Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen, sitter i senga med en kopp kaffe, digger det når det er vannkoker på hotellrommet. Staks klar for å gå ned i frokostsalen, før en dag med faglig påfyll.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lolitsme skrev (7 timer siden):

Lager mat nå klokka 01:58. 😂 Livet er deilig når man bor alene.

True that.

Skrevet

Dette er det lengste brukernavnet jeg har hatt på kg, altså det brukernavnet som jeg har hatt lengst i 4 år nå.

Skrevet
Hydrium skrev (12 timer siden):

Stryk meg fra lista :regler: Jeg burde være på topp tre, ellers vil jeg ikke. 

Du er topp 3 på en annen liste

Skrevet
"De 7 intelligenser" refererer til en teori utviklet av psykologen Howard Gardner, som opprinnelig identifiserte syv typer intelligens i tillegg til den tradisjonelle logisk-matematiske intelligensen. Disse inkluderer lingvistisk/språklig, logisk-matematisk, visuell/romlig, musikalsk, kroppslig/kinestetisk, intrapersonlig (selvinnsikt) og interpersonlig (sosial) intelligens. Gardner har senere utvidet teorien til også å omfatte naturalistisk og eksistensiell intelligens, men de 7 opprinnelige er ofte omtalt. 
Her er en oversikt over de 7 intelligensene:
  1. Lingvistisk/Språklig intelligens: Evnen til å bruke språk effektivt, inkludert verbal og skriftlig kommunikasjon.
  2. Logisk-matematisk intelligens: Evnen til å tenke logisk, løse problemer, utføre matematiske operasjoner og forstå årsakssammenhenger.
  3. Visuell/Romlig intelligens: Evnen til å oppfatte den visuelle verden nøyaktig, visualisere og manipulere romlige objekter.
  4. Musikalsk intelligens: Evnen til å gjenkjenne, komponere og verdsette musikalske mønstre, toner og rytmer.
  5. Kroppslig/Kinestetisk intelligens: Evnen til å bruke kroppen til å uttrykke ideer og følelser, og til å håndtere objekter dyktig.
  6. Intrapersonlig intelligens (Selvinnsikt): Evnen til å forstå seg selv, egne følelser og motivasjoner, og evnen til selvrefleksjon.
  7. Interpersonlig intelligens (Sosial): Evnen til å forstå og samhandle effektivt med andre mennesker, inkludert å lese følelser og intensjoner. 
  • Nyttig 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 minutter siden):
"De 7 intelligenser" refererer til en teori utviklet av psykologen Howard Gardner, som opprinnelig identifiserte syv typer intelligens i tillegg til den tradisjonelle logisk-matematiske intelligensen. Disse inkluderer lingvistisk/språklig, logisk-matematisk, visuell/romlig, musikalsk, kroppslig/kinestetisk, intrapersonlig (selvinnsikt) og interpersonlig (sosial) intelligens. Gardner har senere utvidet teorien til også å omfatte naturalistisk og eksistensiell intelligens, men de 7 opprinnelige er ofte omtalt. 
Her er en oversikt over de 7 intelligensene:
  1. Lingvistisk/Språklig intelligens: Evnen til å bruke språk effektivt, inkludert verbal og skriftlig kommunikasjon.
  2. Logisk-matematisk intelligens: Evnen til å tenke logisk, løse problemer, utføre matematiske operasjoner og forstå årsakssammenhenger.
  3. Visuell/Romlig intelligens: Evnen til å oppfatte den visuelle verden nøyaktig, visualisere og manipulere romlige objekter.
  4. Musikalsk intelligens: Evnen til å gjenkjenne, komponere og verdsette musikalske mønstre, toner og rytmer.
  5. Kroppslig/Kinestetisk intelligens: Evnen til å bruke kroppen til å uttrykke ideer og følelser, og til å håndtere objekter dyktig.
  6. Intrapersonlig intelligens (Selvinnsikt): Evnen til å forstå seg selv, egne følelser og motivasjoner, og evnen til selvrefleksjon.
  7. Interpersonlig intelligens (Sosial): Evnen til å forstå og samhandle effektivt med andre mennesker, inkludert å lese følelser og intensjoner. 

Jeg har ingen av de

Skrevet
Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Jeg har ingen av de

Ikke jeg heller, jeg er dum som et brød. 

• Nyttig 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller, jeg er dum som et brød. 

😆 jeg og , men klarer stort sett å skjule det i hverdagen. 

Skrevet (endret)

Dette er nostalgi 

Kan være et bilde av 2 personer, leke og tekst

Endret av Phoenix Heart
  • Hjerte 2
Skrevet
Phoenix Heart skrev (4 timer siden):

Dette er nostalgi 

Hva er det?

• Nyttig 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (5 timer siden):

Dette er nostalgi 

Det husker jeg at alltid lå i pianokrakken til oldemor 😁 Men aldri spilt det selv 

• Liker 1
Skrevet

IMG_2494.thumb.jpeg.d37a17de4aed71549262079a0a2c8c4f.jpeg

Syns denne modellen var litt morsom, med blomstene «bak» rillene 😁

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

IMG_2494.thumb.jpeg.d37a17de4aed71549262079a0a2c8c4f.jpeg

Syns denne modellen var litt morsom, med blomstene «bak» rillene 😁

Ser ut som en høytaler. 

• Liker 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (10 timer siden):

Dette er nostalgi 

Det spillet der vokste jeg opp med også, savner det!!!:sukk: Finnes i ny utgave nå, men jeg liker retro/gammeldags. Holder meg unna alt av nytt, hvis jeg kan.

Skrevet

Som barn så spilte jeg Ludo og Monopol.

Skrevet

Dette har vært en daff dag 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...