Disney Adult Skrevet 8. oktober #229602 Skrevet 8. oktober En venn fra ungdomsskolen tok plutselig kontakt igjen, har ikke snakket sammen på 15 år. 2 1
Cid Skrevet 8. oktober #229603 Skrevet 8. oktober Disney Adult skrev (2 minutter siden): En venn fra ungdomsskolen tok plutselig kontakt igjen, har ikke snakket sammen på 15 år. Endte det dårlig sist? 1
Disney Adult Skrevet 8. oktober #229604 Skrevet 8. oktober Cid skrev (11 minutter siden): Endte det dårlig sist? Nei, flyttet bare til forskjellige deler av landet. 1
Fighter83 Skrevet 8. oktober #229605 Skrevet 8. oktober Har så lyst til å lage et symbol for forbud mot sosiale media for unge under 15 år. Noen som kan lage det for meg? Ser for meg en rød @ med tallet 15+ i svart oppå. Ønsker meg denne som et emoji. Hadde virkelig gjort ting lettere i diskusjoner fremover mm😅 1
Cid Skrevet 8. oktober #229606 Skrevet 8. oktober Fighter83 skrev (6 minutter siden): Har så lyst til å lage et symbol for forbud mot sosiale media for unge under 15 år. Noen som kan lage det for meg? Ser for meg en rød @ med tallet 15+ i svart oppå. Ønsker meg denne som et emoji. Hadde virkelig gjort ting lettere i diskusjoner fremover mm😅 Synd at unge driter i regler 😛 jeg hoppet glatt over teksten med aldersgrense når jeg var tenåring 🤪 2
Fighter83 Skrevet 8. oktober #229607 Skrevet 8. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Synd at unge driter i regler 😛 jeg hoppet glatt over teksten med aldersgrense når jeg var tenåring 🤪 Ser for meg at du lett fikk til det💓 Uansett kjekt for oss andre å ha noe enkelt å forholde oss til om vi ønsker å følge anbefalingene😉 1
Cid Skrevet 9. oktober #229608 Skrevet 9. oktober Fighter83 skrev (3 timer siden): Ser for meg at du lett fikk til det💓 Uansett kjekt for oss andre å ha noe enkelt å forholde oss til om vi ønsker å følge anbefalingene😉 Har du tenåringsbarn? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #229609 Skrevet 9. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Fighter83 Skrevet 9. oktober #229610 Skrevet 9. oktober Cid skrev (3 timer siden): Har du tenåringsbarn? Ikke enda men den en den ene er nesten akkurat som en.
tånegla Skrevet 9. oktober #229612 Skrevet 9. oktober Yaayyy. Etter å ha slettet printeren fra mac´en revet ut ledningene til dekoder, printer og skrudd av hovedsikringen til huset, kunne jeg reinstallere printeren. OG DET VIRKET!!!! 1
Titania Skrevet 9. oktober #229613 Skrevet 9. oktober tånegla skrev (57 minutter siden): Yaayyy. Etter å ha slettet printeren fra mac´en revet ut ledningene til dekoder, printer og skrudd av hovedsikringen til huset, kunne jeg reinstallere printeren. OG DET VIRKET!!!! Woohoo Men håper du ikke gjorde alt det BARE for å få printeren til å funke?
Titania Skrevet 9. oktober #229614 Skrevet 9. oktober Jeg håper filmen Kevlarsjäl kommer på en kino i nærheten, når den nå en gang kommer hit. Filmweb hadde den på listen siden med premiere i november, men nå er den flyttet til mars. Så får vel kanskje sett den en eller annen annen plass før den dukker opp på kino her 😅
tånegla Skrevet 9. oktober #229615 Skrevet 9. oktober Titania skrev (7 minutter siden): Woohoo Men håper du ikke gjorde alt det BARE for å få printeren til å funke? Tror det var hovedsikringen som gjorde susen🤣
Disney Adult Skrevet 9. oktober #229616 Skrevet 9. oktober (endret) Elsker høsten, det er den beste årstiden. Ikke for varmt, ikke for kaldt, fine farger, og koselig før julestresset starter 🍂 Endret 9. oktober av Disney Adult 1 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #229617 Skrevet 9. oktober Vi har våren som vår favorittårstid, men høsten kommer på en sterk andreplass.👨🦰👩🦰 1
Hydrium Skrevet 9. oktober #229618 Skrevet 9. oktober lolitsme skrev (På 8.10.2025 den 13.51): Jeg liker ikke te. 🤢 smaker sure sokker. 😬 Da har du ikke smakt de rette sokkene 😋
Fighter83 Skrevet 9. oktober #229619 Skrevet 9. oktober Disney Adult skrev (7 timer siden): Elsker høsten, det er den beste årstiden. Ikke for varmt, ikke for kaldt, fine farger, og koselig før julestresset starter 🍂 Enig💓 1
Lur Venn Skrevet 9. oktober #229620 Skrevet 9. oktober Cid skrev (På 7.10.2025 den 21.35): Jeg visste ikke hva sånt var på den alderen. Jeg hadde visst om det i 9 år allerede da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå