Singha Skrevet 3. september 2013 #7941 Skrevet 3. september 2013 (endret) Det nytter ikke å rømme, Vex... Se situasjonen i øynene og stå rak i ryggen. Hun burde legge seg på rygg snart. Har jo mast om denne fyren i ukevis nå! Endret 3. september 2013 av Singha
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #7942 Skrevet 3. september 2013 Hun burde legge seg på rygg snart. Har jo mast om denne fyren i ukevis nå! Rolig nå! Avstandsforelskelse er ikke bare bare. De jobber på samme plass og. 1
Severus Skrevet 3. september 2013 #7943 Skrevet 3. september 2013 Det hadde jo vært rimelig sporty!Ta på deg ei fangelue bare. Shit happens! Hehe selger de det på HM? 1
Severus Skrevet 3. september 2013 #7944 Skrevet 3. september 2013 Hun burde legge seg på rygg snart. Har jo mast om denne fyren i ukevis nå! Hei jeg legger meg ikke på rygg, knip igjeeeeeeeeeeen neste gang.
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2013 #7945 Skrevet 3. september 2013 Sånn kniping får man et veldig rart ganglag av i lengden.
Gjest Inggolf Skrevet 3. september 2013 #7946 Skrevet 3. september 2013 Hun burde legge seg på rygg snart. Har jo mast om denne fyren i ukevis nå! Sånn kniping får man et veldig rart ganglag av i lengden. man skal ikke kimse av knipeøvelser
Severus Skrevet 3. september 2013 #7947 Skrevet 3. september 2013 Bra for blæremusklaturen å ta knipe øvelser
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2013 #7948 Skrevet 3. september 2013 Å knipe - kniper - knep - har knøpet?
skruf Skrevet 3. september 2013 #7949 Skrevet 3. september 2013 Å knipe-kniper-knep-har snurpet sammen..??
Singha Skrevet 3. september 2013 #7950 Skrevet 3. september 2013 Pompe ville lagt seg på rygg ser jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2013 #7951 Skrevet 3. september 2013 Du mener at hun er trett for kvelden og vil sove?
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #7952 Skrevet 3. september 2013 Man kan gjøre mye rart på ryggen. Sove, ta sånne sykleøvelser for eksempel. Knipeøvelser er jo i og for seg og nyttig for sine gamle dager. Vel, og nye for den saks skyld.
skruf Skrevet 3. september 2013 #7953 Skrevet 3. september 2013 Jeg har helblått kne med skikkelige skrapesår på.... Slo litt feil å kave seg ut av teltet i halvsvima på morgenen for å sette seg ned på huk for å tisse i liten storm. Av og til så misunner jeg mannfolk som kan stå og tisse.
Singha Skrevet 3. september 2013 #7954 Skrevet 3. september 2013 Jeg har helblått kne med skikkelige skrapesår på.... Slo litt feil å kave seg ut av teltet i halvsvima på morgenen for å sette seg ned på huk for å tisse i liten storm. Av og til så misunner jeg mannfolk som kan stå og tisse. Du kan og stå, enten med trening eller med hjelpemidler!
skruf Skrevet 3. september 2013 #7955 Skrevet 3. september 2013 Du kan og stå, enten med trening eller med hjelpemidler! Skal jeg stå og tisse så tror jeg at jeg må helt av med både bukse og sko.... Vet det var på markedet for ei stund siden ei slags tissetrakt for jenter, men....
Singha Skrevet 3. september 2013 #7957 Skrevet 3. september 2013 Skal jeg stå og tisse så tror jeg at jeg må helt av med både bukse og sko.... Vet det var på markedet for ei stund siden ei slags tissetrakt for jenter, men.... Blir markedsført mot festivaler tror jeg. Må jo være midt i blinken for skogturer.
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #7958 Skrevet 3. september 2013 Jeg har helblått kne med skikkelige skrapesår på.... Slo litt feil å kave seg ut av teltet i halvsvima på morgenen for å sette seg ned på huk for å tisse i liten storm. Av og til så misunner jeg mannfolk som kan stå og tisse. Hehe, ja det er en prosess det. Vi jentene i friluftsklassa på hfs blei rimelig irritert på lærer når vi var på ski midt på fjellet å diskuterte domuligheter. "Jammen det er bare å sette seg på huk på skia det!". Jadda, flere de skia var nyvokset, svosj!Vi var ikke enig i det forslaget. Men det finnes jo sånne hjelpemiddel for damer sånn at de kan stå da.
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #7959 Skrevet 3. september 2013 Prøvde å google, men det ble for rart. Men har sett sånn små ting i både plast og papp. 1
skruf Skrevet 3. september 2013 #7960 Skrevet 3. september 2013 Hehe, ja det er en prosess det. Vi jentene i friluftsklassa på hfs blei rimelig irritert på lærer når vi var på ski midt på fjellet å diskuterte domuligheter. "Jammen det er bare å sette seg på huk på skia det!". Jadda, flere de skia var nyvokset, svosj!Vi var ikke enig i det forslaget. Men det finnes jo sånne hjelpemiddel for damer sånn at de kan stå da. Tisse på skitur når en må huke seg ned er ikke bare bare! Testet det selv ifjor; måtte ta av skia og labbe avgårde bak en busk i dypsnøen. Snøen var så dyp at rumpa ble iskald, og for å toppe det hele så kom bikkja løpende i springfart og dyttet meg overende.... Friluftslivet er ikke til å spøke med alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå