Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir ikke tur i morgen....... :tristbla: Feberen stiger og stiger, og antibiotikaen vil nok ikke slå skikkelig inn før på søndag ifølge min kjære mann.

Har snakket med reisebyrået, og får heldigvis igjen pengene iallefall.

Både mor og datter gråt noen tårer :tristbla:

Det blir ikke tur i morgen....... :tristbla: Feberen stiger og stiger, og antibiotikaen vil nok ikke slå skikkelig inn før på søndag ifølge min kjære mann.

Har snakket med reisebyrået, og får heldigvis igjen pengene iallefall.

Både mor og datter gråt noen tårer :tristbla:

Dakar :klem:

Annonse

Nå er gubben hennes lege, å han kan nok mer om medisin enn deg. Å nyrebekkenbetennelse er ikke akkurat noe å spøke med, det er liksom ikke bare den helt ordinære urinveisinfeksjonen som går over etter et par dager med antibiotika.

• Liker 1

God bedring Pomerpipossa :klemmer:

Dere får sikkert til en ny tur vet du!

Antibiotika kicker bestandig inn på meg etter pille nr 2, så at det ikke kommer

til å slå inn på deg før om 2 dager synes jeg høres litt merkelig ut men..

Du vet; selv om det kicker inn til deg på pille nr 2 så gjør det ikke det til alle;) Har hatt nyrebekkenbetennelse før, og først på dag to så snur det til meg. Når jeg nå i kveld må ta ibux og paracet annenhver gang for å holde feberen nede, og fortsatt tisser blod, samt jeg tok en nesten-besvimelse på apoteket da jeg skulle hente medisin, så ser jeg for meg som en smule utopi å dra til Spania i morgen:(

Endret av Pomperipossa

ååh, husker du de fine krokodillene som man skulle samle på? :rodmer:

(Og flodehestene som var så sportye, men de synes ikke jeg personlig var like stas da)

Ja, ble helt vill da jeg åpnet de og så hva som var inni. Dagen etter var leken gjemt og glemt. :fnise:

Endret av Snufkin

Så trist å høre, håper dere får tilbake turen på reiseforsikringa i tilfelle rottefelle.

Så trist å høre, håper dere får tilbake turen på reiseforsikringa i tilfelle rottefelle.

Vi får heldigvis tilbake pengene, så slipper vi å tape 10 000kr iallefall:)

Ble en dobbeltquote ser jeg!

Annonse

Lykkelig!

For de som synes dette blir for tmi; synd, trist leit, jeg må få det ut ett eller annet sted og venninna mi synes det blir for kleint å høre på. :skratte:

HrMinya har klart det igjen. En kjapp en i dusjen er ganske ordinær affære for oss, men nok en gang klarte han å sende meg himmelhøyt med teknikker jeg ikke ante han kunne. Skikkelig sånn "hvor i helvete har han lært det deeeeeeeeeeeeer"-moment.

Den mannen slutter aldri å overraske meg. :yvonne::bolledeig:

Du vet; selv om det kicker inn til deg på pille nr 2 så gjør det ikke det til alle;) Har hatt nyrebekkenbetennelse før, og først på dag to så snur det til meg. Når jeg nå i kveld må ta ibux og paracet annenhver gang for å holde feberen nede, og fortsatt tisser blod, samt jeg tok en nesten-besvimelse på apoteket da jeg skulle hente medisin, så ser jeg for meg som en smule utopi å dra til Spania i morgen:(

dumme dumme sykdom som ikke kunne ha kommet på et mer ubeleilig tidspunt! :sur:

(eller jo, det hadde vært langt verre å blitt dårlig på vei til spania eller i spania da! Nå kan dere i det miste utsette turen :) )

Håper du føler deg hakke bedre allerede i morgen Pomperipossa, det er ihvertfall lov å håpe!

Ja, ble helt vill da jeg åpnet de og så hva som var inni. Dagen etter var leken gjemt og glemt. :fnise:

heheheee :ler: Så du samlet ikke på dem og satt å venta på å få den du IKKE har altså samtidig som du lekte med dem/stilte dem pent ut? :laugh:

Annonse

Lykkelig!

For de som synes dette blir for tmi; synd, trist leit, jeg må få det ut ett eller annet sted og venninna mi synes det blir for kleint å høre på. :skratte:

HrMinya har klart det igjen. En kjapp en i dusjen er ganske ordinær affære for oss, men nok en gang klarte han å sende meg himmelhøyt med teknikker jeg ikke ante han kunne. Skikkelig sånn "hvor i helvete har han lært det deeeeeeeeeeeeer"-moment.

Den mannen slutter aldri å overraske meg. :yvonne::bolledeig:

STAS! :strix:

Det er godt at noen har det :laugh: (et bra sexliv altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...