Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Greit å ha litt telefon-fri, om man kan kalle det det... Jeg skal snart spise lunsj, så jeg blir kanskje borte ei stund. Lunsjen har en tendens til å vare lengre enn den egentlig skal... Er på jobb ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde ikke min være heller, men det hender den blir det iblant. Det gjelder ikke bare meg, men flere kolleger. Det blir liksom bare sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var glad i å leke butikk som barn, men innså etter hvert at jeg ikke passa inn i det yrket.

Nå skal jeg spise lunsj, og håper andre kolleger blir med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! :) ...men jeg lurer på hvordan slikt går an, for er hun ikke stort sett veldig aktiv her inne da?

Pugger hun med det ene øyet og svarer på kg med det andre kanskje? :klo: Mystisk!

skriver du til meg eller til Pomperipossa? :fnise:

Joda, jeg er jo aktiv her inne mye, men jeg lider av konsentrasjonsvansker og det ene og det andre, så jeg mååå gjøre flere ting på en gang, hvis ikke så blir jeg gal! Har på fjernsynet, tøyser litt på Kg og leser/noterer/jobber med pensum omhverandre. ADHD er ikke alltid særlig lett å ha skal jeg si deg. Hadde jeg klart å jobba med skolen en del mer effektivt, så hadde jeg sikkert ikke trengt å brukt 8,9,10,11 timer hver eneste dag, 7 dager i uken på skolearbeidet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en real treningsrunde og nå ble det fisk og asbarges til lunsj. Deilig å føle seg sund når man ser på Supersize vs Superskinny o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick

Da skjedde nettopp det som jeg har fryktet..........minsten har smittet pappaen, så nå har jeg syk mann i hus. Hjelp!

Hvordan syk da? Her i huset har minsten akkurat blitt ferdig med "oppkastøktene" sine for denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ikke noe verre en forkjøla og snørrete..........men tror han har en "nær-døden-opplevelse" hver gang han blir forkjølet.

:rolleyes: Menn, altså! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...