Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #230942 Skrevet 4. desember Cid skrev (9 timer siden): Har så vondt i høyre skulder nå 😕 Vi ønsker deg Godbedring.
Titania Skrevet 4. desember #230943 Skrevet 4. desember De slutter å produsere banos også 😭 Kommer ikke til å hamstre, men må absolutt kjøpe noen bokser å ha 1
Titania Skrevet 4. desember #230944 Skrevet 4. desember Det står 3 politibiler med blålys i kø på E6 1
Cid Skrevet 4. desember #230945 Skrevet 4. desember Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi ønsker deg Godbedring. Takk 1
Stacy__ Skrevet 4. desember #230948 Skrevet 4. desember For en dag dette har vært altså! Startet med at jeg mistet bankkortet mitt 😬😣 Aner ikke hvor. Hos legen måtte jeg derfor betale 89kr ekstra for å få faktura tilsendt hjem😓 For å ikke snakke om styret med å sperre bankkort og få tilsendt nytt fra banken. Jeg kunne ikke betale for legetimen uten bankkort. Legen fortalte at jeg hadde en virusinfeksjon jeg bare måtte jobbe meg igjennom. Jeg måtte gå tidlig fra jobb for å rekke legetimen, det satte sinnet i kok for flere kollegaer 🙈 I hui og hast tok jeg med meg en kollegas nøkkelknippe istedenfor mitt. Dette oppdaget jeg først i 16-tiden da jeg stod der med yngste på armen og prøvde å låse opp med min kollegas nøkkel 🥹 Da var det bare å hive seg rundt og drasse med seg begge kidsa på jobb i håp om at nøkkelen min var der. Heldigvis hadde noen funnet nøkkelknippet og lagt den på plassen min 🥲 Så var det å kjøre hjem igjen, mens eldste gjentok for attende gang, «det var dumt at du glemte nøklene mamma» «nå måtte vi kjøre så langt for å finne dem» 😑 Så har det gått i ett hjemme, nå er eldstemann lagt og mannen er endelig hjemme nå. Han legger yngste, mens frossenpizzaen som blir dagens «voksenmiddag» gjør seg i ovnen. Godt det er helg snart! Denne uka har vært heavy!! 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #230949 Skrevet 4. desember Stacy__ skrev (10 minutter siden): For en dag dette har vært altså! Startet med at jeg mistet bankkortet mitt 😬😣 Aner ikke hvor. Hos legen måtte jeg derfor betale 89kr ekstra for å få faktura tilsendt hjem😓 For å ikke snakke om styret med å sperre bankkort og få tilsendt nytt fra banken. Jeg kunne ikke betale for legetimen uten bankkort. Legen fortalte at jeg hadde en virusinfeksjon jeg bare måtte jobbe meg igjennom. Jeg måtte gå tidlig fra jobb for å rekke legetimen, det satte sinnet i kok for flere kollegaer 🙈 I hui og hast tok jeg med meg en kollegas nøkkelknippe istedenfor mitt. Dette oppdaget jeg først i 16-tiden da jeg stod der med yngste på armen og prøvde å låse opp med min kollegas nøkkel 🥹 Da var det bare å hive seg rundt og drasse med seg begge kidsa på jobb i håp om at nøkkelen min var der. Heldigvis hadde noen funnet nøkkelknippet og lagt den på plassen min 🥲 Så var det å kjøre hjem igjen, mens eldste gjentok for attende gang, «det var dumt at du glemte nøklene mamma» «nå måtte vi kjøre så langt for å finne dem» 😑 Så har det gått i ett hjemme, nå er eldstemann lagt og mannen er endelig hjemme nå. Han legger yngste, mens frossenpizzaen som blir dagens «voksenmiddag» gjør seg i ovnen. Godt det er helg snart! Denne uka har vært heavy!!
Phoenix Heart Skrevet 4. desember #230951 Skrevet 4. desember Jeg har kjøpt mwg en lue fra Bula den er i fargen salvie grønn. 1
lolitsme Skrevet 4. desember #230953 Skrevet 4. desember Så to helt dritings folk gå forbi her nå, ei dame og en mann… og det er torsdag kveld liksom. 🤣 De var så fulle at de nesten gikk rett ut i veien. Fyren klarte knapt å stå på beina, og plutselig ligger han rett ut på fortauet. Dama måtte dra han opp igjen. Seriøst, for et show å se på. 😂 Og når de til slutt stabber videre, roper fyren høyt: “Noen som vil ha trekant med oss?!” x5 ganger 😂 1
Cid Skrevet 5. desember #230954 Skrevet 5. desember lolitsme skrev (1 time siden): Så to helt dritings folk gå forbi her nå, ei dame og en mann… og det er torsdag kveld liksom. 🤣 De var så fulle at de nesten gikk rett ut i veien. Fyren klarte knapt å stå på beina, og plutselig ligger han rett ut på fortauet. Dama måtte dra han opp igjen. Seriøst, for et show å se på. 😂 Og når de til slutt stabber videre, roper fyren høyt: “Noen som vil ha trekant med oss?!” x5 ganger 😂 Meldte du deg? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember #230955 Skrevet 5. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
lolitsme Skrevet 5. desember #230956 Skrevet 5. desember Cid skrev (5 timer siden): Meldte du deg? Nei, fyren hadde sikker sovnet midt i uansett. 😂 Så full som han var, så hadde han ikke klart å fullføre. 1
Cid Skrevet 5. desember #230957 Skrevet 5. desember lolitsme skrev (2 minutter siden): Nei, fyren hadde sikker sovnet midt i uansett. 😂 Så full som han var, så hadde han ikke klart å fullføre. Sovna i svingen med andre ord 1
Stacy__ Skrevet 5. desember #230958 Skrevet 5. desember lolitsme skrev (8 timer siden): Så to helt dritings folk gå forbi her nå, ei dame og en mann… og det er torsdag kveld liksom. 🤣 De var så fulle at de nesten gikk rett ut i veien. Fyren klarte knapt å stå på beina, og plutselig ligger han rett ut på fortauet. Dama måtte dra han opp igjen. Seriøst, for et show å se på. 😂 Og når de til slutt stabber videre, roper fyren høyt: “Noen som vil ha trekant med oss?!” x5 ganger 😂 Det er jo julebordsesongen 🥲 1
Titania Skrevet 5. desember #230959 Skrevet 5. desember Jeg skulle hente ut en resept i går, men fordi jeg fulgte dårlig med gikk den ut forrige uke 😑 Håper jeg rekker å få den fornyet før vi drar idag 2
Phoenix Heart Skrevet 5. desember #230960 Skrevet 5. desember I morgen skal jeg jobbe dobbelt-skift. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå