Singha Skrevet 20. september 2013 #8661 Del Skrevet 20. september 2013 Du får kjøpe sjokade isteden Apropos. Hvor mange Hobby er det per eske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. september 2013 #8662 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har vært og kjøpt meg pandalakris:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. september 2013 #8663 Del Skrevet 20. september 2013 Godt du bor sammen med en lege! Av og til er det litt praktisk.. "Au, jeg skjærte meg!! Vaske, rense, sy et sting, plastre... Ha en fin dag på jobb kjære" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. september 2013 #8664 Del Skrevet 21. september 2013 Apropos. Hvor mange Hobby er det per eske? 48. Jeg sjekka i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. september 2013 #8665 Del Skrevet 21. september 2013 Minya hva feiler det Rema? De presterer å være fri for kjøttdeig på en lørdag. Å så manglet de masse andre greier som mais og pasta osv. Hadde det sett sånn ut hos oss i butikken, så hadde NKen dratt over oss som en furie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. september 2013 #8666 Del Skrevet 21. september 2013 Minya hva feiler det Rema? De presterer å være fri for kjøttdeig på en lørdag. Å så manglet de masse andre greier som mais og pasta osv. Hadde det sett sånn ut hos oss i butikken, så hadde NKen dratt over oss som en furie. Kommer helt an på hvilken Rema du er på, i hvilken region og når på dagen. Noen butikker, det være seg Rema, Rimi, Ica, Meny eller Kiwi, sliter med å ha nok varer uansett når i uka det er. Jeg handler feks aldri på Rimi'en her borte for de er alltid tom for det jeg skal ha når jeg går dit. Meny sliter med å ha varer som har god dato, og Kiwi har alltid dårlig frukt og grønt-avdeling. Hos oss feks, kan en kunde komme inn klokka åtte på en lørdag og ikke finne kjøttdeig eller en eller annen type fersk kjølevare. Det er fordi vi får en leveranse med kjøl, fersk og frys lørdag morgen, klokken ni-halv ti. Er sjåføren forsinket, blir varene forsinket ut i butikken og det er faktisk ikke vår feil. I noen perioder går det mye kjøttdeig, i andre perioder går det lite. I overgangsperiodene kan det være vanskelig å beregne hvor mye du skal bestille fordi du ofte bestiller utifra snittsalg per uke. Men plutselig går snittsalget fra 45 stk i uka til 205 stk i uka fordi alle skal ha gryteretter i stedet for grillmat, eller så dropper salget fra 145 til 25 fordi alle skal ha fårikål, slik at kjøttdeigen blir liggende og gå ut på dato, kanskje akkurat den dagen du er innom for å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. september 2013 #8667 Del Skrevet 21. september 2013 Men jeg synes de alltid er fri for alt nede på Rema. TIl og med fri for Zalo, så man må handle på 7/11. Å Rimien mangler også en del varer, men de har for det meste det Rema er fri for. Det med varebestilling, har nok mye å si på hvem som er sjef. Tror aldri vi har hatt det så ille der jeg har jobba, hvis man ikke regner med transportstreiken i 04. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september 2013 #8668 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg går i pysjen enda...kanskje på tide å hoppe i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. september 2013 #8669 Del Skrevet 21. september 2013 Men jeg synes de alltid er fri for alt nede på Rema. TIl og med fri for Zalo, så man må handle på 7/11. Å Rimien mangler også en del varer, men de har for det meste det Rema er fri for. Det med varebestilling, har nok mye å si på hvem som er sjef. Tror aldri vi har hatt det så ille der jeg har jobba, hvis man ikke regner med transportstreiken i 04. Det kan også hende at akkurat den Remaen du handler på har en elendig sjef og ansatte som virkelig ikke bryr seg, men da er det likevel tilfeldig at det er en Rema, for jeg har opplevd det på alle mulige butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. september 2013 #8670 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har opplevd det på 2 rema og 1 prix her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2013 #8671 Del Skrevet 21. september 2013 På forsiden er det et illustrasjonsbilde med teksten "10 gode leveregler for svigermødre". Når jeg klikker på dette, kommer det opp et stort bilde som etter utseende å dømme ser ut ut til å være av en ung dame og hennes oldemor . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september 2013 #8672 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg er ikke noe glad i å stryke klær.....og mannen min har altfor mange skjorter! Hele 9stk har jeg ordnet glatte og fine nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 21. september 2013 #8673 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg er ikke noe glad i å stryke klær.....og mannen min har altfor mange skjorter! Hele 9stk har jeg ordnet glatte og fine nå. Hahaha, helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september 2013 #8674 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg stryker skjorter, og han vasker støvsuger:) Grei deal egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 21. september 2013 #8675 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg synes det er gøy å stryke. Og å pusse sølvtøy, sko og bil. ^^, Vaske opp derimot- drepende kjedelig. >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. september 2013 #8676 Del Skrevet 21. september 2013 Veit ikke helt ass... Syns ikke det høres fornuftig ut å putte bacon i kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 21. september 2013 #8677 Del Skrevet 21. september 2013 Veit ikke helt ass... Syns ikke det høres fornuftig ut å putte bacon i kaker. rykende varm og sprøstekt bacon er jo det første man putter på pannekaker!! Sammen med sukker!! apropos må jeg handle inn til pannekaker til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 21. september 2013 #8678 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) 185 minutter til jeg slutter på jobb Edit: Nei, nå lyver jeg. 100 minutter fra nå av. Nøyaktig Endret 21. september 2013 av RompeRusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2013 #8679 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg steker vafler til barnebarnet nå. Serveres med smilefjes av bringebærsyltetøy . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmespill Skrevet 21. september 2013 #8680 Del Skrevet 21. september 2013 Det er enten alt for kaldt eller alt for varmt i leiligheten min. Jeg blir sprø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå