CAPS LOCK Skrevet 2. oktober #229421 Skrevet 2. oktober Jeg stakk innom Europris i stad og kjøpte sjokolade nedsatt 75 % på grunn av utgått dato
Cid Skrevet 2. oktober #229422 Skrevet 2. oktober CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Jeg stakk innom Europris i stad og kjøpte sjokolade nedsatt 75 % på grunn av utgått dato Og funn av bakterier?
tånegla Skrevet 2. oktober #229423 Skrevet 2. oktober i dag fikk jeg en telefon fra en dame som kjeftet på meg. Fordi jeg ikke hadde satt sidenummer på papirene jeg sendte henne. Det er da for faen ikke min skyld at hun roter til arkene. (men jeg skjønner at det er lettere med nummererte ark)
Cid Skrevet 2. oktober #229424 Skrevet 2. oktober tånegla skrev (1 minutt siden): i dag fikk jeg en telefon fra en dame som kjeftet på meg. Fordi jeg ikke hadde satt sidenummer på papirene jeg sendte henne. Det er da for faen ikke min skyld at hun roter til arkene. (men jeg skjønner at det er lettere med nummererte ark) Hvilke papirer?
tånegla Skrevet 2. oktober #229425 Skrevet 2. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Hvilke papirer? En tale jeg skrev. på 8 sider.
Lur Venn Skrevet 2. oktober #229426 Skrevet 2. oktober Hydrium skrev (5 timer siden): Selvfølgelig, du trenger ikke pysj om du har morgenkåpe. Jeg går bare rundt i morgenkåpen i helga. Litt som Hugh Heffner. Men det så litt dumt ut siden han hadde pysj under. Så lite classy liksom. Godt det snart er helg
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #229427 Skrevet 3. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
tånegla Skrevet 3. oktober #229428 Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 En blåsende fredagsmorgen er det.🌪️ 1
Disney Adult Skrevet 3. oktober #229430 Skrevet 3. oktober Titania skrev (På 2.10.2025 den 8.21): Akkurat som meg og strikketøy Hva skal du brodere? Broderer noen gaver til jul, det er mer motiverende å brodere til andre, siden jeg får en tidsfrist. Så syns jeg det er gøy å lage til andre enn meg selv, fant noen perfekte mønstre så nå er jeg er godt i gang 😊 1 2
Titania Skrevet 3. oktober #229431 Skrevet 3. oktober Har, for andre gang denne uken, vært nødt til å sette på oppvaskmaskinen to ganger fordi èn kollega absolutt må putte skitne ting inni der, når resten av maskinen er ren. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #229432 Skrevet 3. oktober tånegla skrev (6 timer siden): En blåsende fredagsmorgen er det.🌪️ mia83 skrev (3 timer siden): God fredag Tusen Takk, vi ønsker dere alle sammen her i tråden en fin og god og blåsende fredag.🌬️🌬️🥰🥰
Sola de Skrevet 3. oktober #229433 Skrevet 3. oktober CAPS LOCK skrev (17 timer siden): Jeg stakk innom Europris i stad og kjøpte sjokolade nedsatt 75 % på grunn av utgått dato En gammel nabo var grossist, og pleide å komme med utgått sjokolade og godteri til oss. Mye kunne ikke spises, men var morsomt med ting vi aldri pleide å kjøpe selv. 2
Cid Skrevet 3. oktober #229434 Skrevet 3. oktober Sola de skrev (35 minutter siden): En gammel nabo var grossist, og pleide å komme med utgått sjokolade og godteri til oss. Mye kunne ikke spises, men var morsomt med ting vi aldri pleide å kjøpe selv. Hvorfor kunne ikke mye spises? 1
Sola de Skrevet 3. oktober #229436 Skrevet 3. oktober Cid skrev (1 time siden): Hvorfor kunne ikke mye spises? Sjokoladen var dårlig. Kjærlighet på pinne var av typen man fikk på tivoli. De likte jeg bare ikke. Ellers car det mye drops og sikkert mye mer. Er nærmere 30 år siden sist. 1
tånegla Skrevet 3. oktober #229437 Skrevet 3. oktober Nå skal jeg luske meg ut i været. Har en teaterbillett som ble kjøpt for lenge siden, så ut må vi. 1
Millimani Skrevet 3. oktober #229438 Skrevet 3. oktober Jeg har vunnet i kryssord. Spent på hva slags overraskelse som kommer i posten 1
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober #229439 Skrevet 3. oktober Legen min spurte hvordan jeg visste at jeg hadde tinnitus. Jeg svarte google. 😂Hun syns ikke det var tilstrekkelig.🤪 Nå skal Geir kikke i øret november. Inntil da skal jeg prøve finne ut hvordan forklare lyden🤨
Amantha Skrevet 3. oktober #229440 Skrevet 3. oktober Huset ble mørklagt for noen minutter og jeg synes det var passelig fælt å være i stummende mørke. Hele området var mørkt 😩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå