Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt du bor sammen med en lege! :fnise:

Av og til er det litt praktisk..

"Au, jeg skjærte meg!! Vaske, rense, sy et sting, plastre... Ha en fin dag på jobb kjære" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minya hva feiler det Rema? De presterer å være fri for kjøttdeig på en lørdag. Å så manglet de masse andre greier som mais og pasta osv. Hadde det sett sånn ut hos oss i butikken, så hadde NKen dratt over oss som en furie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minya hva feiler det Rema? De presterer å være fri for kjøttdeig på en lørdag. Å så manglet de masse andre greier som mais og pasta osv. Hadde det sett sånn ut hos oss i butikken, så hadde NKen dratt over oss som en furie.

Kommer helt an på hvilken Rema du er på, i hvilken region og når på dagen.

Noen butikker, det være seg Rema, Rimi, Ica, Meny eller Kiwi, sliter med å ha nok varer uansett når i uka det er. Jeg handler feks aldri på Rimi'en her borte for de er alltid tom for det jeg skal ha når jeg går dit.

Meny sliter med å ha varer som har god dato, og Kiwi har alltid dårlig frukt og grønt-avdeling.

Hos oss feks, kan en kunde komme inn klokka åtte på en lørdag og ikke finne kjøttdeig eller en eller annen type fersk kjølevare. Det er fordi vi får en leveranse med kjøl, fersk og frys lørdag morgen, klokken ni-halv ti. Er sjåføren forsinket, blir varene forsinket ut i butikken og det er faktisk ikke vår feil.

I noen perioder går det mye kjøttdeig, i andre perioder går det lite. I overgangsperiodene kan det være vanskelig å beregne hvor mye du skal bestille fordi du ofte bestiller utifra snittsalg per uke. Men plutselig går snittsalget fra 45 stk i uka til 205 stk i uka fordi alle skal ha gryteretter i stedet for grillmat, eller så dropper salget fra 145 til 25 fordi alle skal ha fårikål, slik at kjøttdeigen blir liggende og gå ut på dato, kanskje akkurat den dagen du er innom for å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg synes de alltid er fri for alt nede på Rema. TIl og med fri for Zalo, så man må handle på 7/11. Å Rimien mangler også en del varer, men de har for det meste det Rema er fri for. Det med varebestilling, har nok mye å si på hvem som er sjef. Tror aldri vi har hatt det så ille der jeg har jobba, hvis man ikke regner med transportstreiken i 04.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes de alltid er fri for alt nede på Rema. TIl og med fri for Zalo, så man må handle på 7/11. Å Rimien mangler også en del varer, men de har for det meste det Rema er fri for. Det med varebestilling, har nok mye å si på hvem som er sjef. Tror aldri vi har hatt det så ille der jeg har jobba, hvis man ikke regner med transportstreiken i 04.

Det kan også hende at akkurat den Remaen du handler på har en elendig sjef og ansatte som virkelig ikke bryr seg, men da er det likevel tilfeldig at det er en Rema, for jeg har opplevd det på alle mulige butikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forsiden er det et illustrasjonsbilde med teksten "10 gode leveregler for svigermødre". Når jeg klikker på dette, kommer det opp et stort bilde som etter utseende å dømme ser ut ut til å være av en ung dame og hennes oldemor :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i å stryke klær.....og mannen min har altfor mange skjorter! Hele 9stk har jeg ordnet glatte og fine nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jeg er ikke noe glad i å stryke klær.....og mannen min har altfor mange skjorter! Hele 9stk har jeg ordnet glatte og fine nå.

Hahaha, helt sant :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest RompeRusk

Veit ikke helt ass... Syns ikke det høres fornuftig ut å putte bacon i kaker.

rykende varm og sprøstekt bacon er jo det første man putter på pannekaker!! Sammen med sukker!!

apropos må jeg handle inn til pannekaker til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

185 minutter til jeg slutter på jobb

Edit: Nei, nå lyver jeg. 100 minutter fra nå av. Nøyaktig

Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...