Titania Skrevet 13 timer siden #231101 Skrevet 13 timer siden Juletreet på et bygg ved jobb har snudd seg i vinden som har vært 2
CAPS LOCK Skrevet 10 timer siden #231102 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (16 timer siden): Kjørte du på noen glasskår? Nei. På vei ut av garasjen merket jeg lukt av noe som var svidd. Lukta kom fra venstre framdekk, så jeg bøyde meg ned for å lukte etter, og da merket eg at hjulet var varmt Bilbergeren sa bremsa hadde låst seg. Bilverkstedet sa at kaliperen måtte skiftes. Ifølge Store norske leksikon er en kaliper "anordningen som presser bremseklossene mot en bremseskive ved hjelp av et stempel". https://snl.no/kaliper_-_bilteknikk 1
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #231103 Skrevet 9 timer siden Jeg er introvert, det betyr ikke at jeg er sjenert. 1 1
Cid Skrevet 8 timer siden #231104 Skrevet 8 timer siden Phoenix Heart skrev (59 minutter siden): Jeg er introvert, det betyr ikke at jeg er sjenert. Begge her. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 54 minutter siden #231105 Skrevet 54 minutter siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå