Titania Skrevet 6 timer siden #230281 Skrevet 6 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hva er han sint for denne gangen? Kunder som ikke betaler fakturaene sine 1
Millimani Skrevet 5 timer siden #230282 Skrevet 5 timer siden Nå settes det ut handlevogner hvor jeg skal legge varer til vanskeligstilte familier. Har den kommet på plass i butikken jeg skal handle i nå i dag, skal jeg legge noe i den vogna. I løpet av uka kommer det også ønsketrær på kjøpesentrene, og da er det bare å sette i gang med å kjøpe gaver til vanskeligstilte barn. 1
Titania Skrevet 4 timer siden #230283 Skrevet 4 timer siden Jeg elsker å ha dobbeldyne, men å skifte på den er virkelig noe herk 1
Cid Skrevet 4 timer siden #230284 Skrevet 4 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Jeg elsker å ha dobbeldyne, men å skifte på den er virkelig noe herk Prøve med vanlig da? 1
Titania Skrevet 4 timer siden #230285 Skrevet 4 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Prøve med vanlig da? Nei. Vil ikke tilbake til vanlig dyne 😛 1
Cid Skrevet 3 timer siden #230286 Skrevet 3 timer siden Titania skrev (23 minutter siden): Nei. Vil ikke tilbake til vanlig dyne 😛 Må være alt for stort med dobbel da, jeg synes vanlig er mer enn nok 😛 1
Titania Skrevet 3 timer siden #230287 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Må være alt for stort med dobbel da, jeg synes vanlig er mer enn nok 😛 Nei da, deilig å kunne pakke seg ekstra godt inn i dyna, syns jeg Men 200x220 cm er mye dyne å skifte dynetrekk på 😛 Det kjipeste med å bo på hotell f.eks er at det er enkle dyner😛 1
Titania Skrevet 2 timer siden #230288 Skrevet 2 timer siden Jeg får visst ny plass på Sabatonkonserten. Satse på den blir bedre enn den jeg hadde 🫰 1
Cid Skrevet 2 timer siden #230289 Skrevet 2 timer siden Titania skrev (1 time siden): Nei da, deilig å kunne pakke seg ekstra godt inn i dyna, syns jeg Men 200x220 cm er mye dyne å skifte dynetrekk på 😛 Det kjipeste med å bo på hotell f.eks er at det er enkle dyner😛 Det klarer jeg fint med vanlig dyne men jeg vil ikke drukne i dyne heller 🤪 Må bestille med dobbeltseng da. 1
Titania Skrevet 1 time siden #230290 Skrevet 1 time siden Cid skrev (24 minutter siden): Det klarer jeg fint med vanlig dyne men jeg vil ikke drukne i dyne heller 🤪 Må bestille med dobbeltseng da. Jeg liker å drukne i dyne Er det kaldt kan jeg fint bruke 2 dobbeltdyner også Dobbeltseng har jeg jo, så det er ikke noe problem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå