Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke drikke slike saker! du er en uskyldig barnepasser du! Du skal drikke sjokolademelk og se på smurfene, ikke drikke deg drita på jæger og spise grandiosa.

Jeg har overnatta på glattcelle. Å så jobber jeg kun med gærninger.

Annonse

Mannen og jeg har henta 5 store pakker fra Netthandelen og han ble drittsur for det står jo hvor det kommer fra på hele pakkene,andre folk i butikken begynte å le.........jeg og,lo så tårene trillet. Slik går det når en sitter å byr på nettauksjon hele kvelden ;)

Jeg må på posten og retunere en pakke i morgen.....tror noen på Zalando har talldysleksi. Av 4 plagg så var det bare ett plagg som kom str 38. Resten var str 42 og ikke 38 som jeg bestilte. Og en BH var str lavvo.........ikke 75B.

Jeg handler heldigvis bare hver tirsdag. Av og til må jeg supplere med litt pålegg eller noe sånt. Matvarehandling er kjedelig.

Og jeg er fortsatt småflau over den gangen jeg kidnappet ei handlevogn som ikke var mi..... trodde det var vår jeg, helt til mannen min kom gående ved siden av meg med handlevogna, og jeg oppdaget en stakkars fyr ved brødhylla som sto med et brød i den ene hånda og klødde seg i hodet med den andre,og kikket forfjamset rundt.. Småpinlig å tusle tilbake med handlevogna hans og si unnskyld..

Annonse

Jeg må på posten og retunere en pakke i morgen.....tror noen på Zalando har talldysleksi. Av 4 plagg så var det bare ett plagg som kom str 38. Resten var str 42 og ikke 38 som jeg bestilte. Og en BH var str lavvo.........ikke 75B.

Dyscalculia ;)

skulle ha vasket hus, men jeg prokrastinerer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...