Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan får du til å ikke stoppe? kjøper du inn en hel haug om gangen da eller? :fnise:

Jeg har ingen bunn, virker det som. Mens andre kan ta for eksempel én bit Pavlova, kan jeg ta tre store biter (hvilket blir bemerket også "oi, så glad i kake du er da"). Men nå er det lenge siden jeg har spist Hobby eller andre typer sjokolade og kaker. Nå om dagene er det nesten ingenting gitt. Ingen matlyst. Blir mer kaffe da. ^^,

Man gulper jo transmak uansett hvilke kapsler man tar

Tar to spiseskjeer tran jeg. ^^,

Endret av Peanut

Annonse

Jeg så det Noz, kjempebra!!! Ble stolt av deg jeg når jeg logget meg på og så oppdateringen din:D

Superflinkestudenten Noz!!!!

Takk søte du!

Det er så morro når man får det til!

har jo brukt hele sommeren på å lese høstens pensum, og jeg fant faktisk ut at jeg ikke har nytt pensum før til januar! Har riktignok drevet å lest og jobba med pensum hver eneste dag siden skolestart selvom jeg gikk igjennom det i sommer da, og må også gjøre det fremover, men det er deilig å vite hva som venter meg fremover og det å vite at jeg ligger et hestehodet forran de andre i klassen :hoppendeglad:

Og takk til deg og Mrs. R.N :)

• Liker 1

Superflinkestudenten Noz!!!!

Gratulerer så masse! :) ...men jeg lurer på hvordan slikt går an, for er hun ikke stort sett veldig aktiv her inne da?

Pugger hun med det ene øyet og svarer på kg med det andre kanskje? :klo: Mystisk!

Jeg kjenner noen få mennesker som er veldig glade i å skravle intensivt i timesvis i telefon.

Det har hendt at jeg ikke tar telefonen når den ringer. Jeg rett og slett orker ikke.

Annonse

Nei det er bare å ikke ta telefonen. Kanskje til og med blokkere nummeret de ringer fra :fnise: Nei iblant lar jeg være å ta telefonen, men å blokkere nummeret er kanskje litt drøyt i mange tilfeller. Så hvis jeg tar telefonen, og det blir for mye prat, så tar jeg en hvit løgn og sier at nå må jeg gjøre noe annet. Altså så bare finner jeg på noe, som for eksempel at nå må jeg lage meg noe mat for jeg er så sulten. Eller at nå kommer det straks besøk, eller jeg må ringe noen andre. Eller jeg kan selvsagt være direkte, men ikke alle tar det like enkelt

Nesa mi er så himla i veien om jeg skal forsøke meg på "hvit løgn", så det gjør jeg ikke mere. Noen tar ikke hverken hint eller klar tale heller, for de har så mye å fortelle om. Betro seg om. Noen ganger blir det en veldig tung samtale...og alt jeg tenker på er: "Jeg vil UUUT av denne situasjonen!"

Før eller siden så skjønner de kanskje det... Nei, jeg har hatt mye problemer med det, med ei venninne som bor på en helt annen kant av landet enn meg... Ikke nødvendig å alltid være så pågående, men dessverre er det ikke alle som klarer å skjønne det

Annonse

...og jeg forsøker i det lengste å være forståelsesfull og hyggelig. Har man problemer og trenger å snakke,

ja så skjønner jeg jo det, selv om jeg helst skulle ha vært et annet sted og gjort mine egne greier.

Har en kompis som er skikkelig langsnakkende....ofte lar jeg være å ta tlf når han ringer, også ringer jeg han opp ei lita stund før det er noe jeg skal, sånn at han skjønner at nå MÅ jeg legge på..

Bestemor skavler også lenge, så henne ringer jeg hver fredags ettermiddag. Hvis jeg glemmer meg så ringer hun meg på lørdag og lurer på hvorfor jeg ikke ringte dagen før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...