Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #229681 Skrevet 12. oktober Titania skrev (3 minutter siden): Kake til alle som vil ha 😁
Cid Skrevet 12. oktober #229682 Skrevet 12. oktober Titania skrev (16 minutter siden): Kake til alle som vil ha 😁 Bon appetit 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #229683 Skrevet 13. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet 13. oktober #229684 Skrevet 13. oktober Tenker kaka kan kalles suksess i år også Tekniker er ikke glad i søtsaker, han har tatt et lite stykke (selv om han syns det var litt stort), og den nyeste teknikeren som i utgangspunktet ikke liker gulrotkake syns den var god. Salgssjefen er kakemonster med gulrotkake som favoritt, så at han ble fornøyd ble jeg ikke overrasket over 2
lolitsme Skrevet 13. oktober #229685 Skrevet 13. oktober ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen. 1 1
Cid Skrevet 13. oktober #229686 Skrevet 13. oktober lolitsme skrev (8 minutter siden): ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen. Hva med å spørre om å få bli med og gjøre det til en trekant? 😂 1
Boetica Skrevet 13. oktober #229687 Skrevet 13. oktober Titania skrev (3 timer siden): Tenker kaka kan kalles suksess i år også Tekniker er ikke glad i søtsaker, han har tatt et lite stykke (selv om han syns det var litt stort), og den nyeste teknikeren som i utgangspunktet ikke liker gulrotkake syns den var god. Salgssjefen er kakemonster med gulrotkake som favoritt, så at han ble fornøyd ble jeg ikke overrasket over Her er jeg team salgssjefen! Ja til kake Hva er de med de teknikerene? Gratulerer med vel overstått bursdag forresten 😄🎁 1
Titania Skrevet 13. oktober #229688 Skrevet 13. oktober Boetica skrev (34 minutter siden): Her er jeg team salgssjefen! Ja til kake Hva er de med de teknikerene? Gratulerer med vel overstått bursdag forresten 😄🎁 Akkurat de to teknikerne er i familie, så kanskje det er noe som går i arv 😅 Datteren til tekniker er heller ikke så glad i snop og søtsaker 😅 Mer til oss andre 😬 Tusen takk! 🥰 1
Titania Skrevet 13. oktober #229689 Skrevet 13. oktober Litt morsomt å se Tobias Forge og Lars Winnerbäck stå på samme scene, når de har så forskjellig musikk 😊 1
Cid Skrevet 13. oktober #229690 Skrevet 13. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Litt morsomt å se Tobias Forge og Lars Winnerbäck stå på samme scene, når de har så forskjellig musikk 😊 Fan av begge? 1
Titania Skrevet 13. oktober #229691 Skrevet 13. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Fan av begge? Jepp. Lars Winnerbäck var også på Ghost-konserten i Oslo som jeg var på 😊 1
Hydrium Skrevet 13. oktober #229692 Skrevet 13. oktober lolitsme skrev (4 timer siden): ikke tenk på meg, fordi jeg skal sove nå. Er døds trøtt har fader vært våken i hele natt. Har ikke vært mulig å sove fordi den jævla naboen min hadde heftig sex i 4 timer i natt. Fortsetter de i kveld, så finner jeg saksa å klipper av pølsa til typen hennes. 😡🙂 Så kan hu ha grillfest i morgen. Finn en video på youtube med en baby som gråter i en times loop, og så tar du det på full høytaler. Ikke noe mer turn off en det, og ingen kan ta deg for å ha en baby med kolikk. Funker på det meste den babyen 😄 Er ikke verdt å få noe på rullebladet for en god natts søvn 😋 1
CAPS LOCK Skrevet 13. oktober #229693 Skrevet 13. oktober Jeg fant en tom BUBS - sour ovals forest berries flavour-pose, så jeg plukket den opp og tok den med meg, og nå skal jeg putte den i posen for gjenvinning 2
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #229694 Skrevet 13. oktober CAPS LOCK skrev (58 minutter siden): Jeg fant en tom BUBS - sour ovals forest berries flavour-pose, så jeg plukket den opp og tok den med meg, og nå skal jeg putte den i posen for gjenvinning Vi synes at det er fint og bra at du rydder opp. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #229695 Skrevet 14. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
lolitsme Skrevet 14. oktober #229696 Skrevet 14. oktober Cid skrev (11 timer siden): Hva med å spørre om å få bli med og gjøre det til en trekant? 😂 Nei takk. 🤣 1
lolitsme Skrevet 14. oktober #229697 Skrevet 14. oktober Hydrium skrev (6 timer siden): Finn en video på youtube med en baby som gråter i en times loop, og så tar du det på full høytaler. Ikke noe mer turn off en det, og ingen kan ta deg for å ha en baby med kolikk. Funker på det meste den babyen 😄 Er ikke verdt å få noe på rullebladet for en god natts søvn 😋 God ide 1 1
Cid Skrevet 14. oktober #229698 Skrevet 14. oktober lolitsme skrev (6 minutter siden): Nei takk. 🤣 Du vet jo hva de sier, alle gode ting er 3 👨🔧 1
tånegla Skrevet 14. oktober #229699 Skrevet 14. oktober Lurer på hva vi skal ha til middag i dag. Har kyllingfilet men usikker på hvordan jeg skal tilberede den.
Cid Skrevet 14. oktober #229700 Skrevet 14. oktober tånegla skrev (6 minutter siden): Lurer på hva vi skal ha til middag i dag. Har kyllingfilet men usikker på hvordan jeg skal tilberede den. Hvem er vi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå