Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Hvem er vi?

Min kjære som jeg deler kjøkken og seng med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tånegla skrev (Akkurat nå):

Deler dere tannkost også?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til arbeidsdagen er over (som heldigvis er om ca 45 min). Forbanna møkkadag

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (5 timer siden):

Jeg gleder meg til arbeidsdagen er over (som heldigvis er om ca 45 min). Forbanna møkkadag

Møkkadager er skikkelig møkk!!!!

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg fått jobbet mye, masse mailer, og skjema som er ferdig. Så fikk jeg støvsuget laga middag og til og med tatt en tur på butikken. Produktiv dag, selv om det meste ble gjort liggende på sofaen (ikke støvsugingen da)

• Liker 1
Skrevet

I går fikk jeg min venn nr 300 på Facebook. Joda, jeg har hatt over 300 venner tidligere, men har mine oppryddinger jeg som alle andre. 

• Liker 2
Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Da jeg parkerte bilen i kveld, så jeg at det lå noe på asfalten. Jeg bøyde meg ned og plukket det opp: en tom Grilstad KOMPIS SPEKESNACKS-pose. Den skal resirkuleres 

• Liker 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

Da jeg parkerte bilen i kveld, så jeg at det lå noe på asfalten. Jeg bøyde meg ned og plukket det opp: en tom Grilstad KOMPIS SPEKESNACKS-pose. Den skal resirkuleres 

Vi synes at det er fint og bra at du rydder opp.:tommelopp2::tommelopp2:

• Liker 1
Skrevet
tånegla skrev (2 timer siden):

Møkkadager er skikkelig møkk!!!!

Jepp 🤪

Først dritt på jobb, og så forsinket til psykologen fordi bussene var forsinket hele veien, så da ble det dritt også. 

Men timen hos psykologen gikk bra da 😊 Fikk ut litt damp for drittdagen, og fikk nesten beskjed om å ta meg sammen da jeg luftet litt bekymringer rundt utfordringer 😅 Men samtidig ble det en slags betryggelse for at jeg ikke er helt koko 😊

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (10 minutter siden):

Jepp 🤪

Først dritt på jobb, og så forsinket til psykologen fordi bussene var forsinket hele veien, så da ble det dritt også. 

Men timen hos psykologen gikk bra da 😊 Fikk ut litt damp for drittdagen, og fikk nesten beskjed om å ta meg sammen da jeg luftet litt bekymringer rundt utfordringer 😅 Men samtidig ble det en slags betryggelse for at jeg ikke er helt koko 😊

Leste først drittbagen 😝 at du liksom hadde en bag fullt med dritt som du gradvis prøver å få tømt 😛

• Liker 1
Skrevet

Skviz sin julebrus var ikke spesielt god

• Liker 1
Skrevet

Jeg må sove, men får ikke sove.

• Hjerte 1
Skrevet
Disney Adult skrev (3 minutter siden):

Jeg må sove, men får ikke sove.

:klem3::klem3:

Skrevet (endret)

Jeg drakk en liten flaske med Hamar Lillehammer sin julebrus i dag. Mange meninger rundt dette med julebrus, og hvem som er den beste. Og det er ok. Jeg lar folk ha sine meninger om det, og da kan jeg ha min mening også. 

Hamar Lillehammer julebrusen smaker jul og barndomsminner for meg, derfor er det den beste julebrusen etter min mening 🐧

Endret av MegJa
Har savnet "Pingvinen" min ekstra mye i dag. Alltid.
  • Hjerte 2
Skrevet
MegJa skrev (3 timer siden):

Jeg drakk en liten flaske med Hamar Lillehammer sin julebrus i dag. Mange meninger rundt dette med julebrus, og hvem som er den beste. Og det er ok. Jeg lar folk ha sine meninger om det, og da kan jeg ha min mening også. 

Hamar Lillehammer julebrusen smaker jul og barndomsminner for meg, derfor er det den beste julebrusen etter min mening 🐧

Vi er helt enige Hamar Julebrus er den beste Julebrusen.🤎🤎

• Hjerte 2
Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
tånegla skrev (19 timer siden):

Men de hadde altså hver sin stue og veranda....

Skrevet
lolitsme skrev (På 13.10.2025 den 17.00):

ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen.

Sjuke folk, hvem orker/gidder å pule i 4 timer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...