Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skifta sengetøy i går. Lot dyne, pute, og madrass ligge og lufte seg uten sengetøy i flere timer før nytt kom på. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Millimani skrev (9 minutter siden):

Jeg skifta sengetøy i går. Lot dyne, pute, og madrass ligge og lufte seg uten sengetøy i flere timer før nytt kom på. 

Jeg skal skifte i dag, alltid like deilig å legge seg i reint sengetøy🥰

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to stesøstre. 

Vi har alle bursdag i samme måned, og jeg har bursdag ca midt i mellom datoene til de to andre 😅

Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Det føles ut som at det er jule og halloween tider samtidig 😛 

Enig. Jeg er i høstmodus nå, men i følge nettbutikkene, burde jeg hamstre julepynt. Selv om jeg kjøper julegaver hele året, så er det aaaaaalt for tidlig med julepynt nå :ler: 

Skrevet
Sola de skrev (4 minutter siden):

Enig. Jeg er i høstmodus nå, men i følge nettbutikkene, burde jeg hamstre julepynt. Selv om jeg kjøper julegaver hele året, så er det aaaaaalt for tidlig med julepynt nå :ler: 

Høst, Halloween og Jul. De tre årstidterer.

Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Jeg våknet i 5 tida i natt.

Da våknet du før meg. Våknet klokken 05:30 😆 

Skrevet

Har tatt blodprøve i dag. 💀 1 mnd igjen nå så er jeg ferdig med isotretinoin. 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
lolitsme skrev (6 minutter siden):

Da våknet du før meg. Våknet klokken 05:30 😆 

Sikkert rundt da jeg våkna :P 

Skrevet

Pleier alltid å sette på en serie mens jeg jobber, men i dag ble det musikk for første gang på lenge :digge:

Skrevet

Kolumbus sjåfør: Du må scanne billetten.
Ung fyr: Skal kjøpe billett i appen.
Kolumbus sjåfør: kan du ikke stå her i døra å kjøpe billett??!!!!
Ung fyr: Kan jeg ikke sette meg ned??
(Bussen kjører av gårde, og et minutt senere…)
Kolumbus sjåfør: Ja må du komme frem å scanne billetten da.

Walla han måtte fint kjøpe billett.. #Kolumbus4life

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (På 29.9.2025 den 20.46):

Vi Digger den sangen der.:strix::strix:

Jeg fant en kassett med Aplhaville. 😄

• Hjerte 2
Skrevet
Helene Louise skrev (2 minutter siden):

Jeg fant en kassett med Aplhaville. 😄

Vi kjenner til to av sangene til Alphaville. Forever Young fra 1984, og Big In Japan fra 1985.:strix::strix:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Vi kjenner til to av sangene til Alphaville. Forever Young fra 1984, og Big In Japan fra 1985.:strix::strix:

Haha det er de to jeg og kjenner til, jeg tror ikke de er kjent for så mange andre. 😂 Det var pappas kassett, sånn bare, oi der så jeg en kassett den kjøper jeg en kassett.

• Hjerte 1
Skrevet
Helene Louise skrev (12 minutter siden):

Haha det er de to jeg og kjenner til, jeg tror ikke de er kjent for så mange andre. 😂 Det var pappas kassett, sånn bare, oi der så jeg en kassett den kjøper jeg en kassett.

Vi hadde en greie da vi var sånn 11-12 år gamle, der vi snek oss ned i stuen på natten og så på musikkvideokanalene, så vi husker litt de musikkvideoene til de to Alphaville sangene der.:fnise::fnise::nikke::nikke:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Vi hadde en greie da vi var sånn 11-12 år gamle, der vi snek oss ned i stuen på natten og så på musikkvideokanalene, så vi husker litt de musikkvideoene til de to Alphaville sangene der.:fnise::fnise::nikke::nikke:

BLCJLCDGJSKK Det er det jeg gjør hver kveld nå! 😂😂😂 Jeg har ikke spoitify, jeg har alle musikkkanalene til MTV, MTV 80s, 90s, 00s, unplugged live, og hits. 😂😅😎

• Hjerte 1
Skrevet
Helene Louise skrev (Akkurat nå):

BLCJLCDGJSKK Det er det jeg gjør hver kveld nå! 😂😂😂 Jeg har ikke spoitify, jeg har alle musikkkanalene til MTV, MTV 80s, 90s, 00s, unplugged live, og hits. 😂😅😎

Ja vi så mye på de kanalene før, og vi husker at av og til sendte de de få musikkvideoene som var med 60 & 70 tallsmusikk.:strix::strix:

Skrevet

Er ferdig med å printe etuier til strikkepinner. Det ble 11 😶

Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden):

De har en som heter sounds like a melody også mener jeg å huske. Har faktisk CD-en «Forever Young», kjøpte den pga låta Forever Young. Var jo veldig liten da den kom ut, men hørte den på radio da jeg var sånn 13-14 og falt pladask. Elsker fortsatt den låta, den er så fin :rodmer:

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gleder meg til å sove i min nye nattkjole.

• Hjerte 1
Skrevet
Helene Louise skrev (1 time siden):

Kjekt med unge folk som setter pris på gammel musikk :) (nå hørtes jeg gammel ut men jeg er bare 33 😅)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...