Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Mennesker er ikke menneskeskapt. Noen av oss føder dem. Men vi kom ikke opp med oppskriften. Vi har ikke en gang oppskriften. Hvem har oppskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Mennesker er ikke menneskeskapt. Noen av oss føder dem. Men vi kom ikke opp med oppskriften. Vi har ikke en gang oppskriften. Hvem har oppskriften?

Evolusjonen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Kågebruker said:

Var det ikke noe tll med den kanalen og youtube?

Vet ikke helt hva du sikter til, men slik jeg har forstått det har YouTube  begynt å slutte å godta reklame og anbefalinger til videoer om "forferdelige hendelser". Det rammer jo historiekanaler hardt og spesielt historiekanaler som handler om krig.  I tillegg har de ikke formulert reglene godt nok slik at de som lager videoene ikke helt vet hvor grensen går for hva som er greit og ikke greit samt at reglene endres hele tiden slik at det blir lite forutsigbarhet for de som prøver å leve av å lage YouTube-videoer.

Så er en del produsenter av historievideoer som har sluttet å produsere videoer og også fjernet en del av videoene fra youtube. Skjønner dem godt for om man har som fulltidsjobb å lage videoer så er man jo avhengig av å kunne ha reklame og å kunne ha forutsigbarhet på hva man kan tjene penger på. 

Trist både for de som ønsker å leve av å lage historiske dokumentarer og trist for oss som liker å se dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Frøkensina skrev:

Evolusjonen :opplyser:

Evolusjonen har oppskriften? Hvordan kommer jeg i kontakt med dem derre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kognosøren skrev:

Jeg tenkte å lage meg pizza nå. Med både chorizo og pepperoni på. Og mer til, da.

:spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SVK skrev:

Vet ikke helt hva du sikter til, men slik jeg har forstått det har YouTube  begynt å slutte å godta reklame og anbefalinger til videoer om "forferdelige hendelser". Det rammer jo historiekanaler hardt og spesielt historiekanaler som handler om krig.  I tillegg har de ikke formulert reglene godt nok slik at de som lager videoene ikke helt vet hvor grensen går for hva som er greit og ikke greit samt at reglene endres hele tiden slik at det blir lite forutsigbarhet for de som prøver å leve av å lage YouTube-videoer.

Så er en del produsenter av historievideoer som har sluttet å produsere videoer og også fjernet en del av videoene fra youtube. Skjønner dem godt for om man har som fulltidsjobb å lage videoer så er man jo avhengig av å kunne ha reklame og å kunne ha forutsigbarhet på hva man kan tjene penger på. 

Trist både for de som ønsker å leve av å lage historiske dokumentarer og trist for oss som liker å se dem. 

Det var det ja. Var diskusjoner om det på Reddit for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lært noe nytt.

jeg lærte at det er kilometer med underjordiske ganger under pyramidene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...