tånegla Skrevet 20. oktober #229921 Skrevet 20. oktober lolitsme skrev (1 time siden): Når jeg var på vei til butikken nå, plukket jeg opp en tom ølboks for å pante den. Det ble noen ekstra 2 kroner, i tillegg til panten jeg allerede hadde. 😍 Du skulle prøvd pantelotteriet. Kanskje det hadde blitt en million. 2
tånegla Skrevet 20. oktober #229922 Skrevet 20. oktober Cid skrev (37 minutter siden): Jeg fikk nettopp advarsel for "misbruk av tagge funksjonen" så da blir det nok ikke noe parodi sanger eller noe fra meg lenger… Noen er bare så kjipe. Jeg ble rapportert fordi profilbildet mitt var motbydelig🙄 2 2
Cid Skrevet 20. oktober #229923 Skrevet 20. oktober Hydrium skrev (4 minutter siden): Jeg hadde forlatt kg uten dere @Ciaran og Ciara, @Cid, @Lur Venn, @Frøkenfryden, @Hoppetaujenta, @SVK, @Titania@Phoenix Heartog @lolitsme Jeg har ikke fått noen advarsel. Var ikke en ordentlig advarsel da men en beskjed, håper å få oppklart dette og at det er en misforståelse. 3
Hydrium Skrevet 20. oktober #229924 Skrevet 20. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Var ikke en ordentlig advarsel da men en beskjed, håper å få oppklart dette og at det er en misforståelse. Ååå kanskje jeg overreagerte 😅 Vil passe på deg vettu 2 1
Hydrium Skrevet 20. oktober #229925 Skrevet 20. oktober tånegla skrev (6 minutter siden): Noen er bare så kjipe. Jeg ble rapportert fordi profilbildet mitt var motbydelig🙄 Hahaha litt 😄 Men det er morsomt 1
Cid Skrevet 20. oktober #229926 Skrevet 20. oktober Hydrium skrev (1 minutt siden): Ååå kanskje jeg overreagerte 😅 Vil passe på deg vettu Du er en fin person 2
Cid Skrevet 20. oktober #229927 Skrevet 20. oktober Fikk avklart det, var visst bare en misforståelse så jeg kan lage flere episoder 3
Hydrium Skrevet 20. oktober #229928 Skrevet 20. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Fikk avklart det, var visst bare en misforståelse så jeg kan lage flere episoder Så bra! Da slipper jeg å gi noen juling 😋 Neida ❤️ 1 1
SVK Skrevet 20. oktober #229930 Skrevet 20. oktober Cid skrev (11 minutter siden): Fikk avklart det, var visst bare en misforståelse så jeg kan lage flere episoder Så bra! 1
Cid Skrevet 20. oktober #229931 Skrevet 20. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Så bra! Jeg setter pris på alle dere på sosio 1
SVK Skrevet 20. oktober #229932 Skrevet 20. oktober Hydrium skrev (26 minutter siden): Jeg hadde forlatt kg uten dere @Ciaran og Ciara, @Cid, @Lur Venn, @Frøkenfryden, @Hoppetaujenta, @SVK, @Titania@Phoenix Heartog @lolitsme Jeg har ikke fått noen advarsel. Håper absolutt du blir på KG og takk for kommentaren din og for å inkludere meg i det selskapet. 1 2
SVK Skrevet 20. oktober #229933 Skrevet 20. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Jeg setter pris på alle dere på sosio Jeg også! 1
Tradegy Skrevet 20. oktober #229934 Skrevet 20. oktober Synger stadig på "Faith of Ophelia", men ikke pokker om jeg greier å si "Pledge allegiance"... 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #229938 Skrevet 20. oktober Cid skrev (3 timer siden): Enig, uten Hoppe tråden så hadde jeg forlatt kg. Det kan vi forstå, du skulle kanskje tenkt på å komme på Diskutopia, for der er både Entern, Hoppe og Peanut. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #229939 Skrevet 20. oktober Hydrium skrev (3 timer siden): Jeg hadde forlatt kg uten dere @Ciaran og Ciara, @Cid, @Lur Venn, @Frøkenfryden, @Hoppetaujenta, @SVK, @Titania@Phoenix Heartog @lolitsme Jeg har ikke fått noen advarsel. Tusen Takk, det var snilt sagt, det setter vi pris på å høre. 1
Cid Skrevet 20. oktober #229940 Skrevet 20. oktober Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det kan vi forstå, du skulle kanskje tenkt på å komme på Diskutopia, for der er både Entern, Hoppe og Peanut. Hadde det passet seg å begynne med Lønneberget opplegget der da? 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå