Cid Skrevet torsdag kl. 07:22 #230181 Skrevet torsdag kl. 07:22 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke noe problem med det i det hele tatt Ingen ting som hang eller noe, og jeg var jo sent ute med å forhåndsbestille, sammenlignet med de fleste 😅 Det var kaos hver gang det ble lagt ut noen for salg. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 07:24 #230182 Skrevet torsdag kl. 07:24 Cid skrev (1 minutt siden): Det var kaos hver gang det ble lagt ut noen for salg. Tenker du på etter release? Da hadde jeg jo allerede fått min, så det var jeg ikke borti selv 😛 Men leste noe om det, ja. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 07:26 #230183 Skrevet torsdag kl. 07:26 Titania skrev (Akkurat nå): Tenker du på etter release? Da hadde jeg jo allerede fått min, så det var jeg ikke borti selv 😛 Men leste noe om det, ja. Ja, mange måtte vente over et år uansett om de forhåndsbestilte. I mens så fikk vi andre som kjøpte etter release våres etter kort tid, rart opplegg 😛 1
Titania Skrevet torsdag kl. 07:34 #230184 Skrevet torsdag kl. 07:34 Cid skrev (4 minutter siden): Ja, mange måtte vente over et år uansett om de forhåndsbestilte. I mens så fikk vi andre som kjøpte etter release våres etter kort tid, rart opplegg 😛 Problemet var jo hele tiden produksjonstrøbbel, og sleng på klusset komplett hadde med forhåndsbestillinger, så ble det jo en suppe av kaos. De som ble lagt ut for salg etter release var jo de (ofte få) konsollene butikkene fikk på lager, så derfor fikk man jo de raskere om man fikk kjøpt da. Vil tro de forsøker forberede seg bedre til PS6 kommer 😛 Men nå er jo tilgangen på komponenter bedre enn hva den var den gangen også, slik jeg har forstått 😊 1
Cid Skrevet torsdag kl. 07:39 #230185 Skrevet torsdag kl. 07:39 Titania skrev (5 minutter siden): Problemet var jo hele tiden produksjonstrøbbel, og sleng på klusset komplett hadde med forhåndsbestillinger, så ble det jo en suppe av kaos. De som ble lagt ut for salg etter release var jo de (ofte få) konsollene butikkene fikk på lager, så derfor fikk man jo de raskere om man fikk kjøpt da. Vil tro de forsøker forberede seg bedre til PS6 kommer 😛 Men nå er jo tilgangen på komponenter bedre enn hva den var den gangen også, slik jeg har forstått 😊 Og vi er ikke i en epidemi lenger. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 07:42 #230186 Skrevet torsdag kl. 07:42 Cid skrev (2 minutter siden): Og vi er ikke i en epidemi lenger. Det store trøbbelet var ikke pandemien sånnsett, det var mangel på deler. Men samtidig gjorde jo pandemien at færre folk var på jobb, så det de fikk produsert gikk ikke like raskt. 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 08:09 #230187 Skrevet torsdag kl. 08:09 @Titania kirsebærkjolen er i salg nå 1
tånegla Skrevet torsdag kl. 08:10 #230188 Skrevet torsdag kl. 08:10 Jeg må kjøpe en ny klokke. Lurer på om jeg skal gå tilbake til en god gammeldags med urskive, eller om jeg skal erstatte min smart klokke som oppdaterer meg på både skritt, puls og søvn. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 08:51 #230189 Skrevet torsdag kl. 08:51 (endret) Sola de skrev (42 minutter siden): @Titania kirsebærkjolen er i salg nå Jeg fant både den og den lilla 😍 Så fikk alt jeg ville ha Hadde litt lyst på den lange kardiganen, helt til jeg kom på at jeg alltid setter meg på de og blir irritert, så da ble det bare den korte, men den var også finere Så handlet for rundt 4500 idag med rabattkoder Og et par ting som ikke var Linda Marie også. Edit: de to kjolene jeg ikke fant i starten var lagt ut, men ikke med taggen til Linda fant jeg ut i kommentarfeltet hennes 😅 Ved å søke på fargen på kjolen, så dukket de opp 😊 Endret torsdag kl. 08:52 av Titania 1
