Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Aha....etter hvert så skal jeg finne en god film og sette meg med en pose fredags-godt, selvplukk fra candy king

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bestilte pizza fra peppes for ca 2 timer siden. Den var god. Men altfor sterk. Jeg la ikke merke til at den hadde et lag med sterk chilli saus på seg når jeg skulle bestille. Jeg drakk mye vann til. Fyren som leverte var ikke veldig hyggelig heller egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååååå slår jeg av pc for i kveld, jeg som har sittet på kg til over midnatt de siste dagene. Nå venter fredags-kosen i stua med film og godteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å vaske ut av en gammel kommode som ikke har sett dagslys på sikkert over 10 år. Støvet har limt seg fast :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vekk alt støvet, lenge leve grønnsåpe :hoppendeglad: Nå er kommoden like god som ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Aldrisur :smilyblomst:

Jeg har en tendens til å begynne med slike små prosjekter når lilletroll sover :rolleyes:

Har du hatt en fin helg, Aldrisur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det ofte "stryk det som ikke passer"? Er det ikke mye smartere å stryke det som passer, sånn at man kan ha på seg noe nystrøkent?

Jeg ønsker meg walk-in-kommode til jul. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det kvelden. Snart skal jeg finne lørdags-godt. I morgen på denne tid er jeg i Italia,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det høljer ute... og tidligere har jeg gått med både hettejakke og tykk fleece jakke inne :overrasket: på EN gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...