalina Culès skrev:

Gaustatoppen eller Gausta er et fjell ovenfor Rjukan i Tinn kommune og delvis i Tuddal i Hjartdal kommune i Telemark. Det har en høyde på 1 883 meter over havet og er fylkets høyeste fjell. Det er ca. 1 600 meter fra dalbunnen og opp til toppen. 

Gaustatoppen

Ser ut som en vulkan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt i natt, ikke mange timer, men det er så mye bedre med færre tiner og sammenhengende søvn enn at en våkner "hele tiden" Så veldig fornøyd  🙂 våknet en gang da kompisene til broren min dro ved 03-tiden. Jeg har "hybelen" i samme gang som utgangsdøren. Lagde hjemmelagde burgere og brød til dem i går. Visste ikke at det var så mye jobb, men heldigvis ble de vellykkede. Får stadig tips osv her inne. Mye bedre enn å google rundt når det gjelder mat blant annet.

Så spiste jeg leverpostei med sure agurker til frokost. Godt ristet grovt brød med mye korn. Det smakte godt. Jeg tror aldri jeg har kjøpt sure agurker før, men har smakt det da. To skiver og en kopp svart kaffe. Mens jeg så gjennom fb.

Lurer på om noen mennesker har slitt i denne tiden. Syns det er litt mye rart på fb nå, og det er det nesten aldri ellers. Folk krangler og er litt småaggresive. Hm Jeg gikk over til KG  😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I dag er det Kristi himmelfartsdag. Og jeg fikk spørsmål om jeg ville være med i kirken av min katolske mor. Jeg takket nei. Hun ble skuffet og sa det var på tide å få mer Gud i hjertet igjen, så kanskje Gud viste meg mer nåde i tiden fremover. Jeg svarte at det alltid var hyggelig å snakke med henne når hun er sånn.  Og la på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

I dag er det Kristi himmelfartsdag. Og jeg fikk spørsmål om jeg ville være med i kirken av min katolske mor. Jeg takket nei. Hun ble skuffet og sa det var på tide å få mer Gud i hjertet igjen, så kanskje Gud viste meg mer nåde i tiden fremover. Jeg svarte at det alltid var hyggelig å snakke med henne når hun er sånn.  Og la på. 

Du har min fulle sympati.

Føler du at du er i manko på Guds nåde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, NymeriaRhoynar skrev:

Du har min fulle sympati.

Føler du at du er i manko på Guds nåde?

Det var liksom ikke i mine tanker før hun sa det, var nok ment som en liten mini trussel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Ser ut som en vulkan. 

De selger vafler på toppen :kaffekopp::hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har også en sånn mor... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
6 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg har også en sånn mor... :rolleyes:

Det er litt slitsomt! 

Jeg vet ikke om hun får gått i kirka da, pga Corona. Om de bare streamer gudstjenester nå, men det får hun finne ut av selv! Tror hun hadde fått kramper om hun ble avvist på kirketrappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Sovet tre timer og er helt koko 😆 Men jeg skal være med på båttur! :kaffekopp:

Sâ herlig! God tur! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Det er litt slitsomt! 

Jeg vet ikke om hun får gått i kirka da, pga Corona. Om de bare streamer gudstjenester nå, men det får hun finne ut av selv! Tror hun hadde fått kramper om hun ble avvist på kirketrappen. 

Ja det er litt slitsomt. Og får innimellom ganske sårende kommentarer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Sovet tre timer og er helt koko 😆 Men jeg skal være med på båttur! :kaffekopp:

God båttur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaah jeg hakke lyst â gå ut og slite og dra mer i villbringebærene! :sukk:Er helt mørbanket i hele kroppen etter gårsdagens økt, de vil virkelig ikke opp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...