Cid Skrevet torsdag kl. 08:51 #230190 Skrevet torsdag kl. 08:51 Titania skrev (1 time siden): Det store trøbbelet var ikke pandemien sånnsett, det var mangel på deler. Men samtidig gjorde jo pandemien at færre folk var på jobb, så det de fikk produsert gikk ikke like raskt. Men uten pandemi så kunne de solgt i fysiske butikker med. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 08:52 #230191 Skrevet torsdag kl. 08:52 Cid skrev (Akkurat nå): Men uten pandemi så kunne de solgt i fysiske butikker med. Men de fikk jo ikke produsert nok konsoller pga mangel på komponenter i maskinen 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 08:54 #230192 Skrevet torsdag kl. 08:54 Titania skrev (2 minutter siden): Jeg fant både den og den lilla 😍 Så fikk alt jeg ville ha Hadde litt lyst på den lange kardiganen, helt til jeg kom på at jeg alltid setter meg på de og blir irritert, så da ble det bare den korte, men den var også finere Så handlet for rundt 4500 idag med rabattkoder Og et par ting som ikke var Linda Marie også. Edit: de to kjolene jeg ikke fant i starten var lagt ut, men ikke med taggen til Linda fant jeg ut i kommentarfeltet hennes 😅 Ved å søke på fargen på kjolen, så dukket de opp 😊 Jeg vurderer å kjøpe den lilla selv. Veldig fin 1
Titania Skrevet torsdag kl. 08:58 #230193 Skrevet torsdag kl. 08:58 Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg vurderer å kjøpe den lilla selv. Veldig fin Jeg har flere andre "Sara" kjoler fra før - elsker de 😍 Utringningen er bittelitt for stor, men ikke noe som ikke kan fikses med en sikkerhetsnål 1
Cid Skrevet torsdag kl. 09:01 #230194 Skrevet torsdag kl. 09:01 Titania skrev (7 minutter siden): Men de fikk jo ikke produsert nok konsoller pga mangel på komponenter i maskinen Men ville vært enklere å fått kjøpt en i butikk, folk kunne ikke scalpet der. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 09:09 #230195 Skrevet torsdag kl. 09:09 Cid skrev (8 minutter siden): Men ville vært enklere å fått kjøpt en i butikk, folk kunne ikke scalpet der. Men hvordan få kjøpt enheter de ikke har? 1
Cid Skrevet torsdag kl. 12:32 #230196 Skrevet torsdag kl. 12:32 Titania skrev (3 timer siden): Men hvordan få kjøpt enheter de ikke har? De fantes jo. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 13:18 #230197 Skrevet torsdag kl. 13:18 Cid skrev (44 minutter siden): De fantes jo. Men de fikk jo aldri mange. Det som var mitt poeng. Tok jo lang tid før de faktisk hadde en del på langer, mange butikker fikk gjerne 10-20 maskiner som forsvant på et blunk 1
Cid Skrevet torsdag kl. 13:20 #230198 Skrevet torsdag kl. 13:20 Titania skrev (2 minutter siden): Men de fikk jo aldri mange. Det som var mitt poeng. Tok jo lang tid før de faktisk hadde en del på langer, mange butikker fikk gjerne 10-20 maskiner som forsvant på et blunk Men da var det ikke 1 som bestilte 10 liksom 😛 1
Cid Skrevet torsdag kl. 13:21 #230199 Skrevet torsdag kl. 13:21 Titania skrev (2 minutter siden): Men de fikk jo aldri mange. Det som var mitt poeng. Tok jo lang tid før de faktisk hadde en del på langer, mange butikker fikk gjerne 10-20 maskiner som forsvant på et blunk Var jo ingen fysiske butikker i starten som solgte ps5. 1
Titania Skrevet torsdag kl. 13:28 #230200 Skrevet torsdag kl. 13:28 Cid skrev (4 minutter siden): Men da var det ikke 1 som bestilte 10 liksom 😛 Det var det nok ikke nødvendigvis i nettbutikkene heller. Samme person kunne jo også gått i 3 forskjellige butikker og kjøpt en. Like mye scalping det Cid skrev (3 minutter siden): Var jo ingen fysiske butikker i starten som solgte ps5. De fikk jo ikke inn fordi det ikke var nok. Og antar kjedene da prioriterte nettbutikkene fremfor de fysiske. Men når folk allikevel skulle holde avstand og ble anbefalt å ikke gjøre unødvendige turer ut blant folk, så tenker jeg at det var en god løsning 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå