Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2013 #7603 Skrevet 25. august 2013 ...og den lille kyllingen din speider etter flere rumper!
Drømmespill Skrevet 25. august 2013 #7604 Skrevet 25. august 2013 rumper skal være store de, ikke noe å ta av der (med visse untak selvfølgelig) planer om å gå ned mye eller? jeg har ikke et mål forsåvidt, men vil ned til normalstørrelse i klær. er 46-48 nå, og vanskelig å finne fine klær. Så da må jeg ned Men jeg synes det er skummelt å sette et ordentlig vektmål. Er kanskje ikke rompa mi som er så stor, mest lårene
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2013 #7606 Skrevet 25. august 2013 ...og den lille kyllingen din speider etter flere rumper! heheheee Jaaaa, den er en miniversjon av meg som er veldig fascinert av rumper! jeg har ikke et mål forsåvidt, men vil ned til normalstørrelse i klær. er 46-48 nå, og vanskelig å finne fine klær. Så da må jeg ned Men jeg synes det er skummelt å sette et ordentlig vektmål. Er kanskje ikke rompa mi som er så stor, mest lårene aah, skjønner.. Mitt beste tips til deg er at du bør fokusere på det du KAN spise og IKKE det du ikke kan spise! Ikke tenk "det kan jeg ikke spise, ikke det, ikke det og ikke det.." men heller "det, det og det kan spise, sånn og sånn er bra og mikse sammen"... Jo mer du tenker på at du ikke kan spise sjokolade og junk, dess mer sugen blir du på det!
Drømmespill Skrevet 25. august 2013 #7607 Skrevet 25. august 2013 aah, skjønner..Mitt beste tips til deg er at du bør fokusere på det du KAN spise og IKKE det du ikke kan spise! Ikke tenk "det kan jeg ikke spise, ikke det, ikke det og ikke det.." men heller "det, det og det kan spise, sånn og sånn er bra og mikse sammen"... Jo mer du tenker på at du ikke kan spise sjokolade og junk, dess mer sugen blir du på det! jepp, er slik jeg prøver å tenke! Og jeg har gått ned fire kilo på kort tid uten store anstrengelser, bare litt forandringer i tankegangen. Så jeg er litt i gang
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2013 #7609 Skrevet 25. august 2013 Bra jobba drømmespill! man blir fort er motivert når man kan måle endringer raskt! Nattinatt med seg M.R.N Det var da tidlig foresten..
Gjest Arbeider Skrevet 25. august 2013 #7610 Skrevet 25. august 2013 Arvet sko av pappa, for han trengte ikke joggeskoene sine lenger.
Singha Skrevet 25. august 2013 #7611 Skrevet 25. august 2013 Jeg burde virkelig vaske joggeskoa mine.
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2013 #7612 Skrevet 25. august 2013 Ja...jeg kan kjenne det helt hit!
Singha Skrevet 25. august 2013 #7613 Skrevet 25. august 2013 Tvilsomt. De ligger i plastposen sin i treningsbaggen min nå, siden jeg ikke gidder å pakke i morgen tidlig.
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2013 #7614 Skrevet 25. august 2013 ...og jeg har en utmerket sporhundnese som funker helt prima.
Singha Skrevet 25. august 2013 #7617 Skrevet 25. august 2013 Og jeg som trodde de greiene på hodet på avataren din var musefletter, ikke ører...
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2013 #7619 Skrevet 25. august 2013 Arvet sko av pappa, for han trengte ikke joggeskoene sine lenger. Har`n tenkt å bare sette seg ned på røøøven å late seg han da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå