Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Du MÅ liksom sope AKKURAT der jeg sitter? Du kunne ikke ha for eksempel begynt i den andre enden av rommet?

Jo, det hadde jeg nok kunnet, men tatt i betraktning at du hadde sagt akkurat det samme som du sa først der, uansett hvor jeg hadde begynt, så tok jeg likegodt tyren ved hornene først som sist. Har du noen innvendinger til det eller? hæ? hæ? Hæ??

Bare pass deg ellers....

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har vært i bjørneparken. Kult med bjørner også blir jeg glad når jeg ser de har det bra med svæææære områder å gå på i stedet for en liten trist innhenging.

Forøvrig liker jeg brutal ærlighet best uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig der, men ikke uten unntak. Er vel lett å såre noen uten at det strengt tatt er nødvendig hvis man ikke begrenser seg noen ganger. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Stort sett enig der, men ikke uten unntak. Er vel lett å såre noen uten at det strengt tatt er nødvendig hvis man ikke begrenser seg noen ganger. Enig?

Klart. Det har vært tilfeller for min del der jeg har fått høre at verden hadde vært bedre uten meg i den. :3 Personen var vel det man kaller "brutalt ærlig". Så om det var bra, kan vel sies å være en annen sak.

Når man så prøver å ta selvmord så kanskje den personen heller skulle ha holdt kjeft, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på personen. Mot andre - så klart det hender det er bedre å pynte på sannheten eller holde kjeft, men mot meg: jeg foretrekker ærlighet uansett hvor slem ærligheten måtte være. Jeg blir faktisk ganske forbanna når folk pynter på i min retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det, men jeg foretrekker likevel å vite akkurat hva folk mener. Trenger ikke at ting blir pakket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Menneh...jeg sa da ikke noe om brutaliteter jeg. :klo: Ærlighet snakket jeg om. Om noen fortrekker å jogge

fremfor fysisk baksing i to minutter...evt. tre på en litt god dag, så er det en ærlig ting og skal respekteres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke brutal et eneste sted. :nigo: Hvis du ikke er snill nå...så tar jeg løpefart

og gir deg en cyberklem som du kommer til å huske en stund! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...