skruf Skrevet 14. september 2013 #8441 Del Skrevet 14. september 2013 Ligger rett ut med ullsokker på beina og pledd....... Uvel av den sterke antibiotikakuren. Klarer ikke å gjøre noe som helst. Prøvde å legge sammen klær isted, men kaldsvettet og måtte legge meg igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #8442 Del Skrevet 14. september 2013 Bergen dusjes ned av regn, tar meg en tur i en skikkelig dusj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #8443 Del Skrevet 14. september 2013 Ligger rett ut med ullsokker på beina og pledd....... Uvel av den sterke antibiotikakuren. Klarer ikke å gjøre noe som helst. Prøvde å legge sammen klær isted, men kaldsvettet og måtte legge meg igjen:( Når man er syk er det best å ikke presse seg selv til husarbeid. Har du ingen god film du kan se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #8444 Del Skrevet 14. september 2013 Bergen dusjes ned av regn, tar meg en tur i en skikkelig dusj.. Det lukter godt og friskt ute etter at det har regna da. Men er det like mye eksos i den byen nå som det har vært før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2013 #8445 Del Skrevet 14. september 2013 Når man er syk er det best å ikke presse seg selv til husarbeid. Har du ingen god film du kan se på? Joda, jeg har sett litt på netflix, og sovet endel. Sendte minsten over til naboen, så hun har lekt med nabobarna. Mannen har selvfølgelig vakthelg, og da må jeg gjøre det viktigste selv om jeg er syk (bare det å mekke frokost tl jentungen var tungt). Naboene er heldigvis supersnille, kona kom innom for å si fra at minsten kunne spise middag til de, så slapp jeg å styre med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #8446 Del Skrevet 14. september 2013 Det lukter godt og friskt ute etter at det har regna da. Men er det like mye eksos i den byen nå som det har vært før? Det pleier bare å være slik om vinteren, pga av at temperaturene synker. Skjer noe med luftfuktigheten tror jeg som gjør at co2'en blir liggende Vet ikke helt, hvis det er noen geologer eller kjemikere her så kan de sikkert forklare. Tror det var greit i fjor, mener de gjorde noen tiltak med bilene, men husker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #8447 Del Skrevet 14. september 2013 Hvitløksmarinerte skinkebiffer, med fløtegratinerte poteter og brunsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #8448 Del Skrevet 14. september 2013 Det pleier bare å være slik om vinteren, pga av at temperaturene synker. Skjer noe med luftfuktigheten tror jeg som gjør at co2'en blir liggende Vet ikke helt, hvis det er noen geologer eller kjemikere her så kan de sikkert forklare. Tror det var greit i fjor, mener de gjorde noen tiltak med bilene, men husker ikke. Jo, det var noe med at de som hadde oddetall på slutten/begynnelsen av nummeret på bilen skulle kjøre noen dager, og de med partal de andre dagene. Bra det er bedre om sommeren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #8449 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Joda, jeg har sett litt på netflix, og sovet endel. Sendte minsten over til naboen, så hun har lekt med nabobarna. Mannen har selvfølgelig vakthelg, og da må jeg gjøre det viktigste selv om jeg er syk (bare det å mekke frokost tl jentungen var tungt). Naboene er heldigvis supersnille, kona kom innom for å si fra at minsten kunne spise middag til de, så slapp jeg å styre med det:) Godt å ha slike naboer! God bedring. Endret 14. september 2013 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2013 #8450 Del Skrevet 14. september 2013 Hvitløksmarinerte skinkebiffer, med fløtegratinerte poteter og brunsaus oiioiii, det var da ikke rent lite Gunfreak! Er det du som står bak dette måltidet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2013 #8451 Del Skrevet 14. september 2013 Godt å ha slike naboer! God bedring. Takk Takk:) Heldigvis kom mannen hjem en tur nå, så da skal han få ordne med kvelds og få minstejenta i seng:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #8452 Del Skrevet 14. september 2013 oiioiii, det var da ikke rent lite Gunfreak! Er det du som står bak dette måltidet eller? Jepp, jeg er jo altid alene, så har lært å få meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 14. september 2013 #8453 Del Skrevet 14. september 2013 Hvor har det blitt av alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2013 #8454 Del Skrevet 14. september 2013 Jepp, jeg er jo altid alene, så har lært å få meg selv. vel, du kunne jo ha vært ute på restaurant Hvordan går det med hunden din/deres!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2013 #8455 Del Skrevet 14. september 2013 Hvor har det blitt av alle sammen? Lydia! Jeg er her ihvertfall! Så godt å se deg her igjen, det var fryktlig lenge siden sist! Klarer du deg greit for tiden? Sist jeg så noe fra deg her inne, så gikk skolen så overraskende bra, gjør den fortsatt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 14. september 2013 #8456 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg er ikke så forkjølet lenger, formen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #8457 Del Skrevet 14. september 2013 vel, du kunne jo ha vært ute på restaurant Hvordan går det med hunden din/deres!? Jeg har ikke råd til restauranter!! Går bra med henne, hun er vist den største i kullet(hun var den minste) 3.5kg veier hun nå, hun er en smart liten krabat, veldig nysjerrig følger med og lurer på hva som skjer. Ikke helt hustrent enda, da hun har problemer med å gå nr 2 ute. Hun har begynnt å gå opp og ned trappa av seg selv. Men bite det gjør hun, og blir ekstra glad når jeg kommer fordi da kan hun bite på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. september 2013 #8458 Del Skrevet 14. september 2013 Ble inspirert av Stjernekamp og lette frem Multicyde på Spotten. Good old days! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 14. september 2013 #8459 Del Skrevet 14. september 2013 Verden er forferdelig. Jeg er ond. Ganske uinteressant for andre egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 14. september 2013 #8460 Del Skrevet 14. september 2013 Verden er forferdelig. Jeg er ond. Ganske uinteressant for andre egentlig.. Hvorfor er du ond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå