Millimani Skrevet 1. oktober #229361 Skrevet 1. oktober Jeg skifta sengetøy i går. Lot dyne, pute, og madrass ligge og lufte seg uten sengetøy i flere timer før nytt kom på. 1
tånegla Skrevet 1. oktober #229362 Skrevet 1. oktober Millimani skrev (9 minutter siden): Jeg skifta sengetøy i går. Lot dyne, pute, og madrass ligge og lufte seg uten sengetøy i flere timer før nytt kom på. Jeg skal skifte i dag, alltid like deilig å legge seg i reint sengetøy🥰 1
Titania Skrevet 1. oktober #229363 Skrevet 1. oktober Jeg har to stesøstre. Vi har alle bursdag i samme måned, og jeg har bursdag ca midt i mellom datoene til de to andre 😅
Sola de Skrevet 1. oktober #229364 Skrevet 1. oktober Cid skrev (6 timer siden): Det føles ut som at det er jule og halloween tider samtidig 😛 Enig. Jeg er i høstmodus nå, men i følge nettbutikkene, burde jeg hamstre julepynt. Selv om jeg kjøper julegaver hele året, så er det aaaaaalt for tidlig med julepynt nå
Cid Skrevet 1. oktober #229365 Skrevet 1. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Enig. Jeg er i høstmodus nå, men i følge nettbutikkene, burde jeg hamstre julepynt. Selv om jeg kjøper julegaver hele året, så er det aaaaaalt for tidlig med julepynt nå Høst, Halloween og Jul. De tre årstidterer.
lolitsme Skrevet 1. oktober #229366 Skrevet 1. oktober Cid skrev (7 timer siden): Jeg våknet i 5 tida i natt. Da våknet du før meg. Våknet klokken 05:30 😆
lolitsme Skrevet 1. oktober #229367 Skrevet 1. oktober Har tatt blodprøve i dag. 💀 1 mnd igjen nå så er jeg ferdig med isotretinoin. 🥰 1
Cid Skrevet 1. oktober #229368 Skrevet 1. oktober lolitsme skrev (6 minutter siden): Da våknet du før meg. Våknet klokken 05:30 😆 Sikkert rundt da jeg våkna
Disney Adult Skrevet 1. oktober #229369 Skrevet 1. oktober Pleier alltid å sette på en serie mens jeg jobber, men i dag ble det musikk for første gang på lenge
lolitsme Skrevet 1. oktober #229370 Skrevet 1. oktober Kolumbus sjåfør: Du må scanne billetten. Ung fyr: Skal kjøpe billett i appen. Kolumbus sjåfør: kan du ikke stå her i døra å kjøpe billett??!!!! Ung fyr: Kan jeg ikke sette meg ned?? (Bussen kjører av gårde, og et minutt senere…) Kolumbus sjåfør: Ja må du komme frem å scanne billetten da. Walla han måtte fint kjøpe billett.. #Kolumbus4life 1
Helene Louise Skrevet 1. oktober #229371 Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara skrev (På 29.9.2025 den 20.46): Vi Digger den sangen der. Jeg fant en kassett med Aplhaville. 😄 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #229372 Skrevet 1. oktober Helene Louise skrev (2 minutter siden): Jeg fant en kassett med Aplhaville. 😄 Vi kjenner til to av sangene til Alphaville. Forever Young fra 1984, og Big In Japan fra 1985.
Helene Louise Skrevet 1. oktober #229373 Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi kjenner til to av sangene til Alphaville. Forever Young fra 1984, og Big In Japan fra 1985. Haha det er de to jeg og kjenner til, jeg tror ikke de er kjent for så mange andre. 😂 Det var pappas kassett, sånn bare, oi der så jeg en kassett den kjøper jeg en kassett. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #229374 Skrevet 1. oktober Helene Louise skrev (12 minutter siden): Haha det er de to jeg og kjenner til, jeg tror ikke de er kjent for så mange andre. 😂 Det var pappas kassett, sånn bare, oi der så jeg en kassett den kjøper jeg en kassett. Vi hadde en greie da vi var sånn 11-12 år gamle, der vi snek oss ned i stuen på natten og så på musikkvideokanalene, så vi husker litt de musikkvideoene til de to Alphaville sangene der.
Helene Louise Skrevet 1. oktober #229375 Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi hadde en greie da vi var sånn 11-12 år gamle, der vi snek oss ned i stuen på natten og så på musikkvideokanalene, så vi husker litt de musikkvideoene til de to Alphaville sangene der. BLCJLCDGJSKK Det er det jeg gjør hver kveld nå! 😂😂😂 Jeg har ikke spoitify, jeg har alle musikkkanalene til MTV, MTV 80s, 90s, 00s, unplugged live, og hits. 😂😅😎 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #229376 Skrevet 1. oktober Helene Louise skrev (Akkurat nå): BLCJLCDGJSKK Det er det jeg gjør hver kveld nå! 😂😂😂 Jeg har ikke spoitify, jeg har alle musikkkanalene til MTV, MTV 80s, 90s, 00s, unplugged live, og hits. 😂😅😎 Ja vi så mye på de kanalene før, og vi husker at av og til sendte de de få musikkvideoene som var med 60 & 70 tallsmusikk.
Titania Skrevet 1. oktober #229377 Skrevet 1. oktober Er ferdig med å printe etuier til strikkepinner. Det ble 11 😶
jukkapalme Skrevet 1. oktober #229378 Skrevet 1. oktober (endret) Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Vi kjenner til to av sangene til Alphaville. Forever Young fra 1984, og Big In Japan fra 1985. De har en som heter sounds like a melody også mener jeg å huske. Har faktisk CD-en «Forever Young», kjøpte den pga låta Forever Young. Var jo veldig liten da den kom ut, men hørte den på radio da jeg var sånn 13-14 og falt pladask. Elsker fortsatt den låta, den er så fin Endret 1. oktober av jukkapalme 1 1
Cid Skrevet 1. oktober #229380 Skrevet 1. oktober Helene Louise skrev (1 time siden): Haha det er de to jeg og kjenner til, jeg tror ikke de er kjent for så mange andre. 😂 Det var pappas kassett, sånn bare, oi der så jeg en kassett den kjøper jeg en kassett. Kjekt med unge folk som setter pris på gammel musikk (nå hørtes jeg gammel ut men jeg er bare 33 😅) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå