Cid Skrevet 3. oktober #229461 Skrevet 3. oktober Amantha skrev (2 minutter siden): Huset ble mørklagt for noen minutter og jeg synes det var passelig fælt å være i stummende mørke. Hele området var mørkt 😩 Som en skrekkfilm?
Amantha Skrevet 3. oktober #229462 Skrevet 3. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Som en skrekkfilm? Verre, som eneste person igjen i verden 😓😵💫
Cid Skrevet 3. oktober #229463 Skrevet 3. oktober Amantha skrev (Akkurat nå): Verre, som eneste person igjen i verden 😓😵💫 Butter da?
Amantha Skrevet 3. oktober #229464 Skrevet 3. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Butter da? Han er bare snork i sengen han 😵💫
Cid Skrevet 3. oktober #229465 Skrevet 3. oktober Amantha skrev (22 minutter siden): Han er bare snork i sengen han 😵💫 Han er snork mens du er frøken?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #229466 Skrevet 4. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #229468 Skrevet 4. oktober mia83 skrev (6 minutter siden): Morgenstund er tull igrunn
tånegla Skrevet 4. oktober #229469 Skrevet 4. oktober Hagemøblene ble sikret godt nok, etter forrige ferd de hadde over terrassen. De står enda der de ble plassert. Hagemøbler 1 - Amy 0
Titania Skrevet 4. oktober #229470 Skrevet 4. oktober Jeg gleder meg ikke sånn veldig til å gå ut 😬 1
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #229471 Skrevet 4. oktober Det er innevær. Men jeg er booket inn på 20 retters. Bare å snurpe på seg regnhetta. 😌 1
Cid Skrevet 4. oktober #229472 Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det er innevær. Men jeg er booket inn på 20 retters. Bare å snurpe på seg regnhetta. 😌 Små retter?
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #229473 Skrevet 4. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Små retter? Ja, de er gjerne veldig små når det er så mange☺️ og flere desserter🥰
mia83 Skrevet 4. oktober #229474 Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja, de er gjerne veldig små når det er så mange☺️ og flere desserter🥰 Det høres spennende ut! Kos deg masse!
Titania Skrevet 4. oktober #229475 Skrevet 4. oktober Har skrudd på panelovnen. Ja, det er oktober, men jeg syns fortsatt det er litt tidlig 😑
Ane Rikke Skrevet 4. oktober #229476 Skrevet 4. oktober Jeg våknet til et tre liggende over plenen. Hadde trefallet hatt en litt annen vinkel, hadde jeg nok ikke våknet i det hele tatt. Syns det er skikkelig skummelt! (Selv sov jeg de uskyldiges søvn, og fikk ikke med meg noen verdens ting). 1
Amantha Skrevet 4. oktober #229477 Skrevet 4. oktober Strømmen gikk to ganger til i dag og varte i nesten 1,5 timer. Merket at det ble merkbart kjøligere, så la meg i sengen igjen og sov nesten til 13. Var visst litt i søvnunderskudd. Strøm på nå 🍀 1
Cid Skrevet 4. oktober #229478 Skrevet 4. oktober Jeg har nettopp slettet Tinder kontoen min, good riddance 😛 1
lolitsme Skrevet 4. oktober #229479 Skrevet 4. oktober Når folk sier til meg at de eier bolig, pleier jeg å svare: “Jeg trodde det var banken som eide den?” Du eier jo egentlig ikke boligen før boliglånet er nedbetalt. 😂 1
lolitsme Skrevet 4. oktober #229480 Skrevet 4. oktober Cid skrev (50 minutter siden): Jeg har nettopp slettet Tinder kontoen min, good riddance 😛 Tinder er for folk som tror de er stjerner. Så godt at noen kom seg bort derfra. 😆 De som kommer på forsiden på VG har sikker bedre sjanse (not) samme sak. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå