Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Kattungen trøyer seg iallefall! Han har vært opptatt av hamsteren i en times tid nå. Veldig greit, så får gardiner, planter og ledninger være i fred.....

(gjett om jeg gleder meg til kattungetiden er over!)

Fortsetter under...

Han blir litt våt innimellom.....har ordnet med ei sprayflaske, så han får seg en liten dusj når han gjøre noe galt.. Han tar ting ganske kjapt, nå holder det ofte at jeg rister på flaska, så løper han av gårde fra prosjekt grave-i-blomsterpotta :fnise:

Flinke pusen. Skulle ønske at noen hadde forsøkt sprayflasketrikset i mine glansdager som smågodthandler.

Måtte kanskje heller hatt en brannslange med godt trykk for at effekten skulle bli synlig? :fnise:

Jeg fikk en dårlig beskjed i går.....

Resultat av MR og RTG visste at et nytt ledd i ryggen holder på å klappe sammen. Og jeg som trener og trener..... Men det er for stor belastning på virvelen over der jeg har stivet av, så da spøker det vel for at jeg må stive av neste virvel også :(

F... så lei jeg er av rygg og smerter.

Annonse

Håper det ikke blir like ille som sist. Krykker og korsett var ikke noe kjekt. Dessuten raste jeg ned i vekt pga smertene, og var 49kg på det tynneste (jeg er 1.72 høy..). Tok meg 2 år å komme meg opp i vekt igjen.

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er heller sjuk før jeg tar tran, jeg klarer ikke tran. Det sier fysisk stopp, selv kapsler går dårlig.

Se på apoteket etter silikonbelegg med sitrussmak som du kan helle oppå kapsler. Kanskje det kan hjelpe?

Jeg og. Begynner jeg å spise Hobby, så stopper jeg ikke. Har snopmage. ^^,

hvordan får du til å ikke stoppe? kjøper du inn en hel haug om gangen da eller? :fnise:

Jeg fikk en dårlig beskjed i går.....

Resultat av MR og RTG visste at et nytt ledd i ryggen holder på å klappe sammen. Og jeg som trener og trener..... Men det er for stor belastning på virvelen over der jeg har stivet av, så da spøker det vel for at jeg må stive av neste virvel også :(

F... så lei jeg er av rygg og smerter.

har du trent for mye da eller? :(

Annonse

hvordan får du til å ikke stoppe? kjøper du inn en hel haug om gangen da eller? :fnise:

har du trent for mye da eller? :(

Tror ikke det, har ikke snakket med ortopeden som opererte meg enda. Fikk bare et 8-siders (!!) brev fra sykehuset med resultatene de fant. Mest sannsynlig er det pga det blir overbelastning på skiva over der jeg har stivet av, det sa legen kunne skje. Men det er egentlig altfor tidlig til at det skal skje allerede nå....

Huff.....lite kjek beskjed, selv om jeg hadde en mistanke pga økte smerter og vondter ei god stund nå..

Man gulper jo transmak uansett hvilke kapsler man tar

Hvis du tar dem før du skal spise, drikker MYE så de farer nedover i rørsystemet og maten legger seg som et slags "lokk" oppå, da skulle det vel gå bedre eller? :) Mine Møllers-piller kjenner jeg ingenting til når jeg tar dem sånn. Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...