Sapientia Skrevet 29. september 2013 #8881 Skrevet 29. september 2013 (endret) Faen, jeg glemte å se den i fjor(man skal jo så klart se den på 5 november) men vil ha den på bluray når jeg skal se den, og glemte å kjøpe den, og har ikke kjøpt den enda, så må kjøpe den nå før 5 november. Jeg er trøtt selv om jeg bare har vært våken 10 timer. Bra film! Har den på DVD og har sett den flere ganger :-) Happy Guy Fawkes day! (5. November, så litt tidlig ute.... ) Endret 29. september 2013 av AUG---UAG
skruf Skrevet 29. september 2013 #8882 Skrevet 29. september 2013 Lurer på om jeg skal ta meg ei økt på tredemølla... daffesøndag og går fortsatt i pysj og raggsokker.
Severus Skrevet 29. september 2013 #8883 Skrevet 29. september 2013 Jeg elsker Avatar, min favoritt sammen med We were soldiers.
skruf Skrevet 29. september 2013 #8884 Skrevet 29. september 2013 Mannen har gitt opp børstinga av hunden, nå tok han frem støvsugeren og støvsuger bikkja i stedet.
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2013 #8885 Skrevet 29. september 2013 Jeg har nettopp kokt egg fra frittgående høner. Jeg sporet opp hvilken bondegård disse eggene kom fra. Vedkommende bonde har 36000 høner. Hvor mye plass trenger disse hønene hvis de skal ha et fritt liv? Eller betyr frittgående bare at de ikke sitter i bur, men ellers har det like trangt?
Singha Skrevet 29. september 2013 #8886 Skrevet 29. september 2013 Eller betyr frittgående bare at de ikke sitter i bur, men ellers har det like trangt? Mest sannsynlig har de der verre ettersom de gjerne blir gående oppå hverandre.
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2013 #8887 Skrevet 29. september 2013 (endret) Mest sannsynlig har de der verre ettersom de gjerne blir gående oppå hverandre. Jeg tenker med nostalgi tilbake på mine besteforeldres småbruk gårdsbruk med tre kuer på båsen, tre griser i en stor binge inne i fjøset og stor utebinge om sommeren, og 10-15 høner som spankulerte på tunet . Endret 29. september 2013 av Arabella
Gjest Inggolf Skrevet 29. september 2013 #8888 Skrevet 29. september 2013 Det er myyye lurerier med både frittgående, økologisk (?) og fair traid! Utrolig synd at vi ikke kan stole på det, men det kan vi faktisk ikke...
Gjest Inggolf Skrevet 29. september 2013 #8889 Skrevet 29. september 2013 Jeg fløy i øst og vest (eller mellom øst og vest ) fordi mine foreldre skilte seg og modern flyttet til østlandet Så det var rundt fire-fem tur-retur flagringer i året fra jeg var fire til jeg ble sytten, da jeg flyttet østover selv. Etter det har jeg vært hjemom ca et par ganger i året. Vi telte antall lettinger en gang på nittitallet og da var jeg allerede oppi et par hundre flyturer. I starten kunne vi reise direkte mellom Haugesund lufthavn, Karmøy (Helganes) og Sandefjord lufthavn, Torp, den gangen med et fantastisk lite flyselskap ved navn Busy Bee. Vi kalte dem bieflyene for de hadde en tegning av en søt bie på halen. Så var det en periode på noen år hvor vi måtte fly Haugesund-Fornebu med SAS eller Braathens Safe, for så å enten bli hentet i bil eller ta toget nedover. Så var det en periode på noen år hvor vi måtte fly Haugesund-Flesland-Torp med Widerøe, før det igjen på slutten av nittitallet ble mulig å fly Haugesund-Torp igjen da Norwegian startet opp egne ruter den veien. Fløy som regel østover hver vinterferie, nesten hver påske, første eller andre halvdel av sommerferien annenhvert år, hver høstferie og annenhver jul eller nyttårsfeiring. aaaahhh Fløy du alene fra du var fire år!? over hundre flyturer allerede på nittitallet ja- dæven! Har flydd 9 ganger jeg da (17 ganger om man regner tur-retur)
Singha Skrevet 29. september 2013 #8890 Skrevet 29. september 2013 Det er jo en grunn til at Rema plutselig har de billigste eggene samtidig som de kan skrive på kartongene at det er fra frittgående høner.
Gjest RompeRusk Skrevet 29. september 2013 #8891 Skrevet 29. september 2013 Jeg er syk! Har ikke tid til slikt tull
Singha Skrevet 29. september 2013 #8892 Skrevet 29. september 2013 Jeg fløy i øst og vest (eller mellom øst og vest ) fordi mine foreldre skilte seg og modern flyttet til østlandet Så det var rundt fire-fem tur-retur flagringer i året fra jeg var fire til jeg ble sytten, da jeg flyttet østover selv. Etter det har jeg vært hjemom ca et par ganger i året. Vi telte antall lettinger en gang på nittitallet og da var jeg allerede oppi et par hundre flyturer. I starten kunne vi reise direkte mellom Haugesund lufthavn, Karmøy (Helganes) og Sandefjord lufthavn, Torp, den gangen med et fantastisk lite flyselskap ved navn Busy Bee. Vi kalte dem bieflyene for de hadde en tegning av en søt bie på halen. Så var det en periode på noen år hvor vi måtte fly Haugesund-Fornebu med SAS eller Braathens Safe, for så å enten bli hentet i bil eller ta toget nedover. Så var det en periode på noen år hvor vi måtte fly Haugesund-Flesland-Torp med Widerøe, før det igjen på slutten av nittitallet ble mulig å fly Haugesund-Torp igjen da Norwegian startet opp egne ruter den veien. Fløy som regel østover hver vinterferie, nesten hver påske, første eller andre halvdel av sommerferien annenhvert år, hver høstferie og annenhver jul eller nyttårsfeiring. Hvilken VGS gikk du på i Haugesund?
Singha Skrevet 29. september 2013 #8893 Skrevet 29. september 2013 Jeg er syk! Har ikke tid til slikt tull Ikke vær syk da.
Severus Skrevet 29. september 2013 #8894 Skrevet 29. september 2013 Det er jo en grunn til at Rema plutselig har de billigste eggene samtidig som de kan skrive på kartongene at det er fra frittgående høner. De har vel enda billigere egg fra burhøns også
Singha Skrevet 29. september 2013 #8895 Skrevet 29. september 2013 Har de? Trodde jeg kjøpte de billigste. :o
Severus Skrevet 29. september 2013 #8896 Skrevet 29. september 2013 Har de? Trodde jeg kjøpte de billigste. :o Har de ihvertfall hatt her
Singha Skrevet 29. september 2013 #8897 Skrevet 29. september 2013 Det var uansett veldig mye fokus på hvor dårlig burhøns hadde det i en periode, så jeg går ut i fra det er derfor det er blitt så populært med frittgående fjærkre. Det er vel frittgående som blir brukt i kyllingproduksjon og som er grunnen til de billige kyllingfileetene vi (og McDonalds) har og.
Gjest RompeRusk Skrevet 29. september 2013 #8898 Skrevet 29. september 2013 Ikke vær syk da. prøver jo
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 29. september 2013 #8899 Skrevet 29. september 2013 (endret) Fluen har gjemt seg men en gang må den komme fram og da venter det et blad med dens navn på Endret 29. september 2013 av The Doctor
Cordelia Skrevet 30. september 2013 #8900 Skrevet 30. september 2013 Skottland har en helt egen villkatt. Who knew!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå