Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går nattrunde på forumet og kan melde om at alt er fredelig og fint. Sov godt videre alle sammen. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
12 timer siden, Frøkensina skrev:

Skummelt med nestenulykker, man får seg en støkk! Men fint det gikk bra :blomst: Var i Asia med faren min en gang og taxisjåføren måtte stanse på svarte natta langs en uopplyst vei for en motorsyklist veltet ved veikanten foran oss. Mens han gikk ut for å,se til ham så kom det en bil i vill fart rett mot taxien, da frøs jeg til. Den rakk å bremse før den kjørte rett inn i fronten med oss i baksetet. Ingen personskader, men vi ble ganske shaky da vi gikk ut, taxisjåføren hoppet inn for å kjøre etter bilen som stakk av og vi måtte lyse oss fram med en liten lekelommelykt jeg hadde i veska.

Og shit! Koselig opplevelse på ferie :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du hadde stått her 14 Oktober 1066 så ville du havnet mitt i slaget mellom Normannerne og Angelsakserne i det som er kjent som Slaget ved Hastings. 

Hastingsbattlefieldandbattleabbeyruinsbe1280px-Schlachtfeld_Schlacht_bei_HastingHastings_battlefield.JPG

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den  østerrikske arvefølgekrigen begynte i 1740 fordi  Frankrike, Preussen, Bayern og Sachsen nektet og godta at Maria Theresa over tok tronen til Østerrike, den varte fram til 1748 og endte med Status quo ante bellum som betyr  «slik ting var før krigen» Maria Theresa regjerte Østerrike fram til 1780 hun var mor til Marie Antoinette.Mellom 1740 og 1765 regjerte hun Østerrike sammen med sin mann Frans I Stefan av Det tysk-romerske rike, også mellom 1765 og 1780 regjerte hun med sin sønn Josef II av Det tysk-romerske rike

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Jeg spiser Twix. Jeg har spist halvparten, altså den ene av to stenger. Nå tar jeg en liten pause. Er det noen som husker at den en gang i tiden het Raider? Og Big Cat ble til Lion. For noen tider vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...