Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

IMG_2575.thumb.jpeg.df1b5c5c5a479d9e8b09f2f23fc468f7.jpeg

Kake til alle som vil ha 😁:nordvesta:

:spise::spise::strix::strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titania skrev (16 minutter siden):

IMG_2575.thumb.jpeg.df1b5c5c5a479d9e8b09f2f23fc468f7.jpeg

Kake til alle som vil ha 😁:nordvesta:

Bon appetit :)

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Tenker kaka kan kalles suksess i år også :D

Tekniker er ikke glad i søtsaker, han har tatt et lite stykke (selv om han syns det var litt stort), og den nyeste teknikeren som i utgangspunktet ikke liker gulrotkake syns den var god. Salgssjefen er kakemonster med gulrotkake som favoritt, så at han ble fornøyd ble jeg ikke overrasket over :fnise:

• Liker 2
Skrevet

ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lolitsme skrev (8 minutter siden):

ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen.

Hva med å spørre om å få bli med og gjøre det til en trekant? 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Titania skrev (3 timer siden):

Tenker kaka kan kalles suksess i år også :D

Tekniker er ikke glad i søtsaker, han har tatt et lite stykke (selv om han syns det var litt stort), og den nyeste teknikeren som i utgangspunktet ikke liker gulrotkake syns den var god. Salgssjefen er kakemonster med gulrotkake som favoritt, så at han ble fornøyd ble jeg ikke overrasket over :fnise:

Her er jeg team salgssjefen! Ja til kake :bolledeig:Hva er de med de teknikerene? :klo: Gratulerer med vel overstått bursdag forresten 😄🎁

• Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (34 minutter siden):

Her er jeg team salgssjefen! Ja til kake :bolledeig:Hva er de med de teknikerene? :klo: Gratulerer med vel overstått bursdag forresten 😄🎁

Akkurat de to teknikerne er i familie, så kanskje det er noe som går i arv 😅 Datteren til tekniker er heller ikke så glad i snop og søtsaker 😅 Mer til oss andre 😬

Tusen takk! 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Litt morsomt å se Tobias Forge og Lars Winnerbäck stå på samme scene, når de har så forskjellig musikk 😊

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Litt morsomt å se Tobias Forge og Lars Winnerbäck stå på samme scene, når de har så forskjellig musikk 😊

Fan av begge?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Fan av begge?

Jepp. Lars Winnerbäck var også på Ghost-konserten i Oslo som jeg var på 😊

• Liker 1
Skrevet
lolitsme skrev (4 timer siden):

Finn en video på youtube med en baby som gråter i en times loop, og så tar du det på full høytaler. Ikke noe mer turn off en det, og ingen kan ta deg for å ha en baby med kolikk. 

Funker på det meste den babyen 😄 Er ikke verdt å få noe på rullebladet for en god natts søvn 😋

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant en tom BUBS - sour ovals forest berries flavour-pose, så jeg plukket den opp og tok den med meg, og nå skal jeg putte den i posen for gjenvinning 

• Hjerte 2
Skrevet
CAPS LOCK skrev (58 minutter siden):

Jeg fant en tom BUBS - sour ovals forest berries flavour-pose, så jeg plukket den opp og tok den med meg, og nå skal jeg putte den i posen for gjenvinning 

Vi synes at det er fint og bra at du rydder opp.:tommelopp2::tommelopp2:

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Cid skrev (11 timer siden):

Hva med å spørre om å få bli med og gjøre det til en trekant? 😂

Nei takk. 🤣

• Liker 1
Skrevet
Hydrium skrev (6 timer siden):

Finn en video på youtube med en baby som gråter i en times loop, og så tar du det på full høytaler. Ikke noe mer turn off en det, og ingen kan ta deg for å ha en baby med kolikk. 

Funker på det meste den babyen 😄 Er ikke verdt å få noe på rullebladet for en god natts søvn 😋

God ide :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
lolitsme skrev (6 minutter siden):

Nei takk. 🤣

Du vet jo hva de sier, alle gode ting er 3 👨‍🔧 :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva vi skal ha til middag i dag. Har kyllingfilet men usikker på hvordan jeg skal tilberede den.

Skrevet
tånegla skrev (6 minutter siden):

Lurer på hva vi skal ha til middag i dag. Har kyllingfilet men usikker på hvordan jeg skal tilberede den.

Hvem er vi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...