Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Vex:D

Bursdager er kjekke saker!

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg tar så og si aldri med meg mobilen når jeg går ut.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg skal til polen om en uke og jeg får ikke lov til å ta med koffert

Skrevet

Jeg skal til polen om en uke og jeg får ikke lov til å ta med koffert

Det er ikke lov å ha bagasje på glattcelle heller

Gjest slettetbruker
Skrevet

Det er ikke lov å ha bagasje på glattcelle heller

Får ha bagasje, bare ikke koffert.. Må ha en stor bag, men det har jeg ikke. Og en stor bag er heller ikke nok, må minst ha 3.

Skrevet

Får ha bagasje, bare ikke koffert.. Må ha en stor bag, men det har jeg ikke. Og en stor bag er heller ikke nok, må minst ha 3.

Skal du flytte dit eller? Trenger vel ikke halve klesskapet med deg

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg skal hjem ikveld. Skal hjem uansett hva de sier.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Skal du flytte dit eller? Trenger vel ikke halve klesskapet med deg

Jeg må ta med flere sko par, og jeg må ha med flere outfitter.. og jeg vet ikke hvordan været blir der heller, så må ha med flere alternativer. Skal også shoppe mye.. Converse koster bare 200kr der nede, jeg mener HALLO.

Skrevet

Jeg må ta med flere sko par, og jeg må ha med flere outfitter.. og jeg vet ikke hvordan været blir der heller, så må ha med flere alternativer. Skal også shoppe mye.. Converse koster bare 200kr der nede, jeg mener HALLO.

Kan du ikke låne en bag av noen? Hadde du bodd i Bodø kunne du sikkert ha lånt militærbagen min, den får jeg plass til meg selv i.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Kan du ikke låne en bag av noen? Hadde du bodd i Bodø kunne du sikkert ha lånt militærbagen min, den får jeg plass til meg selv i.

Neii:c

Kan du plis sende den i posten??

Skrevet

hvorfor det?

hva er forskjellen på å ta med seg en bag eller koffert som bagasje? :klo:

Skrevet

Den er vel på 90 liter, så det går 9 fulle 10 liters bøtter med vann i den.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Den er vel på 90 liter, så det går 9 fulle 10 liters bøtter med vann i den.

Vi er bestevenner5ever, send den i posten.

Skrevet

Så du tar med masse klær ned, og må ta med enda mer hjem igjen?

De har værmeldinger i Polen og, btw.

Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

Så du tar med masse klær ned, og må ta med enda mer hjem igjen?

De har værmeldinger i Polen og, btw.

Ja,

No shit. Newsflash; de stemmer ikke alltid.

Skrevet

Jeg pleier reise med en sånn. De er fine og store. Og kjenner stort sett alltid lett igjen min bag, med mindre jeg reiser på typisk militærstrekning. Og det gjør jeg jo aldri siden jeg bare flyr til utlandet.

Skrevet

Jeg pleier reise med en sånn. De er fine og store. Og kjenner stort sett alltid lett igjen min bag, med mindre jeg reiser på typisk militærstrekning. Og det gjør jeg jo aldri siden jeg bare flyr til utlandet.

Jeg opplevde at en fyr hadde nøyaktig samme bag som meg når jeg dro til Singapore. Hans var bare mindre, å min har navnemerking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...