Titania Skrevet onsdag kl. 21:20 #231041 Skrevet onsdag kl. 21:20 Sola de skrev (7 minutter siden): Klarer du å bære dem? Høres supertungt ut! Det verste er når jeg fyller 120-literen litt for full 😬 Det er tungt som juling, og har fått blodutredelser av å gå med den korte avstander 😬 Går vanligvis med den maks 50-100 meter 😅 2
Cid Skrevet onsdag kl. 21:52 #231042 Skrevet onsdag kl. 21:52 Titania skrev (58 minutter siden): Bagen denne helgen er vel egentlig den som skal bæres mest på, men bør gå greit, ikke det tyngste som skal pakkes, stort sett klær 😊 Burde hatt en 70-liters bag, fordi 50 er for lite og 90 for stort 😂 Bedre å bruke koffert da, slippe å belaste ryggen 1
Titania Skrevet onsdag kl. 21:56 #231043 Skrevet onsdag kl. 21:56 Cid skrev (2 minutter siden): Bedre å bruke koffert da, slippe å belaste ryggen Hater å drasse på det, så det gidder jeg ikke 😊 Uansett korte avstander, og veldig sjelden jeg har fylt den så full. Tyngste i bagen er som oftest ryggsekken med Mac, mat og drikke og sånn. 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:27 #231044 Skrevet i går, 03:27 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
lolitsme Skrevet 22 timer siden #231045 Skrevet 22 timer siden Coop Extra er best! ❤️ Fuck Rema, Kiwi 🥸 1
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #231046 Skrevet 22 timer siden lolitsme skrev (6 minutter siden): Coop Extra er best! ❤️ Fuck Rema, Kiwi 🥸 Kiwi har trippel trumf 1
Titania Skrevet 17 timer siden #231047 Skrevet 17 timer siden Jeg har glemt øreproppene mine hjemme 😑 1
Titania Skrevet 14 timer siden #231048 Skrevet 14 timer siden En ungdom forsøkte snike på toget. «Øøøh, må man ha billett her?» 1
Titania Skrevet 14 timer siden #231049 Skrevet 14 timer siden Så en fyr på Grønland som lignet på en sint Espen Aas 😅 Ganske likt utseende, men han var sånn «naturlig sint» i ansiktet 😅 1
Amantha Skrevet 5 timer siden #231050 Skrevet 5 timer siden Kanskje litt teit å føle seg tråkket på på en måte… Så jeg sitter i sofaen og leser og det er noe rundt 22 i dag og så hører jeg en lyd utenfra som om noen løper langs. Jeg reiser meg og går litt rundt og delvis inn på kjøkkenet før jeg ser at det er noen som er utenfor. Beveger meg til inngangsdøren og ser en person stå med begge føttene plantet oppi beddet. Åpner døren og poof de løper av gårde. Var 5-7 unger, men i hvert fall 10+ år. Tydeligvis har de løpt rundt på eiendommen. Jeg føler dette er ekstremt ubehagelig. HVA gjorde de på eiendommen liksom? 😖 Tittet inn vinduer? Tok bilder? B vil ikke ha utendørs overvåkningskamera, men jeg ønsker det kjenner jeg ☹️ 1
Natttåke Skrevet 5 timer siden #231051 Skrevet 5 timer siden Jeg fikk besøk av adventsbukker og ble hoppende glad. Ikke sett julebukker på mange år. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #231052 Skrevet 4 timer siden Amantha skrev (26 minutter siden): Kanskje litt teit å føle seg tråkket på på en måte… Så jeg sitter i sofaen og leser og det er noe rundt 22 i dag og så hører jeg en lyd utenfra som om noen løper langs. Jeg reiser meg og går litt rundt og delvis inn på kjøkkenet før jeg ser at det er noen som er utenfor. Beveger meg til inngangsdøren og ser en person stå med begge føttene plantet oppi beddet. Åpner døren og poof de løper av gårde. Var 5-7 unger, men i hvert fall 10+ år. Tydeligvis har de løpt rundt på eiendommen. Jeg føler dette er ekstremt ubehagelig. HVA gjorde de på eiendommen liksom? 😖 Tittet inn vinduer? Tok bilder? B vil ikke ha utendørs overvåkningskamera, men jeg ønsker det kjenner jeg ☹️
Ciaran og Ciara Skrevet 59 minutter siden #231053 Skrevet 59 minutter siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå