tånegla Skrevet 28. september #229281 Skrevet 28. september God morgen, sitter i senga med en kopp kaffe, digger det når det er vannkoker på hotellrommet. Staks klar for å gå ned i frokostsalen, før en dag med faglig påfyll. 2
Cid Skrevet 28. september #229283 Skrevet 28. september lolitsme skrev (7 timer siden): Lager mat nå klokka 01:58. 😂 Livet er deilig når man bor alene. True that.
Cid Skrevet 28. september #229284 Skrevet 28. september Dette er det lengste brukernavnet jeg har hatt på kg, altså det brukernavnet som jeg har hatt lengst i 4 år nå.
Lur Venn Skrevet 28. september #229285 Skrevet 28. september Hydrium skrev (12 timer siden): Stryk meg fra lista Jeg burde være på topp tre, ellers vil jeg ikke. Du er topp 3 på en annen liste
Phoenix Heart Skrevet 28. september #229286 Skrevet 28. september "De 7 intelligenser" refererer til en teori utviklet av psykologen Howard Gardner, som opprinnelig identifiserte syv typer intelligens i tillegg til den tradisjonelle logisk-matematiske intelligensen. Disse inkluderer lingvistisk/språklig, logisk-matematisk, visuell/romlig, musikalsk, kroppslig/kinestetisk, intrapersonlig (selvinnsikt) og interpersonlig (sosial) intelligens. Gardner har senere utvidet teorien til også å omfatte naturalistisk og eksistensiell intelligens, men de 7 opprinnelige er ofte omtalt. Her er en oversikt over de 7 intelligensene: Lingvistisk/Språklig intelligens: Evnen til å bruke språk effektivt, inkludert verbal og skriftlig kommunikasjon. Logisk-matematisk intelligens: Evnen til å tenke logisk, løse problemer, utføre matematiske operasjoner og forstå årsakssammenhenger. Visuell/Romlig intelligens: Evnen til å oppfatte den visuelle verden nøyaktig, visualisere og manipulere romlige objekter. Musikalsk intelligens: Evnen til å gjenkjenne, komponere og verdsette musikalske mønstre, toner og rytmer. Kroppslig/Kinestetisk intelligens: Evnen til å bruke kroppen til å uttrykke ideer og følelser, og til å håndtere objekter dyktig. Intrapersonlig intelligens (Selvinnsikt): Evnen til å forstå seg selv, egne følelser og motivasjoner, og evnen til selvrefleksjon. Interpersonlig intelligens (Sosial): Evnen til å forstå og samhandle effektivt med andre mennesker, inkludert å lese følelser og intensjoner. 1
Lur Venn Skrevet 28. september #229287 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): "De 7 intelligenser" refererer til en teori utviklet av psykologen Howard Gardner, som opprinnelig identifiserte syv typer intelligens i tillegg til den tradisjonelle logisk-matematiske intelligensen. Disse inkluderer lingvistisk/språklig, logisk-matematisk, visuell/romlig, musikalsk, kroppslig/kinestetisk, intrapersonlig (selvinnsikt) og interpersonlig (sosial) intelligens. Gardner har senere utvidet teorien til også å omfatte naturalistisk og eksistensiell intelligens, men de 7 opprinnelige er ofte omtalt. Her er en oversikt over de 7 intelligensene: Lingvistisk/Språklig intelligens: Evnen til å bruke språk effektivt, inkludert verbal og skriftlig kommunikasjon. Logisk-matematisk intelligens: Evnen til å tenke logisk, løse problemer, utføre matematiske operasjoner og forstå årsakssammenhenger. Visuell/Romlig intelligens: Evnen til å oppfatte den visuelle verden nøyaktig, visualisere og manipulere romlige objekter. Musikalsk intelligens: Evnen til å gjenkjenne, komponere og verdsette musikalske mønstre, toner og rytmer. Kroppslig/Kinestetisk intelligens: Evnen til å bruke kroppen til å uttrykke ideer og følelser, og til å håndtere objekter dyktig. Intrapersonlig intelligens (Selvinnsikt): Evnen til å forstå seg selv, egne følelser og motivasjoner, og evnen til selvrefleksjon. Interpersonlig intelligens (Sosial): Evnen til å forstå og samhandle effektivt med andre mennesker, inkludert å lese følelser og intensjoner. Jeg har ingen av de
Phoenix Heart Skrevet 28. september #229288 Skrevet 28. september Lur Venn skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen av de Ikke jeg heller, jeg er dum som et brød. 1
Lur Venn Skrevet 28. september #229289 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller, jeg er dum som et brød. 😆 jeg og , men klarer stort sett å skjule det i hverdagen.
Phoenix Heart Skrevet 28. september #229290 Skrevet 28. september (endret) Dette er nostalgi Endret 28. september av Phoenix Heart 2
Cid Skrevet 28. september #229292 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Dette er nostalgi Hva er det? 1
Phoenix Heart Skrevet 28. september #229293 Skrevet 28. september Cid skrev (3 minutter siden): Hva er det? https://no.wikipedia.org/wiki/Mastermind#:~:text=Mastermind (opprinnelig Master Mind) er et prisbelønt,Invicta Toys and Games Limited i England. 1
Cid Skrevet 28. september #229294 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (27 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Mastermind#:~:text=Mastermind (opprinnelig Master Mind) er et prisbelønt,Invicta Toys and Games Limited i England. Ser innviklet ut 😅 1
Titania Skrevet 28. september #229295 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Dette er nostalgi Det husker jeg at alltid lå i pianokrakken til oldemor 😁 Men aldri spilt det selv 1
Titania Skrevet 28. september #229296 Skrevet 28. september Syns denne modellen var litt morsom, med blomstene «bak» rillene 😁 2
Cid Skrevet 28. september #229297 Skrevet 28. september Titania skrev (4 minutter siden): Syns denne modellen var litt morsom, med blomstene «bak» rillene 😁 Ser ut som en høytaler. 1
MegJa Skrevet 28. september #229298 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Dette er nostalgi Det spillet der vokste jeg opp med også, savner det!!! Finnes i ny utgave nå, men jeg liker retro/gammeldags. Holder meg unna alt av nytt, hvis jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå