Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært sånn her siden i forrige uke, å viruset plukket jeg vist opp på jobb. Litt suspekt at kollega ble syk akkurat samme dag. Inkubasjonstiden passer ihvertfall bra med fredag for oss begge, å da var vi jo på jobb i lag.

Hadde akkurat et far/sønn-øyeblikk... Kattungen Marvin sto og nistirret ut verandadøren, og på utsiden sto ei stor hannkatte, klin lik kattungen...

Tydelig hvem som er "synderen" og smelte hokatten vår på tjukken iallefall!

• Liker 1

Annonse

Første gangen jeg har tatt aleneferie med begge jentene. Først var størstejenta og meg ei uke på Kreta, og nå skal minsten og jeg ei uke til Spania.

Det var skikkelig godt med den uka størstejenta og jeg hadde, mtp at hun er tenåring og tenåringer "sklir" litt bort fra foreldrene sine. Kom virkelig nærme hverandre, snakket masse, og hun delte tanker og bekymringer hun har for fremtiden:)

Første gangen jeg har tatt aleneferie med begge jentene. Først var størstejenta og meg ei uke på Kreta, og nå skal minsten og jeg ei uke til Spania.

Det var skikkelig godt med den uka størstejenta og jeg hadde, mtp at hun er tenåring og tenåringer "sklir" litt bort fra foreldrene sine. Kom virkelig nærme hverandre, snakket masse, og hun delte tanker og bekymringer hun har for fremtiden:)

Far min gjorde noe lignende omtrent på den alderern, og gjør det forsåvidt. fortsatt. Tror det er viktig å sette av alenetid til barn når de har søsken.

Annonse

Nå er det lenge siden det var sykdom i heimen faktisk! Men typisk når nytt skoleår starter og basselusker blir med hjem..

Storesøster har vært forkjøla ei uke, og nå er det lillesøster sin tur. Problemet er at minsten blir så innmari dårlig når hun er forkjølet, tar helt av med 40 i temp på dagevis og elendig form. En liten "bivirkning" av at hun var født prematur er immunforsvaret hennes.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...