Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bursdagsgave i posten idag! 4 dager igjen før jeg får pakke den opp, men da er jeg jo i Spania.......hmmmm.......kanskje jeg bare MÅ pakke den opp i morgen da. Eller idag kanskje.

Du får vente til freddan

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jo, men på mandag er jeg jo i Spania! Og pakken er stoooooor, så jeg har ikke plass i kofferten til den. Og det blir altfor lenge å vente til søndag neste helg!

Da er det jo like så greit å åpne den i kveld. :)

Tror mannen og meg skal ha "liksomlørdag" idag, planer om å kose oss med ost, kjeks og vin ikveld etter at minsten har sluknet for natta.

Jeg drar jo på lørdag, og i morgen har mannen vakt, så da kan han ikke kose seg med ei god vin...

Så da blir det kosetorsdag istedet:)

Annonse

Annonse

Da er det i boks! Jeg drar til mest sannsynlig til Uganda igjen på vårparten:)

Heheeee, hvordan kan det være i boks hvis du mest sannsynlig skal reise? :ler:7

Hadde det vært i boks, så hadde vel reisen vært bestemt mente jeg bare..

Ang presangen Pomperipossa, hva med å åpne den rett før du drar til flyplassen da?

(hvis du ikke alt har åpna den da :) ? )

Heheeee, hvordan kan det være i boks hvis du mest sannsynlig skal reise? :ler:7

Hadde det vært i boks, så hadde vel reisen vært bestemt mente jeg bare..

Ang presangen Pomperipossa, hva med å åpne den rett før du drar til flyplassen da?

(hvis du ikke alt har åpna den da :) ? )

Jeg har faktisk ikke åpnet pakken enda (helt utrolig til meg å være, jeg er som et barn når det kommer til pakker.....klemmer og rister, hater å vente....)..

Ang Uganda så har jeg tinget meg på å være med, men jeg trenger ikke å bestemme meg helt før i januar. Er endel familietinger når man har mann og barn som gjør at man må planlegge litt.......men går alt i boks, og mannen kan gå fri fra vaktturnus, så drar jeg:)

Har god kontakt med pastoren i Uganda, 2 år etter at jeg var der:) Kjekt å bli kjent med mennesker på tvers av hvor man bor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...